CULTURE Liberalization Ward

 2013.10.17. 16:51

Üdv! Ma már lejártam a lábam a városban, míg végre sikerült eladnom minden leselejtezett könyvemet - volt egy csomó, amit fel kellett szuszakolnom a polcra, és már nem volt elég hely, úgyhogy nagytakarítottam. xD És mindjárt leesnek a lábaim...

De 3900 forintot kerestem - kb. olyan 20-25 könyvet adtam el ezért a pénzért x) - de az utolsó párnál már közöltem az antikváriussal, hogy én ezeket nem vagyok hajlandó hazavinni, vagy megveszi ötven forintokért, vagy itt hagyom grátiszban. x'D Végül megvette őket, úgyhogy jej, sikerült mindent eladnom, egész szépen kerestem is rajtuk, és mivel röpke negyed órán belül randim lesz, most befogom inkább, és mutatom a nap számát. x)

Tess~ Élvezzétek, még lesz egy szám Jesus-P-től (igen, komolyan ez a szerző művészneve xD.)

Adieu!

Címkék: zene antikvárium vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr165581458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizumo Ami 2013.10.17. 21:40:01

Randid? No csak! Bepasiztál? Gratula! Legyetek boldogok! Melyik AntiQáriumba jársz eladni a régi könyveidet és hol van az?

Tadeshi 2013.10.17. 23:37:48

@Mizumo Ami: Azért egy randi a járástól még messze van. =D AntiQáriumba nem járok, antikváriumba már annál inkább - és a Múzeum körúton van egymás után kb. 10... Azokat szoktam sorra venni. Meg van még sok eldugott kis helyeske a Nagykörúton meg a Blaha környékén, megbújva a mellékutcák rejtekében. xD

Mizumo Ami 2013.10.18. 09:37:04

Èn is arra gondoltam. Jó, de melyik? Erzsébet krt. 16? Talán? Ès milyen règi könyveket lehet ott eladni?

Tadeshi 2013.10.18. 16:47:01

@Mizumo Ami: Nem címre megyek, hanem látványra. Ha meglátod valahol a feliratot, hogy "ANTIKVÁRIUM", nagy eséllyel vesznek könyveket is - ha még ki is van írva, hogy "KÖNYVEK VÉTELE-ELADÁSA", akkor meg főként. És nem csak régi könyveket vesznek, volt 2009-es kiadású könyvem is, amit sikerült eladnom. A lényeg, hogy jó állapotban legyen, és olyan, amire van kereslet vevői részről - de készülj fel, hogy a boltok feléből el fognak hajtani, hogy hát most köszönik szépen, de amúgy se megy a bolt, inkább nem vennék meg. Vagy már megvan nekik. xD

Mizumo Ami 2013.10.18. 18:13:47

@Tadeshi: Azért köszi a tippet. Majd próbálkozunk.

Alessias 2013.10.18. 18:31:51

Ez a Jesus-P is jobban tette volna, ha zeneszerzés helyett inkább prédikál, de csendben... Még ha nem sikerült volna vallást alapítania, akkor is.

.Ellu 2013.10.18. 18:47:59

@Alessias: asszem, Tadét látva, hogy sikerült. :)@Tadeshi: Hol a jó égben voltál ma délben 12 és fél egy között?????? És miért nem meséltél már el régesrég mindent? Hiányzol, már több, mint 3 hete nem láttalak, de te még csak fel sem hívsz, csak vocaloidokat posztolgatsz, szégyelld magad, szivem, most összetörted egy érző macska szívét... <3<3<3<3
:) Még mindig nagyon hiányzol.
...
Még mindig...
...
Még mindig...
...
AAARRRRGGGHHH! :"((((
Alouettével ott bőgtünk egymás vállán az ebédlőben!

.Ellu 2013.10.18. 18:51:25

hosszú-hosszú emailt várok! :)
Bocs, ezt megint kettőben írtam.

Tadeshi 2013.10.19. 11:51:16

@Alessias: Pedig elkötelezett Vocalovag vagyok. =D És misszionáriusként terjesztem a Zenét. <)
@Tengermacska: Szégyellem magam. =( Igazság szerint részben kanjiztam, részben csoporttársaimmal hülyültem, nem gondoltam volna, hogy ennyire fogok hiányozni... ^^" Jövő héten ígérem, bemegyek. =)
És segond, ezúttal megbocsátom. x'D

Alessias 2013.10.19. 11:55:15

@Tadeshi: Látom, bár még mindig hezitálok, hogy sikeresnek könyveljem-e el a térítésedet irányomban...

Tadeshi 2013.10.19. 12:34:39

@Alessias: Ha nem most, a hónap végére már sikeres lesz, hidd el. x)

.Ellu 2013.10.20. 14:06:04

@Tadeshi: Hol az ímélem, amiben kifejted az aznap délutánodat tetejétől talpukjáig?

Alessias 2013.10.20. 17:18:14

@Tengermacska: Örülök, hogy így bízol bennem... :P
süti beállítások módosítása