2013.08.17., MAT-Con

 2013.08.18. 21:41

Nna, mint sejtitek, szerencsére nem sikerült magam hozzávarrnom egy ruhadarabomhoz se - ellenben leszakad a hátam a sok görnyedéstől xD - úgyhogy mesélek egy kicsit a Conról,mert rég volt már ilyesmi bejegyzés... XD

Nos, először is, előtte való este megbeszéltem Adrival, hogy jó, akkor átmegyek reggel fél kilencre hozzájuk, hogy kilenckor indulni tudjunk, és odaérjünk a tízórás kapunyitásra. Na már most, én önmagamat felülmúlva a nyolcra beállított ébresztőórám helyett egy órával előbb ébredtem, de még fél órára visszaszunyókáltam, és csak fél nyolckor sikerült kimásznom az ágyból - de örültem, mert öcsivel egyszerre ébredtünk így kvázi. xD

És bár én mindent megtettem, hogy ne késsek, tíz perc késéssel robogtam be, ráadásul nem is menetkész állapotban, mert az összes ruhámat - loliban mentem - szatyorban kellett vinnem, mert kicsit... sokáig teázgattam reggel, na. XD Tisztára pánikoltam, hogy úristen, kések, és még fel se öltöztem rendesen, meg fognak ölni Adriék - ráadásul a parókasapkámat is otthon hagytam, ami nélkül a parókát nem nagyon akartam felvenni XD - de amikor 9:40-kor berobogtam, Domi - Adri pasija - totyogva engedett be, hogy ne csöngessek már olyan hangosan, itt még mindenki alszik. x'D Adri konkrétan akkor mászott ki az ágyból, amikor felértem, úgyhogy megkönnyebbülten pakoltam le, hogy akkor én most hazarohannék a parókasapkámért. x'D

Ők addig megreggeliztek, míg én tettem egy húsz perces kört vissza, majd végre én is átvedlettem a conos szerelésembe - Adri közben kiakadt az alsószoknya mennyiségén, faterja meg közölte, hogy felrak a polcra dísznek (miután látta a kész szerelést, parókával-sminkkel-mindennel együtt.)

Egész hamar meg is érkeztünk aztán, bár kicsit ellenemre volt a sétálgatás - egy kicsikét tényleg melegem volt, meg azért 13 centis platformban nem egy sétagalopp a Mexikói út - Városliget távolság. xD De beértünk, felrakták ránk az előre vett karszalagokat - amik megvétele részemről mulatságos volt, mert Adri valamelyik nap rám írt, hogy "te, van programod szombatra? nincs? jó, akkor jössz velünk Conra. =D" és vettek nekem jegyet - amit utólag természetesen kifizettem Dominak (illetve még lógok neki ötszáz forinttal, mert csak ezerötszáz pénzem volt a húszezresemen kívül xD) - úgyhogy nem volt sok választásom. xD

Hát, megdöbbentett, milyen kevesen voltak...! Arra számítottam, hogy a szokásos tumultus lesz, és persze, volt tömeg, de koránt sem annyi, mint az első conon, amin részt vettem még... ki tudja mikor. xD Szóval furi volt. De a plüssös standnál majdnem elcsábultam valami cukiságért - amiről végül lebeszéltem magam, mert felesleges cuccokat nem veszünk xD - úgyhogy indítványoztam, hogy keressük meg a mangás standot, de most vagy én voltam vak, vagy tényleg csak a Delta Vision jött ki árulni. Meg néhány használt mangát lehetett beszerezni egyéb eladóknál. És oké, azt még megértem, hogy a Mangafan nem jön ki egy MAT-os rendezvényre, de a Mangattack/TokyoPop? A FuMax? A Vadvirágok? De mindegy, legalább nem kellett pénzt költenem. xD (Meg asszem a mangákat nézegetve futottam össze Kishiékkel is.)

