"Kis" kívánságok

 2013.03.17. 21:08

Három nap múlva megint öregebb leszek - megint eltelt egy év, te jó isten, ez egyre rosszabb, hol itt a "restart" gomb?! vagy legalább egy "pause"?! XD - és van néhány kívánságom, tárgyiakban főként, melyekről tudom, hogy az életbe nem veszi meg nekem senki - főként nem három nappal a szülinapom előtt xD - de azért úgy tudatosítanám magamban, mit is akarok. xD

Először is, könyveket. Sooook-sok könyvet! Cím szerint:
1., Anne Rice: Interjú a vámpírral, Lestat a vámpír, Kárhozottak királynője, A testtolvaj meséje, Memnoch a sátán
2., Jonathan Stroud: A gólem szeme, Ptolemaiosz kapuja
3., Darren Shan: Vámpírtörténetek 7-12., Démonvilág 1-10., Koyasan
4., Margaret Weis & Tracy Hickman: A tavaszi hajnal sárkányai, A nyári tűz sárkányai
5., Lewis Carroll: Through the Looking-glass
6., Robert Louis Stevenson: Dr. Jekyll és Mr. Hyde
7., Marquis de Sade: Szodoma százhúsz napja, Párbeszéd egy pap és egy haldokló között, Illusztrációk és gondolatok a Nouvelle Justinehez
8., Vladimir Nabokov: Végzetes Végjáték, Sebastian Knight valódi élete
9., Dosztojevszkij: A kamasz, Megalázottak és megszomorítottak, A Karamazov-testvérek
10., Kosztolányi Dezső: Esti Kornél kalandjai, Aranysárkány
11., Karinthy Frigyes: Így írtok ti
12., Csokonai Vitéz Mihály összes versei
13., Ottlik Géza: Iskola a határon
14., Kertész Imre: Sorstalanság
15., Bodor Ádám: Sinistra-körzet
16., Umberto Eco: Hogyan írjunk szakdolgozatot?, Ne higgye, hogy megszabadult a könyvektől
17., Petri György: Örökhétfő
18., Mikszáth Kálmán: A tót atyafiak, A jó palócok, Fekete város
19., Babits Mihály összes versei
20., József Attila összes versei
21., John Keats összes versei
22., Arthur Rimbaud összes
23., Charles Baudelaire összes
24., Oscar Wilde: Teleny
25., Isamu Fukui: Truancy (mert a sajátomat odaadtam Frunak, mert elfelejtettem megvenni neki, úgyhogy most vehetem meg magamnak megint. xD)
26., Philosztratosz: Erósz szárnyai
27., Arisztophanész: A béke
28., Arisztotelész: Poétika
29., Appolinaire: Tizenegyezer vessző
30., Goethe: Faust
31., Mallarmé összes

És perpillanat ennyi jutott most az eszembe. Szeretnék még akkor albumokat, amik talán szintén a könyvekhez sorolandók, de:

32., Goya-album
33., Klimt-album
34., Csontváry-Kosztka-ablum

És akkor valaki ácsoljon nekem még egy könyvespolcot is, de legesleginkább toldjon hozzá a szobámhoz egy könyvtárat, legyen szíves. XD Főként, mert még mangákból is vannak vágyaim~

35., NANA 7-12.
36., Hellsing 10 - bár állítólag, bizonyos madárkák azt rebesgették, hogy ezt megkaphatom... xD
37., Árnybíró 4-17., +Gaiden
38., Hetalia 2-3.
39., Crimson Spell 3-4.
40., Monochrome Factor 1-11., japánul
41., Fullmetal Alchemist 2-10., 12-ameddig van, japánul
42., Durarara!! 1-4., angolul
43., Vázatok
44., Blush-antalógia 1-2.

Negyvennél kezdtem elszállni. xD De akkor nyergeljünk át a "hasznosabb" dolgokra, pölö ruhák, és most felhagyok a számozással, mert képek lesznek. l135-2.jpg
Ez továbbra is az olcsóbbik álomruhám. A drágábbikat be se merem tenni, mert soha az életbe nem lesz az enyém - hacsak nem tűnik el a mellkasomról 10 centi, de ez nem hiszem, hogy be fog következni valaha is. XD

l505-2.jpg
És nem, nem érdekel, hogy a japán lolik szerint a BodyLine nem minősül burandonak, gaijin vagyok, ezt tudom kifizetni, és bele vagyok zúgva ebbe a blúzba. XD

l379-2.jpg
Mert a szoknyából elfogyott a fekete, az OP-kat meg nem szeretem, de akarom ezt a ruháááát! XD
l314-2.jpg

Hogy lássátok, hogy elment már régen a józan eszem. xD

Bár nem épp ruha, de ez itt, rózsaszínben és fehérben - csak fehérben nincs róla kép. xD (És nem tudom, mitől váltottunk betűtípust, elnézést. xD)

És majd holnap esetleg bővítem ezt a posztot, és elárulom, hogy mik az elszálltabb vágyaim. Mert ezek még úgy-ahogy meg is valósíthatóak. xD

Nna, adieu!

Címkék: születésnap könyv ajándék napló manga lolita ruhák

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr125140036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2013.03.17. 22:37:18

Szeretem, hogy nem kell feltennem a mitkérsz-kérdést, mert magadtól is tudod a dolgodXD

Tune-chan 2013.03.17. 23:00:35

@Kishi: "Tudod a dolgod" - kész, behaltam. XD Mi ez a duma??? XD Ez így kevésbé vicces, mint kitalálni valamit... Bár, hogy én meg fogom-e valósítani az ötletem... Az más kérdés. XD

Tadeshi 2013.03.18. 15:12:20

@Kishi: Jó kislány vagyok? XD

@Tune-chan: Nézd, ez nem úgy működik, hogy "na akkor most csak és kizárólag ezekkel szabad engem megajándékozni", inkább amolyan "ha egyszer milliomos lennék, biztos, hogy ezekkel lepném meg magam"-típusú lista á la Tadeshi. (És még az elszálltabb dolgokat nem is írtam. xD De maaaajd! XD)
süti beállítások módosítása