Varázscica~ x3

 2013.08.15. 19:53

Hölgyeim és uraim, mélyen tisztelt publikum, ezennel bemutatom önöknek a világ legbetegebb mahou shoujo paródiát, amit valaha csináltak. xD (Először csak vocaloid számként, mert ahhoz, hogy a 96-féle verziót értsétek, kell ismerni az eredetit. xD)

(Beteg, perverz állatok ezek a japók, de tényleg... xD A második szám, amit Len-kun énekel, és ilyen... nem találok szavakat. xD Ezek után merje letagadnia Gekokujou-ban, hogy ő shota! XD)

És tessék, itt a 96-féle verzió is. ^^

Íme. ^^ (Azért ez a nap száma, mert... Mert. Mert egy órás késésben vagyok egy barátnőm szülinapi bulijáról, mert kicsiny családom mindig tesz róla, hogy nekem legyen elfoglaltságom, amikor programot szerveztem magamnak, de nembaaaaaj~ xD Legalább hajnalig kitombolom magam.)

Adieu!

Címkék: zene őrültségek vocaloid utaite 96猫 kagamine len kagamine rin kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr445462473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2013.08.15. 21:53:05

Ja, hogy ma este Te nem leszel. Ja, hogy én ma főleg miattad siettem géphez ülni. Ja, nem baj.
Érezd jól magad.

Tadeshi 2013.08.16. 18:42:40

@Tune-chan: Elnézést kérek, hogy nem szóltam, de nekem reggel ébredés után egy olyan bő órával jutott eszembe, hogy egyáltalán programom van. xD

Alouette 2013.08.22. 13:44:48

Atyaég... ez... ez majdnem olyan beteg, mint a Gigantic O.T.N... :D Asszem most megyek, és hallgatok egy kis Dido és Aeneast, hogy magamhoz térjek és felejtsek... XDD

Tadeshi 2013.08.22. 19:42:35

@Alouette: Csak majdnem? Szerintem milliószor betegebb. x'D
süti beállítások módosítása