Random 2014-meme

 2014.01.05. 21:40

Az Új Év első...

...emléke: 2014. január elsején 0:01-kor Zsófával és Fruval a parkon át meneteltünk a kilátó felé, kezemben a félig kibontott pezsgősüveg, hogy majd ott eldurrantom, erre magától kilőtte a dugót az üveg a kezemben x'D

...SMS-e: 0:01: "Boldog uj évet! Sors bona, nihil aliud. ;) Csilla"

...telefonhívása: 0:37, Adri, hogy lusta SMS-t írni, ezért inkább felhívott, hogy Boldog Új Évet kívánhasson XD

...e-maile: az Antikvarium.hu hírlevele az új könyveikről, amik érdekelhetnek

...levele: harmadikán kaptam egy végzést a Fővárosi Törvényszéktől, hogy perbe fogott egy rokonom... x'D

...könyve: Tankó Gyula: Professional Writing - The Academic Context (ez az Írástechnika tankönyvem, ma olvastam ki elejétől a végig, kedden vizsga x'D) Jah, és még átjött tavalyról James Dashner Útvesztője

...zenéje: Beethoven - XI. szimfónia (mármint úgy kaptam most rá, hogy előtte eddig nem hallgattam, de mióta ma valahogy kikötöttem nála YouTube-on, beböktem ismétlőre - és hálát adok Beethovennek, amiért segít túlélni a vizsgára készülést... x'D)

...filmje: az még nem volt

...animéje: Soukyuu no Fafner - belekezdtem negyedikén, második résznél tartok épp

...mangája: még az se volt

...játéka: Amnesia - The Dark Descent, rögtön azután, hogy hazaértünk a kilátóból, visszaültünk folytatni a még éjfél előtt elkezdett kört, és a másfél üveg pezsgő meg egyéb alkoholoknak köszönhetően baromi jól szórakoztunk - én legalább is tényleg reszkettem, amikor majdnem elkapott minket egy szörny =D

...vásárlása: kifizettem a telefonszámláimat XD

...lakásból való kimenetele: harmadikán volt osztálytalálkozóm, addig valahogy nem volt ingerenciám elhagyni a lakást - bár igazából akkor se akartam menni, nehezen vettem erőt magamon, hogy mégis kitegyem a lábam otthonról... mostanában valamiért ha otthon vagyok, nem akarok elmenni hazulról, ha meg nem vagyok otthon, egyáltalán nincs kedvem hazamenni><

...rémálma: lámpaolajas kannácskákat és gyufákat kerestem egész álmom alatt, többre nem emlékszem - azt hiszem, sokat Amnesiáztunk előtte... x'D

...jó híre: Anneke írt nekem, hogy szeretné, ha varrnék neki egy olyan szoknyát, amiben a karácsonyi lolimeeten voltam x3

Eddig részemről így telik az Új Év. Hát Veletek mi újság?

Címkék: napló őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr585736770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2014.01.06. 16:12:50

Beethoven writes his name with just a single "v" love... *0*

Alessias 2014.01.06. 16:13:16

... filmje: Harry Potter nyolcadik rész (előzőleg 3 rész/nap adagolásban megnéztük a többit)
...ékszere: Halál Ereklyéi medál
... kézimunkája: olyan sál, amin a Sötét Jegy van
... kivitelezhetetlennek tűnő terve: egy időnyerő
Folytassam? :)

.Ellu 2014.01.06. 16:16:26

Off of '14: T. asked: Can I give you some exam tests to write today? WUUTTT???
We'll gonna learn for them first, MAYBE!!! :Đ

Tadeshi 2014.01.06. 16:44:18

@Tengermacska: Epic failure corrected. =P BTW, your teacher is awesome. ='D
@Alessias: Én drukkolok a kivitelezhetetlen tervhez! (Ha már planktonokat horgolsz, egy időnyerő meg se fog kottyanni! XD De működjön is ám! =P)

.Ellu 2014.01.08. 15:54:17

That teacher -- to widen your knowledge about him -- was named after a river in our beautiful country.... You know, who I mean....
27.media.tumblr.com/tumblr_lp0agdPZQj1qbryyno1_500.gif

Tadeshi 2014.01.08. 18:03:06

@Tengermacska: Every debts in my mind got cleared by this epic river. xD

Sanyynn 2014.01.22. 11:24:37

Hmm... Tankó vizsgájára készülvén futottam bele a blogodba. Remélem átmentél, nekem most lesz :D

Tadeshi 2014.01.23. 01:35:58

@Sanyynn: Hármas lett - tankönyvvel. xD (Ami mondjuk engem már meg se lepett, tegnap egy ismerősöm mondta, hogy ő megbukott - tankönyvvel. x'D) NEked pedig hajrá! =D (Ezek a vizsgák összehozzák az embereket. Olyanok, mint a Tanulmányi Osztály. xD)
süti beállítások módosítása