A Holtak Szigete

 2014.01.27. 21:05

Nyugi, még élek, még nem követtem el harakirit az utóvizsgára készülve - sőt, még tán a gondolattal is megbékéltem, hogy UV-znom kell pokoltúrából... - viszont ma garázdálkodtam YouTube-on a Civil Service és a Ministerial Responsibility fejezetek között, hogy kicsit lenyugtassam az idegeimet - többek közt a VII. szimfóniával Beethoventől - és közben találtam egy érdekes darabot...

Ezt, hogy egészen pontosak legyünk. Rachmaninov a szerző, mint látjátok, és bár maga a szimfonikus költemény - ez a műfaja, na xD - is tetszetős, ami inkább megfogott, az a "videó" alatt megjelenített kép.

Arnold_Boecklin_-_Island_of_the_Dead,_Third_Version.JPG
Itt van picit nagyobban. A festő Arnold Böcklin, a kép címe - meglepő mód - A Holtak Szigete, ez a harmadik verzió - több változatot készített belőle az alkotó. ...És valahonnan olyan ismerős volt. Pedig tudtam, hogy azelőtt sose láttam még. És aztán egyszer csak bevillant valahonnét a Kuroshitsuji 24. részének utolsó tíz perce... És most kapaszkodjatok meg...!

screenshots_87137.jpg

Eddig is tudtam, hogy van nem egy anime, amikben néhány snitt erejéig híres festmények jelennek meg, csak egy kicsit átrajzolva - leghíresebb ezek közül az Elfen Lied Gustav Klimt képeivel, de nagyon sok van még, amikről azért nem tudok számot adni, mert még nem láttam őket xD - de azért...! És lelkendezek, hogy ezt a képet én találtam meg. xD (És remélem, más senki előttem. xD)

Csak ennyit akartam mutatni. xD És bocsi a spoilerért. xD

Adieu!

Címkék: zene képek anime napló festők őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr845785621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.01.28. 17:20:36

Lehet hogy csak nekem, de az animés verzió kicsit "holtakszigetésebbnek" tűnik, mint az eredeti...

Alessias 2014.01.29. 17:11:18

@.Ellu: That isn't an option, my dear.@Tadeshi: Na igen, ezek már közelítenek... :D
süti beállítások módosítása