Look at me!

 2013.03.14. 18:58

Kedves olvasóim, engedjétek meg, hogy halálra rémítselek és/vagy elkápráztassalak titeket a kőkemény három napja tomboló szenvedélyemmel - kapaszkodjatok meg! Szemek. Szemek - gyűrűn. Ne értetlenkedj, olvass tovább!

Ha csakugyan jól emlékszem, három nappal ezelőtt garázdálkodtam egy külföldi loli blogján - sok keresztlinket követve akadtam rá, ne kérjétek tőlem a címét - és véletlenül belebotlottam egy kis tutorialba, hogy hogyan lehet egy ruhát négy évszaknak megfelelően koordinálni, és istentelenül jó koordik voltak, meg a ruha is szép volt - ellenben az egyiknél, asszem az őszinél, szembe tűnt egy kiegészítő, amivel hosszasan szemeztem: egy szemes gyűrű. (Elnézést a gyenge szóviccekért. xD)

Alapjáraton imádom  a groteszk dolgokat, és a szemecskés dizájnokba azóta szerelmes vagyok, hogy Gigi előrukkolt a szemecskés masnijaival - mert hogy lejártak a kontaktlencséi, és nem akarta őket kidobni, hát alkotott XD - és ez is, meg a gyűrű-formátumú csoda is rávettek arra, hogy bepötyögjem googleba az "eye ring" kifejezést, és egy hatalmas képanyag tárult elém, melyből engedjetek meg egy kis válogatást.

Gorgons-Eye-Ring-.jpgEgy goth oldalon találtam ezt, ami annak ellenére, hogy nem hasonlít az ideálomra, de csodaszép. x3
evil-eye-ring-3.jpg

Ezt egy internetes török bazár honlapján leltem, és ez is messze áll az igazitól, amit én akartam, de csodagyönyörű. x3
black_dragon__s_eye_by_ianirasartifacts-d4zb8nn.jpg

Nna, ez már kezdett hasonlítani arra, amit én akartam, és azon túl, hogy egy kurva jó kép - tükröződik a fotós a lencsén! *.* - baromi jól fest a keret is, amibe foglalta. x3

green-eye-ring.jpgEnnél hittem azt, hogy eldobom az agyam, úgy letaglózott. XD (Szintén valami goth-honlap kínálata - de a foglalat annyira nem... hogy is mondjam, túl sok nekem. XD Valami egyszerűbbre gondoltam. xD És nem kerekre. xD)

brown_eye_ring_filigree_neo_victorian_0153c16f.jpg

green_eye_ring_filigree_neo_victorian_0b858e55.jpg
il_340x270.329055062.jpg

il_fullxfull.172034659.jpg

Ezeknek a foglalata hozott nagyon lázba, s ugyan baromi jól néznek ki, és az első kettőnél a szemfehérje is látszik, de kerekek. XD
tumblr_lu38inyi9N1qzkgs7o1_400.png

Itt megtaláltam a tökéletes alakot és foglalatot. x3
images.jpgEbben meg az fogott meg, hogy eszméletlenül valódinak tetszik az írisze, a foglalatba karcolt szempillák meg baromi jók. x3
eye.jpg

Ez pedig itt a szívszerelmem. xD Tökéletes a forma, a foglalat, még igazinak is hat a szivárványhártya, és hogy végleg elijesszem vagy felcsigázzam az összes olvasót, itt egy másik kép is:

il_570xN.303945338_large.jpg

Őket úgy elfogadnám. Mindet. Csak mindegyiket más színben. xD

Egyébként, ha csakugyan jól rémlik, szellemesen Evil Eye-nak van keresztelve Etsy-n és Ebay-en a vásárolható "szerelem-első-látásra"-gyűrűm, minden bizonnyal nem kevés utalással a mitológiájára. xD

Éééés, minek okán úgy figyeltem meg, hogy szerény kis hazánkban ilyesféle kiegészítőt nem igazán lehet kapni, nekibuzdultam, hogy namajdén...! És mivel Kishi kedves volt, és rám hagyta a lejárt kontaktlencséit - kérésemreXD - és találtam otthon egy felesleges műanyag gyűrűalapot, úgy döntöttem, hogy na, akkor most bizniszbe fogok, és kb. 10-15 perc alatt sikerült összedobnom ezt itt: DSC0000769.jpg
Évi azt mondta, hogy lefesthetném temperával fehérre az írisz körül, és akkor még menőbb lenne. Lehet, kipróbálom majd. Egyelőre szeretném látni az ellenőr arcát, amikor holnap az Örsön ezzel találja szembe magát a bérletem mellett. xD

Nna, ennyit akartam. Remélem, az ijedősök mostantól szemekkel fognak rémálmodni, a hozzám hasonló őrültek pedig eszeveszett iramban kezdik nekem ajándékozni a lejárt kontaktlencséiket, hogy további ilyen szépségeket gyárthassak. x3 (A következőt már süthető, fehér gyurmára fogom ragasztani, az zöld lesz, és majd összeügyeskedek hozzá valami überfasza foglalatot is drótból. x3)

Hát, ennyit rólam. XD

Adieu!

Címkék: horror napló ötlet őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr295134994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2013.03.15. 14:27:46

Beteg vagy. Ellenben az első pár gyűrű közül egyet-kettőt elfogadnék.

Tadeshi 2013.03.15. 20:22:08

@Tune-chan: Direkt kezdtem azokkal, hogy a kevésbé "beteg" olvasók számára is legyen valami. xD Ellenben köszönöm a bókot! =P
süti beállítások módosítása