Hazatérés

 2013.11.03. 19:50

Nna, hát üdv, megjöttem. ^^ (Gondolom, már nagyon hiányoltatok. xD) És bár most nekem igazság szerint nyelvtudományra kéne tanulnom, mert holnap ZH, nincs sok kedvem hozzá, úgyhogy inkább bejegyzek, mert kicsit nyúzottnak érzem magam. Meg ígértem nektek játékot is, de előtte még... ;)

Ami a Németországi látogatást illeti, szép volt, jó volt, három napot töltöttem kicsiny családommal, és több cuccot hoztam haza, mint amennyivel elmentem. xD Ez főként tea, füzet, meg csoki. Meg egy kép, de azt rám sózták. Meg egy matrac, de azt meg attól az úrtól kaptam, aki hazahozott. XD (Az egy vicces történet... xD Apám egyik kinti ismerőse ment haza szintén Magyarországra, és útba esett neki Pest, úgyhogy fater megkérte, hogy vigyen már haza engem is - indulás előtti napon átmentünk hozzá, hogy akkor megbeszéljük, hogy mikor megyünk, meg merre, meg minden, és mondta, hogy hátra ne üljek, mert egy matracot visz haza, ami még tökéletes állapotban van, de nekik már nem kell. Nekem meg még eszemben volt, hogy az én régi matracomat szüleim odaajándékozták Évi húgának, de én azt a matracot pótágyként használtam, hogy ha valaki átjön, és itt alszik, akkor szegényt ne a nappaliba pakoljam ki... De mivel megfosztottak attól a matractól, megkérdeztem, hogy és ha hazavitte, mi lesz a matrac sorsa? Mire mondta, hogy valszeg az, hogy szülei kirakják a szemétrakás mellé ázni... Hát mondom, ennél jobb sorsot is tudok szánni annak a szegény matracnak, adja nekem, én szívesen adoptálom. x'D Úgyhogy nyertem egy matracot. =D)

Amúgy meg pénteken tettünk egy nagy kirándulást a környéken, mert családom váltig állította, hogy idefele jövet láttak egy várromot a fák között - de vagy hatszor körbeautókáztuk a környéket, és sehol nem találtunk várat, de még a romjait se. Aztán mikor már végképp elcsüggedtünk, és már majdnem hazafelé indultunk, vette észre Évi, és indultunk el felé padlógázzal - mint kiderült, nem várrom volt, hanem egy torony. (Azért nem vettem észre, mert várat kerestem. xD)

Meg is találtuk, Römerturm névre hallgat a drága - tehát Római torony, vagy mi a fene - és egy nagyon szép, vélhetően a rómaiak által épített őrtorony egy hegy tetején, ami most aligha nem kilátóként funkcionálhat - de sajnos nem tudtam meg, milyen a kilátás a tetejéről, mert szüleim közölték, hogy márpedig én nem megyek fel a tetejére, mert nem akarnak szívinfarktust kapni... Hát nem tudom... (Valószínűleg, ha egy elhagyatott torony nincs leszalagozva, nincsenek kitéve hatalmas táblák, hogy "NE GYERE BE!!!", sőt, még egy szinte új és masszív lépcső is visz fel a tetejére, akkor az nem azért van, mert ez a torony veszélyes... De biztos bennem van a hiba.) Minden esetre szép volt, főként így késő ősszel. x3 (Oda én még vissza akarok menni. Egy morita outfitben. x3)

Aztán szombaton elmentünk Ulmba, elsős sorban azért, mert fater kinézett az ottani IKEA kínálatából három viszonylag olcsó dohányzóasztalt, hogy tudják mire pakolni a laptopokat, meg a poharakat, úgyhogy elmentünk értük - rajtam többször kijött közben a tömegiszonyom, és igyekeztem hajtani a népet, hogy elegem van a tömegnyomorból, menjünk már. xD Meg megbeszéltük, hogy vásárlás után megnézzük az ulmi dómot, és már nagyon látni akartam. x3 (Egy másik hely, ahova még vissza akarok menni, mondjuk egy goth vagy egy classic lolita koordinációban. x3 Meg akkor már az augsburgi katedrálisba is - de úgy őszintén bevallom, gothloliban a világ bármely gótikus katedrálisában elnézelődnék akár órákig is... Mondjuk a nézelődés megy órákig szép ruha nélkül is... xD)

Aztán még ugye átmentünk apám ismerőséhez, megbeszélni a részleteket, és ma nyolckor már indultunk is - háromnegyed négyre értem haza, hulla fáradtan. És nem akarok holnap ZH-t írni. x'D

Éééés akkor, most, hogy túl vagyunk az élménybeszámolón, ígéretemhez hűen, a Kagamine-hónaphoz kapcsolódó játék~ A helyes válaszért süti a jutalom! 