Elnéztünk aztán a Kreatív Sarokba is, sóhajtoztam kicsit ZombieYanosék cuccaira - még szerencse, hogy nem az én világom a sweet stílus, különben lehet, egy vagyont otthagytam volna xD - utána egészen elgondolkodó sóhajokkal szemléltem a steam-punkos pultot, mert minden mechanikus, gyönyörűséges zsebórájukért mindössze 2500 forintot kértek volna... *.* Legszívesebben felvásároltam volna az összeset...!! Meg azok a nyakláncok, istenem...! Khm, elnézést, haladjunk tovább. xD

Aztán Adriék a plüssöknél elhatározásra jutottak, mikor megláttam egy Happy-t (Fairy Tail) 4000-ért, úgyhogy felesbe meg is vették. xD (Ők lettek a szülei, én meg a keresztanyja. xD) Aztán beültünk vetítést nézni - volt sok jó szám, de egy idő után untam magam, úgyhogy minek okán összefutottam Ichigoval és Hanaval, és egészen sokáig dédelgettem mind Hana, mind Ichigo BJD-jét, kihívtak, hogy menjek velük a többiekhez, mert van még kint baba. =D Hát nem kellett sokáig noszogatni. xD

Ki is mentünk, és bár megkerültük az egész PeCsát, míg kutattunk Nanáék után, de végül megtaláltuk őket, és vagy harminc csodaszép BJD pihent velük még a fák alatt az árnyékban, egy kis pléden, egymás mellett - lencsevégre illő látvány volt~ Maradtam is ott egy jó darabig, dédelgettem Nana babáját is, megnéztem, ahogy Kiara (Ichigo babájra) új rucit kap, aztán ahogy Haru-ra (Nana babája) rápróbálták Hana jövendőbeli lánybabájának parókáját - ami csak azért volt vicces, mert Haru fiú, de döbbenetesen csinos lány lehetne belőle. xD

Aztán lassan visszamásztam Adriékhoz, mert hát mégis velük jöttem ki, és oké, hogy otthagytam őket romantikázni, de hátha hiányolnak - és hiányoltak. xD Mert elegük lett a CP-s Beugróból, amit nem láttam, de elmondásuk alapján nem maradtam le sokról. Úgyhogy fogtuk magunkat, és kimentünk kajálni, mert Dominak volt Burger King-es kuponja, de én beértem azzal, hogy szemezgethettem a sült krumpliból. Ellenben szomjas inkább voltam, mint éhes, hamar el is tűnt a másfél liternyi teám még kajálás előtt. xD Utána újratöltöttük Domi palackját, és azt osztottuk el hárman, miután visszamentünk - addigra úgy éreztem magam, mintha a lábaim tőből kicsatolhatóak lennének... - még megnéztem a Zakások pultját harmadjára is, és találtam végre valahára Durarara!!-s kitűzőket - bár én poszternek örülnék a leginkább xD - meg nagyon szemezett velem egy szintén DRRR!!-ás táska is, 5500-ért, úgyhogy ha szeptemberig nem viszik el, megvan az új iskolatáskám... xD

Továbbá kacérkodott még velem egy Vivienne Westwood gyűrű-replika, az a szépség, amit Oosaki Nana is visel, de mondtam, ha négyig nem vitte még el senki, akkor ez a gyűrű megvár Con után is a Zakában. xD Aztán olyan négy felé útra is keltünk, mert mindhárman unatkoztunk már, s egész hamar haza is értünk - azaz hogy Adriékhoz haza. xD Mert ugye nekem ott volt a civil ruhám. xD

Igazándiból, ha nem öltöztem volna loliba, lehet, én is annyira untam volna magam, mint Adri és Domi, de úgy, hogy kiélhettem a feltűnési viszketegségemet oda-vissza is, és egy csomóan lefotóztak meg fényképezkedtek velem, nagyon jól éreztem magam. x3 *repül az egó~* Jó, voltak páran - nem a conon =D - akiktől kaptam pár beszólást, de hát evvan. Mondjuk, ha nem tetszik neki, nem kell kiordítania a véleményét, mindenki jobban jár úgy, de másoknak is lehet feltűnési viszketegsége. xD (Az legalább feldobott, amikor odafele a villamoson két ilyen öt-hat éves forma kislány halkan azon tanakodott, hogy "a fehér hajú lány biztos, hogy hercegnő, de vajon a barna hajú is...?" [Igen, a fehér parókám volt rajtam. XD] Komoly dilemma. =D)

