2013.09.01., Kopaszi gát

 2013.09.04. 21:47

Ahoy! Mivel ma csekély három órát álltam sorba az ELTE-n a semmiért - illetve azért, hogy megtudjam, hogy egy újabb dokumentum van a birtokomban, amit 9-e előtt nem, azaz NEM fognak nekem kitölteni xD - és mivel tegnap is vagy másfél órát anyáztam a Neptunnak - békésen írogatom ki a jövendőbeli óráim időpontjait, mire se szó, se beszéd, kivág, hogy túl van terhelve...  - és mivel még a fejem is fáj, úgy gondoltam, jobb kedvre derítem magam, s mesélek a meetről. ^^

És jelentem, a Sakura meet-hez hasonlóan ezúttal is előbújt belőlem egy szervezői géniusz - bár most kicsit visszafogottabb mértékben. xD Egyrészt előtte való este vettem rá Kishit végérvényesen, hogy eljöjjön, másrészt szintén előtte való este, továbbá aznap délelőtt beszéltem meg Rachellel, hogy hol találkozzunk majd. (Meg memorizátam térképen, hogy hol vannak a buszmegállók, mi hol szállunk le, stb... xD)

Fél négykor volt a tali a gát bejáratánál, úgyhogy én Kishivel háromra, Rachellel 14:50-re beszéltem meg talit, ez utóbbit a Stadin. És mindent megtettem, hogy időben odaérjek, de mikor összekészítettem, hogy kinek mit viszek - Kishinek ígértem ruhát és könyvet, Rachelnek meg mindenféle mást - majd nekiálltam sminkelni és megcsinálni a hajam, úgy elszöszöltem, hogy végül késve indultam el, s jó szokásomhoz híven az összes cuccot otthon hagytam. x)

De végül megérkeztem, a Stadin Rachellel együtt Aidát is ott találtam, bár ő nem jött velünk, mert öccse versenyére ment. Aztán mentünk két megállót, megvártuk Kishit - végre láttam az általa "koordinálhatatlan"-nak nevezett ruháját (amit szerintem gyönyörűen sikerült koordinálnia x3) - majd elmentünk a Népligetig, ott Kishi javaslatára elkaptuk a 103-as buszt, s onnan szerencsésen elnavigáltam kis csapatunkat a Kopaszi gát felé - bár amikor leszálltunk a Lágymányosi budai oldalán, Kishi kiszúrt egy méretes "KOPASZI GÁT" feliratú táblát, amin szép nagy fekete nyíl mutatta, merre kell mennünk. xD

S végül meg is találtuk Nanáékat, megvártunk még pár embert, majd a szokásos feltűnéskeltés mellett elgyalogoltunk a Fruska bisztróba, s miután sikeresen berendezkedtünk az asztaloknál, leültünk, rendeltünk, s kezdetét vehette a cseverészés. x3 Én életem egyik legfinomabb levendula-szörpjét ittam - eddig a Fóti Kastély Étteremben ittam csak olyat, de ott is annyira finom volt, hogy ha lett volna, repetát is kértem volna x3 - valamint ittam mennyei habos kakaót. x3 (És pont ki is jöttem az ezresemből, amit erre szántam. xD)

Beszélgettünk jó sokat, majd megérkeztek Hanaék és Lianiék is, majd olyan öt körül kikísértem Rachelt a buszmegállóba - bár kellett keresgélni egy kicsit, és nem volt épp közel xD - aztán arra tértem vissza, hogy a csapat háromnegyede eltűnt. =D De csak fotózkodni mentek, úgyhogy megkerestem őket, bár a csoportképről már lemaradtam. xD De még Albert fotózott minket kisebb csoportokban/egyénileg szerencsére - meg Kishivel fél nyolc felé megkértük, hogy hadd mehessünk még fotózkodni, mert mondta, hogy most a legjobbak a fényviszonyok, úgyhogy szépen pillogtunk rá, hogy esetleg akkor lehet-e fotózkodni. xD

(És mivel egyre inkább fáj a fejem, meg fáradok - az előbb elmentem fürdeni, és majdnem elaludtam zuhanyzás közben... x'D - az amúgy sem épp érdemi bejegyzést asszem rövidesen rövidre zárom, s mutatom a már említett képeket. xD)

DSC_9005.jpg
Kishivel

DSC_9029.jpg
Ezt azért, mert döbbenetesen vállalhatóan néz ki rajta az arcom, és az orrom sem látszik olyan nagynak! =D (Albert egy mágus. XD)

DSC_8877.jpg
Hanaval, még a napsütéses fotózkodásról x3 (Annyira gyönyörű az a szoknya... *-*)

DSC_8864.jpg
Itt pedig az általam önkényesen Dorian Graynek keresztelt lányzóval s borzalmasan szégyellem magam, de elfelejtettem megkérdezni a valódi nevét... ^^" 

És egy slusszpoén:

DSC_8860.jpgImádom ezt a képet, nem tudom megmondani, hogy miért. xD

Nna, meg is volnánk, és mivel lassan tényleg ott tartok, hogy lefejelem a billentyűzetet, és elalszom, inkább befejezem a a bejegyzést. xD A meet fantasztikus volt, és nagyon remélem, hogy a normafai kirándulásra is el fogok tudni menni, mert már kitaláltam, mit veszek fel... x3

Adieu!

Címkék: napló elte lolita ruhák

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr175495494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.09.05. 18:30:40

Szkjáááááá!!!!!Rólam nincs kép!
EZAZZZ!
Normafa? Mehetek?

Tadeshi 2013.09.05. 21:53:01

@Tengermacska: Ja, hogy te ennek örülsz? XD
Én örülnék, ha eljönnél, még megkérdezem Nanát is - de biztosra veszem, hogy ő is szívesen lát (meg amúgy te is rá tudsz írni FB-n. xD)
Viszont én nagy valószínűséggel csak korlátozott időtartamra tudok menni, mert öcsire kell vigyáznom... =S

.Ellu 2013.09.07. 15:22:51

Heyyy~
Én sem maradtam ám!
De majd még mesélek... :)

Tadeshi 2013.09.09. 19:24:49

@Tengermacska: Kíváncsi leszek a csütörtökre. =P x3

.Ellu 2013.09.11. 19:24:14

Na ne frusztrálj... Mert meverlek.... :)

Tadeshi 2013.09.11. 20:46:26

@Tengermacska: Én bocs. xD De akkor is kíváncsi vagyok. =P

Tadeshi 2013.09.18. 23:28:43

@Tengermacska: Oh... Ezek szerint nem sült el jól? =S

.Ellu 2013.09.23. 17:26:16

No problemo, mon cherie... :) Megvagyok még...
süti beállítások módosítása