*headshot*

 2012.12.20. 22:40

Hát mit mondhatnék? Azon túl, hogy holnap világvége van - aztán meg World's End Afterparty xD - és hogy két napja volt az utolsó Ivanov-előadás? Fhu, gyerekek...

Kedves olvasóim - igen, az a temérdek - ajánlom figyelmetekbe, hogy ha valaha, még egyszer egy színi társulat arra a vakmerő tettre kapatná magát, hogy megcsinálja Csehov Ivanovját, és képes lenne azt egy színházi évadon át műsoron tartani akkor - először is respect és kalapom emelem! - feltétlenül menjetek el, és nézzétek meg, bármennyit kérjenek is a jegyért. xD

Mi négyszáz pénzt kértünk koponyánként, az még nem volt halálos összeg. xD És csak azért ajánlom, mert brutális, ha az ember elkezd gondolkodni rajta - márpedig elkezd gondolkodni rajta, ezt garantálom - és utolsó előadás előtt végre világossá vált előttem, hogy miért éreztem magam úgy, mint egy öngyilkosjelölt - még ha szerepem szerint én nem is az emberi karakterek sorát bővítettem, de ez lényegtelen. Amit mondani akarok végre, és utána befejezem csekély színészi próbálkozásaim tárgyalását, az az, hogy először éreztem úgy magam egy darab előadását követően, már a harmadik napon, hogy én ezt nem bírom többször. Nem csak azért, mert szerepem szerint én konkrétan két és fél órán keresztül csücsülök egy emelvényen a színpad előtt, kicsit oldalt, és nincs egy szavam se, ellenben kétszer is agyongyötröm a hangszálaimat, hanem azért, mert a kedves karakterek letáncolták előttem az összes szerencsétlenségemet, az összes nyomoromat, és annyira reménytelen volt, hogy minden előadás után majdnem bőgtem.

Oké, ennyit az Ivanovról, mivel az olvasóközönség 99%-a nem látta az előadásunkat, tök felesleges bármi mást mondanom róla. xD (Headshot - mert Ivanov végül fejbe lövi magát.)

És nyivákolni akartam még arról, hogy mennyire sok bajom van a karácsonnyal, de kedves szüleim jelezték, hogy takarodjak végre aludni, mert holnap a belemet ki fogom dolgozni, hogy tisztaság és rend legyen a szobámban - hehh, jó vicc xD - és hogy korán kelek - a nagy...! - szóval megyek is, drága olvasóm, csak gondoltam, legyen végre valami új a nap alatt.

(És nem tudom, miért kaptam rá a megszólításokra. Asszem Hoffmann tehet róla. xD)

Adieu!

Címkék: szerep fáradtság napló őrültségek színészkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr24975521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2012.12.21. 01:31:34

Én, bár nem láttalak, érdekelne, milyen volt, miket éreztél közben, mit kellett csinálnod. De lehet, hogy semmi keresnivalóm itt~... :P

Tadeshi 2012.12.21. 18:34:23

@Tune-chan: Ha nagyon gonosz akarnék lenni, most biztosan beszólnék, de nincs kedvem gonosznak lenni. xD Majd vasárnap mesélek, ezt élőben úgyis sokkal könnyebb kifejteni. ;P

.Ellu 2012.12.23. 16:34:08

Ez most burkolt szemrehányás volt?
Nem miattad nem mentem el, és ezt már mondtam is... Téged meg úgyis imádlak! Majd elénekled nekem:)

Tadeshi 2012.12.24. 12:14:17

@Tengermacska: Burkoltnak szerintem egyáltalán nem burkolt. XD Tudom, hogy nem miattam nem jöttél el, de attól még na. Az osztályfőnököd se szereted, mégis bejársz az óráira. xD (Jó, tudom, az kötelező, de basszus, a főszereplőnk baromi jól játszott, játszik, ezt el kell ismerni, az, hogy egy egoista és bunkó állat néha, az személyiségjegy. Nem ő a lényeg, hanem az eljátszott karakter...)
De azért köszönöm, hogy írtál, majd még énekelek neked, sokkal szebbeket is. ^^
(Él még a bambusz? XD)

.Ellu 2012.12.25. 12:55:26

@Tadeshi: Nagyon jól bánok a növényeimmel. Nem ártana a hófehér törperózsám mellé beújítani vöröset (ígérték!) csak úgy Staendhalosan! ♥

Tadeshi 2012.12.25. 16:05:58

@Tengermacska: Hmmm... Megnézzük, mit tehetünk majd az ügy érdekében... XD

Alouette 2013.08.01. 19:04:04

Ahemm... mi voltunk szerintem Csillával az egyetlenek, akik igazából rájöttek, mit vártok tőlünk a legvégén... XD S az is biztos, hogy merengtem utána pár napig a darabon... :) De így utólag is szeretném még egyszer közölni: nagyon szépen énekeltél, ma Petite <3

Tadeshi 2013.08.05. 21:19:04

@Alouette: Köszönöm, amúgy volt még pár ember, akiknek leesett, mit is akarunk, úgyhogy annyira nem volt elvont, mint a Don Quijote. xD
süti beállítások módosítása