Minden esetre, attól eltekintve, hogy a nagytermi programokat untuk, az egész hangulat, meg a társaság remek volt. ^^ (Ettől függetlenül kezdem úgy érezni, hogy öreg vagyok én már a Conokhoz... x'D No de mindegy, ha legközelebb is valaki rám ír, hogy "te, vettünk neked jegyet, ugye jössz Conra? =D" nem fogom visszautasítani, még ha ki is kell utána fizetnem - szeretek hitelbe vásárolni. xD De nem bánom, hogy nem sikerült költenem semmit, majd beruházhatok valami nagyobba. (Érik egy BodyLine rendelés, mert nem állapot, hogy nincs egy normális fekete blúzom, és öltözködésileg classic-goth-punk vonalon mozgok. Tehát inkább fekete, mint fehér. xD)

De, csak hogy örüljetek - meg hogy én is tovább fényezzem az egómat XD - így néztem ki Conon:

(Sajnos a szemem alatti karikákkal nem tudok mit kezdeni. *sigh* Egyetlen mentségem, hogy aznap korán keltem. xD ["Are wa kitto Panda Hero~" xD] Meg ez már a con utáni kép, tehát a parókám azért néz ki ilyen furán. Elöl megpróbáltam rendbe szedni, azt a két tincset kb. húsz percig fésültem, hogy ne legyen bennük gubanc - de hogy én holnap mit fogok szívni a drágával, mielőtt kimosnám... x'D)

Nna, ennyi.

Adieu!

Címkék: japán fáradtság anime napló manga lolita ruhák bjd

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr145466205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.08.19. 11:50:54

Nem jelenik meg a kép.. El tudod küldeni nekem emailben, hogy megcsodálhassalak? *:*

Tadeshi 2013.08.19. 19:01:15

@Tengermacska: Természetesen. ^^ (Bár, ez igen különös, mert nekem megjelenik... Milyen böngészőt használsz?)

Alouette 2013.08.22. 15:16:14

Nem biztos, hogy én biztonságban éreztem volna magam annyi babával... XDD Sőt, szerintem lelki támaszra lett volna szükségem :D De benned nem bízhatok, te kifejezetten élvezed ilyetén nyomoromat... :P Előre reszketek, hátha egyszer neked is lesz babucid - tejóisten, mi lesz akkor... X'D

Tadeshi 2013.08.22. 19:50:24

@Alouette: Tervben van az a babuci, csak, hogy tudd. =D (És hófehér, fenékig érő haja lesz, és vérvörös szemei, és dögszexi mosolya - és Lamiának fogják hívni~ xD)

Alouette 2013.08.26. 12:31:15

@Tadeshi: S amint megígértem, reflektálok fentebbi kommentedre. És ponthidegenhagy, és tudod, mit csinálj a szándékoddal, hogy megtérítesz a babákhoz, de legfőképpen a KÖZELEMBE NE MERD MAJD HOZNI!!! Alapból is parázom a bjd-ktől, egy ilyentől meg valószínűleg egyenesen sikítva menekülnék XD ( S várom a feladvány miatt kinyilatkoztatásodat :) )

Tadeshi 2013.08.26. 15:59:06

@Alouette: Gratulálok, te nyertél - most jó? XD (Majd egyeztess Rosie-val, hogy mikor akartok sütit enni. XD)
Sálálálá~ Amúgy, vélhetően majd csak akkor lesz egyáltalán BJD-m, ha mondjuk lesz fizetésem, és nem fog gondot okozni 400$ kiadása - még ha perselyes összespórolással is, de na. xD (Vannak perselyek, amikre rá van írva, hogy "biciklire", "cipőre", "ruhára", az enyémre az lesz írva, hogy "BJD-re." XD)
süti beállítások módosítása