LOL

 2013.07.12. 01:00

Bár még csak egy órája van ma, én állítom, hogy megtaláltam a nap képét:

khcomv1c3_18.jpg
Táráááá~ A mulatság része a kép közepén található, a könyv szerzője. =D Remélem, mindenki ki tudja silabizálni, de ha nem, akkor elárulom: Marquise de Sade. (Igen, a mangában, amit épp olvasok, az egyik szereplő - miközben épp a főhősünket gyötrik közben XD - Sade márkit olvas. x3 Imádom ezeket az intertextuális élményeket~)

BTW, hogy ne unatkozzatok, ha valaki rájön, melyik mangát olvasom épp, az kap egy sütit. =D Amit én sütöttem. (Segítek: egy Square Enix-es, koprodukciós, PS2-es játék mangaadaptációja - és ezzel szerintem már sokat árultam el. xD)

Csak ennyit akartam. =D

Adieu!

Címkék: játék napló manga őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr595401316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.07.12. 10:17:42

... Hófehérke és a hét törpe?...

Tadeshi 2013.07.12. 11:39:29

@Tengermacska: Nem nyert. =P De! Egyet se búsulj, mert Hófehérkéék is benne vannak a játékban - is, meg a mangában - is. XD (És asszem minden lelkes gamernek most esett le, hogy melyik játékról van szó. XD)

Aekrisha 2013.07.30. 13:40:00

*krákog*
A Kingdom Hearts az Square Enix és Disney kollaboráció - csak az utóbbit hozzrakva már nem hangzik olyan jól! =D
Btw. Axel az egyik nagy kedvencem, szóval nekem a nap képe nem a márki miatt emlékezetes... =P

Tadeshi 2013.07.30. 17:44:46

@Aekrisha: Én is imádom Axelt, de nem ez a legjobb kép róla. xD (Olvass KH 358/2 Days mangát, és akkor találni fogsz aaaannyi de aaaaaaaannyi jó képet róla~)
Amúgy azért nem akartam hozzáírni, hogy Disney-s, mert... Na. Úgy már tényleg túl egyszerű - bár én imádom a Disney majdnem minden produkcióját.
...btw, milyen sütit kérsz? xD

Aekrisha 2013.08.01. 07:08:42

@Tadeshi: Hát nekem azért elég meredek volt egyazon játékban látni Zacket, Cloudot és - Goofyt! XD

Tadeshi 2013.08.01. 13:36:47

@Aekrisha: ...és Hófehérkét és Tifát és Tidust és Auront és Herkulest és etc, etc... XD
süti beállítások módosítása