A kérdés: A 31 nap alatt linkelt számok közül Len-kun hányban veszti életét? A helyes válasz csak akkor ér, ha a megfelelő dalok címei is megneveztetnek. =P Mondjuk, amikor én összeszámoltam, megdöbbentően kevésnek véltem őket. xD (Súgó: Csak azokra a számokra gondolok, amelyek történetében Len szerepe szerint emberi formában él, és a dal során veszti életét. Tehát teszem azt a Re:Birthday vagy a Regret Message nem jó, mert ott Len már a dal története előtt meghalt. És mivel a Daughter of Evilben nem tudjuk, hogy valójában Len hal meg és nem Rin, ezt sem kérem a felsorolásba, de azt hiszem, most már túl sokat segítettem. =P) Jó keresgélést. ^^

Adieu!

P.S.: Drága Alessias barátom! Hiányolom a véglegesített tízes toplistádat a Kagamine-ikrek számaiból! Megtisztelnél, ha egy kommentben nyilvánosságra hoznád a bejegyzés alatt! Ezer köszönet! ^w^ (Megj.: Ez minden kedves olvasó felé felhívás - nagyon kíváncsi vagyok többek rangsorára, és megörvendeztetnétek vele, ha mások is csinálnának ilyet. ^^)

Címkék: játék fáradtság napló úti napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr745613119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2013.11.05. 18:30:04

Tehát a végleges, most már ízlés szerint rendezett lista a következő:
10 - Black Cats of The Eve
9 - Grave-Sending Song
8 - Tsumugi Uta
7 - Marsuri-Bayashi
6- Kamokuya Hitohana Rin (amúgy ez mit takar valami érthető nyelven, azt nem mondtad meg... :P)
Innentől kezd szorossá válni a verseny:
5 - Trich, Trach Trick Parade
4 - Servant of Evil (classical)
3 - Mask of Hannya
2 - Soleil
Éééééééés...
1 - Jutenija
Gondolom nem volt meglepő, és nem csalódtál túl nagyot az ízlésemben... (..)

Tadeshi 2013.11.05. 20:28:58

@Alessias: Köszönöm a listát, nem csalódtam! ^^ (Bár kicsit meglepett, hogy a Hakaokuri no Uta csak a kilencedik helyet érdemelte ki... xD És hogy a Yokushitsu Shoujo végül nem került fel. =P De annak örülök, hogy neked is a lista elején van a Servant of Evil. x3)
Öm... Ami a Kamokuya Hitohana Rin-t illeti, a szótárazás során elég érdekes fordításokba botlottam... Amennyiben a "ka" és a "moku" kanjiját külön-külön vesszük, akkor a "ka" osztályt, tanszéket, szekciót, esetleg családot jelent, a "moku" pedig sorrendet, darabot, esetleg tételt jelent - a "kamoku"-t egy "szóként" kezelve tantárgyat, tananyagot, kurzust jelent... a "ya" pedig jelenthet boltot, eladót, dolgozót, házat és tetőt. (És ezek csak a "kamokuya" lehetséges jelentései! XD) A "hitohana" már kicsit egyszerűbb, jelenthet sikert, vagy egy virágot. =D A "rin" pedig vagy hideg, rideg, vagy kitüntetett...
Én nem merek vállalkozni arra, hogy a felsorolt jelentésekből összerakjak egy értelmes címet... x'D
(Viszont, itt a lehetőség mindenkinek, aki elég merészséget érez magában - és elég szabadideje van xD - az essen neki az itt felsorolt jelentésekből egy értelmes cím összerakásának. =D Némi segítségképpen itt a cím kanjikkal: 科目屋一花凛 és egy megbízható online japán szótár, amit még Tune ajánlott nekem: www.jisho.org és még egy kis plusz segítségként itt a videó linkje is: www.youtube.com/watch?v=G6k5VdKOjCY
Good luck. ^w^)

Alessias 2013.11.06. 17:35:32

@Tadeshi: Öööö... Például a "kitüntetetten sikeres kurzus"-hoz mit szólsz? :P Ennek legalább némi értelme van...

Tadeshi 2013.11.06. 18:28:43

@Alessias: Hmmm, egész jól hangzik... Mennyi köze lehet a dalszöveghez vajon? XD

Alessias 2013.11.07. 17:14:09

@Tadeshi: O.o Jó kérdés... Remélem, ha tovább fejleszted a japántudásodat, előbb-utóbb kiderül :)

Tadeshi 2013.11.07. 17:52:59

@Alessias: Hát... inkább utóbb... xD
süti beállítások módosítása