Borderlands!

 2013.10.21. 19:31

Oy! Kezdek kifogyni a jó bevezetőszövegekből... xD

Mit is mondhatnék... Ma Murphy örök érvényű törvényeit éltem át egész nap. Emlékeztek még, mikor meséltem, hogy a Rukkola Székház a MagNet-ben hétfőnként 10-12-ig van nyitva? Ma dörzsölgettem a tenyeremet, hogy há, milyen menő leszek, kihasználom a lyukasóráimat és ellátogatok oda a félrerakatott könyvemért - kortárs lengyel drámák~ x3 - és nem fogok bénázni úgy, mint múlt hét hétfőn. Aha. Múlt hét folyamán változott a nyitva tartás, hétfőnként 13-18-ig vannak nyitva. x) Engem nem szeret ez a happont. x'D

De legalább sétáltam egy nagyot. Meg olvashattam tovább a Ready Player One-t - kurva jó könyv, tisztára rá vagyok kattanva - és már majdnem a felénél járok...! x3 (Megjegyzem, borzasztóan lassan haladok vele... Alig van időm olvasni. ><* Régebben az ilyen ötszáz oldalas könyvek alig éltek tovább két, legfeljebb három napnál a karmaim között, most meg már lassan egy hete próbálom kiolvasni ezt az egy szegény kötetet, és oké, hogy egy délután alatt le tudok darálni 100-150 oldalt, de kevés ilyen ráérős délutánom van mostanság... x'D)

De aztán fél négykor óráim után találkoztam Fruval, és rávettem, hogy jöjjön el velem könyvért - újra xD - majd arra is, hogy kísérjen már el a Keletibe vonatjegyet venni. Mert hogy majd ősziszünetben megyek ki faterékhoz, és oké, hogy Évi hazajön 29-én, majd 31-én kivisz, de valahogy haza is kéne jönni még negyedike előtt. xD A vonat meg kényelmes, és szokott lenni 29€-s vonatjegy Budapesttől Münchenig vagy vissza. Hát most nem volt. xD Szegény Fruval ott ültünk fél órát a nemzetközi jegyirodában - mert hogy ott sorszámra hívják az embert, és hiába akartam csak információt kérni, a néni közölte velem, hogy márpedig húzzak sorszámot újra, és fáradjak a jegyvásárló ablakhoz x) - csak azért, hogy megtudjam, hogy hát, van egy 49€-s, meg hat 60€-s jegy, milyet kérek...? Megköszöntem az információt, és távoztam. x'D

És mivel Fru gonosz módon elterelte a figyelmemet azzal, hogy Örsön bevezényelt az Árkád pinceszintjén levő Libribe nyálcsorgatni, még a telefonszámlámat is elfelejtettem befizetni, úgyhogy majd holnap mennem kell rendezni az adósságomat... x'D (Hosszú karácsonyi kívánságlistát fogok írni könyvekről... Vagy megkérem nagyszüleimet, hogy ha már úgyis tanácstalanok, mit kapjak az olyan nagy jelentőséggel bíró ünnepekre, mint karácsony meg szülinap, adjanak könyvutalványt, és én akkor egy borzasztóan boldog ember leszek~)

De ennyit a mai napomról, sokkal fontosabb most az a szám, amit hoztam nektek - ugyanis három napja ez megy nálam ismétlőn. (Nem rég találtam ráadásul, szóval viszonylag frissnek lehet nevezni - és amúgy eredetileg egy teljesen más számot akartam berakni mára, de rájöttem, hogy a Borderlands! jobban tetszik. xD)
 De mielőtt belinkelném, először is tisztázzuk, hogy létezik egy ugyanilyen nevű RPG-játék is - lövöldözős, zombigyilkolós, cyberpunk stílusú csoda, aminek sokan lehúzták a grafikáját, de szerintem nem olyan rossz. xD Bár, tutira nem fogok vele játszani, mert nem szeretem a lövöldözős játékokat. xD De hogy ti is értsétek, miről beszélek, először is kaptok egy trailert. x)

Ez a hivatalos előzetes. Igen, 2009-es játék - szóval annyira nem is régi... De akkor bombázlak még titeket egy kis ízelítővel, hogy értsétek majd a dalszöveget... xD (Amúgy a zenét adó masina neve Claptrap, jegyezzétek meg, még fogjátok látni. =P)

Tessék~ Több már nem lesz, ígérem. xD Lássuk hát a számot. =P

Tárá~ x3 Ugye milyen jó? x3 (Nálam komolyan ez megy három napja ismétlőn. Két és fél perc se, de már vagy milliószor meghallgattam. Imádom. Főként Len-kun nevetését 1:47-nél. x3 És igen, "kawaii Claptrap" x'D Mondtam, hogy még fogjátok látni. =P)

És még búcsúzóul kaptok egy cuki képet is~

Borderlands.jpgTovábbi szép napot~ x3

Adieu!

Címkék: zene játék könyv fáradtság vonat őrültségek vocaloid kagamine len

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr415591180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása