Szép az élet~

 2013.08.23. 00:12

...Nem is emlékszem, mikor tettem utoljára ilyen kijelentést, de komolyan. xD Talán még az érettségik előtt. xD

Amúgy, képzeljétek, nem fogjátok elhinni, de 96-val álmodtam! XD Nem volt épp egyszerű álom, mert felváltva lézengtem egy lézerpuskával a kezemben a Tatooin és a Hoth bolygón, miközben droidokat lődöztem - sok volt már a Star Wars, öcsi, nézhetnénk valami mást is végre... xD - majd kikötöttem Japánban, és egy kertvárosi társasház lépcsőházában felmentem a negyedikre, majd bejutottam 96猫-hoz, társaságomban egy olyan barátnőmmel, akivel egy éve nem találkoztam, és kiderült, hogy mi ide pizsamapartira vagyunk hivatalosak. Na már most, első körben agyonra ölelgettem 96猫-t (és álmomban is kicsi volt, meg vékony!), áradoztam, hogy mennyire jó, hogy itt lehetek - mindezt félig angolul, félig japánul xD - és hogy mennyire imádom. x'D És arra is emlékszem, hogy álmomban azt mondta nekem, hogy "aishiteru", és kb. itt rontott be hozzám Évi, hogy keljek fel végre... x'D

...Eddig is voltak elmebeteg álmaim, de ez túltett minden... x'D (Szerintem túlzásba vittem ezt a 96猫-hónapot, nem gondoljátok? XD) No de mindegy, ébredés után nagyon boldog voltam, meg ma végre újjáépítettem öcsi X-szányű vadászgépét, és még überfaszábban néz ki, mint a prototípus - ezért álmodok én droidokkal és Halálcsillagokkal... - meg leadtam végre egy könyvet, amit harmadik próbálkozásra sikerült eljuttatni a helyére, tettem mindezt Luca társaságában, jót beszélgetve - szóval szép az élet~

Ezért is kapjátok meg ezt a számot. xD (96猫 és Kagamine Len duettezik, fenomenális. =D) És igen, megint magyar feliratos, hál a jó égnek, és hála a fordítónak! x3

Amúgy, az eredeti egy Gumi-Len duett, amiben Len a kóbor cica, az is bájos, lessétek meg - én lusta vagyok betenni, mert mindjárt elalszom. xD)

Adieu!

Címkék: zene álmok őrültségek vocaloid kisöcsém utaite 96猫 kagamine len

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr475471999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.08.25. 08:54:53

Mi az, hogy aishiteru?

Tadeshi 2013.08.25. 23:24:19

@Tengermacska: Azt jelenti, hogy "szeretlek", vagy "szeretni." =D

Alouette 2013.08.26. 12:19:53

Ez annyira cuki dal X3 Imádom <3

Tadeshi 2013.08.26. 16:00:48

@Alouette: Hallgasd meg az eredetit is! =D Az is cuki - de ebbe ad valami plusz löketet, hogy 96猫 kvázi molesztálja Len-kunt... xD)
süti beállítások módosítása