Hinadori Kyogo Tan

 2013.10.10. 21:37

Konbanwa~ Kicsit későn, de jelentkezem - mivel szabadnapom volt, egész nap tettem-vettem... xD De legalább elintéztem minden itthoni dolgot, illetve...

Rendet raktam, mosogattam, levittem a mosást - két hete gyűjtögettem már, mert múlthéten elfelejtettem levinni, és utána meg nem jutott az eszembe (de már egy zoknim se maradt, úgyhogy ideje volt levinni x'D) - ki is teregettem, rendet raktam, leszelektáltam egy csomó régi könyvet, amiktől meg akarok válni - megint XD - hátha sikerül eladni őket... (Régi mesekönyvek, kötelezők, vagy olyan könyvek, amik már megvannak szebb kiadásban, meg ilyenek...) Meg megrövidültem 28000 forinttal - kifizettem fateromék telefonszámla-tartozását... x_x (Hogy lehet ennyit telefonálni?!?!) Jó, azt mondták, visszakapom - mint ahogy az Évi által kölcsönkért 14000-et is x'D - nos... epekedve várom. x'D

És igazándiból még porszívózni is akartam, de megöltem a porszívót. x'D (Jellemző módon akkor megy tönkre, amikor épp akkora összegtől válok meg, amiből már simán lehetne venni egy újat. De nem fogok újat venni. Arra, hogy havonta kétszer-háromszor végigmenjek vele a lakáson, semmi értelme, elkérem a nagyiét. x'D Amúgy is utáltam azt a porszívót, már háromszor eltört a csöve, agyon van tekerve szigetelőszalaggal, ráadásul a porzsákja sem cserélős, hanem ki kell rázni, és visszatenni, amitől egyszerűen halálfélelmem van, hogy megrázom, és az összes por rajtam köt ki - úgyhogy nem is bánom, hogy megöltem szegényt. x'D De vicces mód pont ma gondolkodtam rajta a Media Markt előtt sétálgatva, hogy hmmm, nem lenne rossz egy új porszívó, mert mennyire nem szeretem a régit - hát nem tönkremegy?! XD)

De térjünk rá a nap számára. xD

Ma is egy Mayuko-számot hoztam nektek - még lesz tőle kettő, úgy készüljetek xD - és mivel imádom a cirkusz témájú vocaloid-számokat, nem volt kérdés, hogy ez is helyet kapjon a listán. x) (Meg a Hakaokuri no Uta-val sikeresen lezártam a keleties zeneblokkot. xD)

És végre van angol felirat. x) Remélem, tetszik. ^^

Adieu!

Címkék: zene őrültségek tevékenység vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr15562514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizumo Ami 2013.10.11. 06:27:50

Jó sok por összegyülhetett. Amùgy te hogy szoktál takarítani/lomtalanítani? És mikor? Hetente 1x mondjuk szombatonként?

Tadeshi 2013.10.11. 16:34:41

@Mizumo Ami: Olyankor takarítok, amikor már az én szememet is bántja, hogy mekkora kosz van a lakásban. Meg amikor ráérek. (Meg amikor erőt veszek a lustaságomon. xD) Meg elég spontán ember vagyok, ha egyszer rám jön, hogy én most selejtezni akarok, akkor este tizenegykor is képes vagyok nekiállni. Már volt rá példa. xD

Mizumo Ami 2013.10.11. 17:14:00

@Tadeshi: lsmerős a helyzet. Amùgy meg ez a cirkuszos számocska kicsit nyavajgós. De van egy vocaloid kedvencem. Az a Live Pokka, vagy mi is a címe?! Remélem sejted mire gondolok!

.Ellu 2013.10.11. 17:53:26

@Mizumo Ami: Basszus, muszáj mindenre rákérdezned??? :OOO

Mizumo Ami 2013.10.11. 21:09:25

@Tengermacska: 3 okból. Azért, mert, csak. ^^

Tadeshi 2013.10.12. 14:55:59

@Mizumo Ami: Ömmm... Linket kérek. (Meg szerintem te az Ievan Polkára gondolsz, de az egyrészt eredetileg nem vocaloid szám - persze feldolgozásként sem rossz - de én annak az eredetijét sokkal jobban szeretem.)

.Ellu 2013.10.12. 19:19:12

@Tadeshi: S ezzel nem vagy egyedül. :)
süti beállítások módosítása