秘密

 2013.08.07. 13:32

Nos, mint tegnap ígértem, ma egy kicsit komolyabb számot kaptok. (Nem tudom, veletek volt-e már olyan, hogy reggel felébredtek, és valamilyen számnak a dallama kezd el menni a fejetekben, de folyamatosan, annyira, hogy már hangosan/félhangosan elkezditek énekelni is? Nekem ma reggel ez a szám gyűrűzte be magát a hallójáratomba. xD) Ismét sok szerencsét a cím megfejtéséhez. XD

Azóta imádom ezt a számot, hogy először hallottam Kagamine-verzióban... (Jó, azért van pár dolog, amit kifogásolok ebben a feldolgozásban, ez leginkább 96-san... hát... valljuk be őszintén, siralmas angol kiejtése. x'D Ha nem lenne ott a felirat, hát nem jönnék rá, hogy 3:15-től 3:45-ig angolul szövegel... xD)

Nos, 96 tud ilyet is - és még mennyi mindent~ De azt elismerem, hogy minden eges alkalommal libabőrös leszek, ahányszor ezt  számot meghallgatom, annyira jó~ x3 Továbbá javallom mindenkinek, hogy kattanjon rá a Kagamine-verzióra is, mert az is ütős. x3

Adieu!

Címkék: zene vocaloid utaite 96猫 kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr565449603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2013.08.08. 14:04:18

Nem tudom, hogy a ventilátor-e az oka, vagy a szám, de kirázott a hideg. (bár kellett pár pillanat, hogy összerakjam a történetet, mert elbambultam közben valaholXD) De nagyon tetszik~

Tadeshi 2013.08.08. 14:22:16

@Tune-chan: Yeeey, örülök, hogy elnyerte tetszésed~ x3 (És persze, fogd a ventilátorra, persze. xD Hadd örüljek már, hogy nem csak én szoktam megborzongani ettől a számtól! XD)

Alouette 2013.08.10. 14:18:11

Egek... ez tényleg gerincborzongatóóó~ X3 Viszont az angol kiejtése... hát, ha az alapján kellene eldöntenem, szeretem-e a csajt, már akkor elvéreztem volna, amikor anno az "így beszél két percig angolul"-videót mutattad tőle valamikor nagyon régen... XDD

Tadeshi 2013.08.10. 15:30:42

@Alouette: "Áj kánto szpíkkü ingürish!" xD Meg "bübbürü tí" =D De ne cikizzük, én a fél karomat odaadnám, ha úgy tudnék énekelni, mint ő - a siralmas angol kiejtés így még belefér. xD
süti beállítások módosítása