Halloween ParadE

 2013.10.30. 08:15

Szép jó reggelt! Sikerült még most így sutyiban géphez ülnöm - bár nagyban csomagolnom kéne meg hajat mosnom - de kissé sokkhatásként ért, hogy ismét rövidebb lettem 35000 forinttal, mert ki kellett segítenem szüleimet néhány dologban... x'D Úgyhogy most "bosszúból" ideültem számot linkelni. xD

(Amúgy, nagyon-nagyon várom a karácsonyt. A legszebb ajándék, amit el tudok képzelni szüleimtől, az egy boríték a karácsonyfa egyik ágán, benne a visszafizetendő tartozásukkal - ami egy három számjegyből álló összeg, ennyit megsúgok - és akkor én egy borzasztóan boldog ember leszek, és vagy veszek egy BJD-t, vagy elmegyek egy hétre Velencébe csavarogni. xD)

De hagyjuk ezeket a borzasztó dolgokat, mint anyagiak és társaik, inkább mutatom nektek a nap számát, amíg öcsi nyugton játszik kint. xD

Tess~ x3 Igen, ismét Mayuko, és elárulom, az utolsó szám is a hölgy egyik műve lesz. =P (És bocs, hogy nincs angol sub de amit találtam videót felirattal, olyan pocsék volt a minősége, hogy inkább na tudjátok a szöveget értelmezni, de legyen jó a zene. xD Amúgy is az a lényeg. =P) 

(Amúgy, azt veszem észre, hogy Mayuko számai azok eddig, amik már harmadjára köszönnek vissza - és fognak is még egyszer, holnap xD - és a csúnya az, hogy amikor összeszedtem, mit akarok nektek mutatni a Kagamine-hónapon belül, első körben 11 számot írtam fel Mayuko-tól. x'D Ennek persze része volt pár olyan szám is, amit már mutattam egyszer - Karakuri Sanka és Deku Junkai =D - úgyhogy azokat kihúztam, de akartam nektek még mutatni a Kamokuya Hitohana Rin-t és Kamokuya Ichimoku Len-t, meg a Matsuri Bayashi-t is még a keleties blokkban, de aztán rájöttem, hogy még így is baromi sok volna Mayuko számaiból... x'D De ettől függetlenül hallgassátok őket, mert baromi jók. =D)

Na, ennyit belőlem. Megyek, csomagolok, vasárnap jövök. xD (Meg még sztem időutazok egyet a kedvetekért. xD)

Adieu!

Címkék: zene őrültségek vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr675605803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása