Mask of Hannya

 2013.10.08. 17:22

Szép napot~ Ma is olyan gyönyörű időnk van - még a madarak is csivitelnek, gyerekek, idén kihagytuk a telet, senki nem volt rá kíváncsi, tavasz van. x'D De azt le kell szögeznem, hogy ez ma valahogy nem akart az én napom lenni... x'D Illetve csak félig...

Reggel alhattam egy órával tovább, mert elmaradt az első előadásom, és ma délutánra beszéltem meg egy csajjal könyvátadást, bár kicsit feszített volt a beosztás, mert egyig volt órám, és fél kettőre a Bosnyákra beszéltük meg a talit, úgyhogy szednem kellett a lábam - de nem ezért kezdtem el mondani a dolgot, hanem mert reggel a HÉV-megállóban vettem észre, hogy elfelejtettem berakni a könyvet, amit vittem neki. x'D Már lélekben felkészültem, hogy lemondom majd így utolsó pillanatban, és inkább sunnyogok, de nem akartam már visszamenni...

Na most, kedves McSors barátunk, úgy döntött, megszívat, hogy tanuljak egy kis becsületességet, és ne legyek ilyen marha lusta: ugyanis az Örsön vettem észre, hogy otthon hagytam a bérletem. x'D És mivel vagyok annyira skót, hogy 350 forintért nem veszek jegyet, főként nem, ha otthon van a bérlet, úgy döntöttem, visszarohanok érte. Megjegyzem, tízre mentem, 9:25-kor realizáltam a fatális hibát, tíz percembe került, míg hazaértem - és ha már úgyis hazamentem, felnyaláboltam a könyvet is x'D - majd szerencsémre visszafelé is pont jött a HÉV, úgyhogy újabb tíz perc volt, mire visszakeveredtem az Örsre - de még így is tök pró voltam, mert csak öt percet késtem a nyelvtudomány előadásról! XD (Hadd ne mondjam mennyi gyomorgörcsöt és idegeskedést spórolhattam volna magamnak, ha egyből hazamegyek a könyvért, hátha még az is eszembe jut, hogy nincs nálam a bérletem, és akkor tök nyugisan beértem volna kezdésre. =P Hogy is van - a rest többször fárad? X'D)

Szóval, gyerekek, hallgassatok az intuícióitokra mindig, és ne legyetek lusták. xD

Ellenben ma végre megérkezett a Lírás rendelésem - Kishi szólt, hogy 250 forintokra árazták le a MangAttack néhány kiadványát, úgyhogy le is csaptam a Káosz kapui mindhárom kötetére, meg ha már úgyis vasárnap kaptam egy ezrest egy eladott felsőmért, hozzácsaptam egy Pirontan-t is. (Hogy ne csak yaoi legyen a polcomon, olvassak hentait is. x'D De 250 forintért akármit...!! XD Mangát pláne. xD) Egyszer a Delta Vision is csinálhatna ilyen nagy leárazást, úgy lecsapnék a Grimm-mesék mangára, mint a sicc! (Meg ha már MangAttack, a Dramacon-t is igazán leértékelhették volna. De hát evvan.)

Ellenben most már abbahagyom a szövegelést, és mutatom a mai nap számát~

Ez a szám is nagy kedvencem~ (Olyan kis démonidézős, rituális táncot lehetne rá koreografálni, meg megcsinálni... x3 Önként jelentkezők? ^w^ Kell egy áldozat is. =D xD)

Khm, elnézést. xD Mára ennyi, még kéne egy keveset japánoznom meg angoloznom,  már említett ZH-k miatt... x'D

Adieu!

Címkék: zene könyv manga őrültségek vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr855557262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizumo Ami 2013.10.08. 20:33:50

Látom mozgalmas napod volt neked is. Kitartás! Amùgy meg ha szabad érdeklődöm, mi is ez a bizonyos "ZH"?

Tadeshi 2013.10.09. 17:07:50

@Mizumo Ami: Olyasmi, mint a témazáró, csak ZH-nak hívják. Csak többet tanulok rá. x'D

Alessias 2013.10.09. 18:45:29

Áhhhhh... Hónap eleje óta erre vártam :) És igen, a sors könyörtelen, igenis kisajtolja belőled a legjobbat :)

.Ellu 2013.10.09. 18:46:40

*confused* He? Hé, én itt zenét akarok hallgatni, de valaki mindig belebeszééél...

Tadeshi 2013.10.09. 20:37:02

@Alessias: Tényleg? =D Piszok türelmes vagy! xD De örülök, hogy tetszik. ^^ És egen, McSors meg aztán különösen szereti szívatni az embert. x)
@Tengermacska: Tömd be a száját! =O (Vagy fenyegesd meg, hogy ő lesz az áldozat. xD)

.Ellu 2013.10.10. 18:15:58

kh... ezennel meg vagytok fenyegetve.

.Ellu 2013.10.10. 18:18:07

"Szóval, gyerekek, hallgassatok az intuícióitokra mindig, és ne legyetek lusták. xD"
...
És ne vegyetek drogot. Menjetek popsztárnak, és megkapjátok ingyen.
(Love actually)

Tadeshi 2013.10.10. 21:08:19

@Tengermacska: Szabad asszociáció? =D XD

.Ellu 2013.10.11. 17:49:58

@Tadeshi: Te NEM LÁTTAD azt a filmet??

Tadeshi 2013.10.12. 14:52:52

@Tengermacska: Ezek szerint nem. =O (Vagy csak régen, és/vagy nem elégszer ahhoz, hogy megjegyezzem. xD)
süti beállítások módosítása