Sword of Drossel

 2013.10.03. 20:18

Konbanwa~ Kivételesen nem a lakberendezés vette el az időmet, hanem a nyelvgyak házim - ironikus mód az egyik egy személyiségteszt volt, amit ki kellett töltenem, és a következő kérdésre felröhintettem: Are you someone who puts things off until the last minute?" (Answer in my mind: "Actually, that's why I'm writing my homework at the moment." XD) Nna, de...!

Ma úgy döntöttem, hogy megmutatom nektek, mi történik akkor, amikor Rin az előző szám szerint épp hercegnő:

Igen, sajnos amikor Rin hercegnőt játszik, akkor Len általában meghal. -.-" (Tessék a Story of Evilre gondolni. =P) De mindezektől függetlenül, imádom ezt a számot, szerelem volt első hallásra - és ledöbbentett, mikor meghallottam Rin-t 0:31-nél. O.o Először azt hittem, Append. De nem írják sehol, hogy Append lenne, és-és-és...! Rinnek itt magához képest valami elképesztően mély, és meglepően szép hangja van! (Jó OSTER Project szám, de attól még na. XD Sokan nem szokták szeretni a Kagamine-ikreket, de inkább Rin-t, mert hogy milyen vékony és magas a hangja - nos, akik így vannak vele, azoknak ajánlom ezt a számot! xD) Meg a történet, a grafika, a zene...! *.*

Nna, hát ez volna a nap száma, remélem, nektek is tetszik. =D

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr495549628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2013.10.04. 11:48:15

Szeretem ezt a dalt, nagyon szép. Ez pedig a párja (Knight of Letzen)
www.youtube.com/watch?v=gzv5YqabWlM
Talán még szebb, mint a másik. Sajnos felirat még nincs hozzá, de azért nem olyan nehéz kitalálni mi történik :/

Tadeshi 2013.10.04. 21:13:45

@selia: A Sword of Drossel-hez írtak párdalt? O.o És... milyen szépet! T-T (Remek, még egy dalcsokor, ami után elbőghetem magam a Story of Evil-en kívül. x'D)
Köszönöm a linket, ismét. ^w^

Alessias 2014.04.10. 18:22:32

Ohó, ez tökéletes agyradír a láncomhoz (ami lassan, de biztosan túllépi a fél métert), nem is tudom, miért nem gyűjtöttem be már jóval régebben (..)

Tadeshi 2014.04.10. 21:49:30

@Alessias: Agyradír? XD (Ez ugye pozitív jelző akart lenni? XD Mert akkor örülök, hogy tetszik. xD)

Alessias 2014.04.11. 19:18:36

@Tadeshi: Nyugi, igen... Egyszerűen szükségét éreztem, hogy átböngésszem a blogodat néhány új Vocaloid-szám után... Az eddigieket már rongyosra hallgattam (..) És sokkal jobb ellenőrzött forrásból beszerezni őket, mintha csak úgy nekiesnék a youtube-nak :D

Tadeshi 2014.04.11. 20:31:52

@Alessias: Szóval én egy ellenőrzött forrás vagyok. =D Most büszke vagyok magamra. <)
süti beállítások módosítása