Nyilvános szex

 2012.09.30. 12:46

Rád vártam, mióta felszálltam a metróra a Délinél.
Pont velem szemben ülsz le, kényelmesen elhelyezkedsz, és úgy teszel, mint aki nem veszi észre, hogy Téged bámullak az Astoria óta. Kitartóan folytatom - legalább annyira, mint amennyire Te fixírozod kitartóan az ezerszer látott reklámtáblát a fejem fölött.
A Blahán már feszengsz, pedig csak nézlek. Ha látnád, hogy nézlek…
A Keletinél nem bírod tovább. A szemembe nézel, s én feloldódok íriszeid labirintusában, és minden, de minden elveszik a leghosszabb szakaszon.
Ott ülsz, velem szemben, a metrókocsi túlsó oldalán, közöttünk másfél méter és egy csapat német turista; mégis itt vagy, én ott vagyok, előtted, benned, mélyen; mélyen az álmaid, a vágyaid, a titkaid, a múltad és a jövőd között; olyan közel, hogy látom a lélektükreidben a saját tükörképem; olyan közel, amennyire csak akkor lehetnénk, ha kivetkőztetnénk egymást magunkból, ha nem lennének határaink, ha nem lenne Te és Én, ha egymásba oldódnánk, és bennünk lennénk, és egymásba zuhannánk, és hét másodpercig vég nélkül zuhannánk -
És már megint itt vagyok a végállomáson, és észre se vettem, hogy már két megállóval korábban leszálltál.

Címkék: novella félpercesek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr24811234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2012.10.03. 14:37:35

Óh, igen, ezt már Fogadón is pillanatok alatt szívembe zártam :) Kellően kreatív, tömör, szenvedélyes, és főként megragadó írásocska, feldobtad vele szörnyen unalmas, itthonülő betegeskedésemet, ma Fléche xD

.Ellu 2012.10.08. 15:12:07

Oh, Tade: ezt már vagy százezredik olvasásra merem csak megírni: eddig próbáltam nem észrevenni: utolsó előtti bekezdés végén van két zuhannánk majdnem egymás mellett, ez egy csöppet zavaró.
Egy érdemi komment a gs óta: ha ezen a kritikán elkeserednél, ajánlom a figyelmedbe * wink*

Tadeshi 2012.10.08. 19:25:43

@Tengermacska: Direkte van egymás mellett olyan közel. x)
Életemben nem kaptam még olyan kritikát, amin elkeseredtem volna. xD

.Ellu 2012.10.09. 16:27:43

ehhehhehhehheh..... MÉG!
*kézdörzsölés, olyan sátáni vigyor, hogy közben mind a harminckét tűhegyes fog kivillan...*
Na jó, nem.

.Ellu 2012.10.09. 16:28:55

Egyébként ajánlom figyelmedbe a legközelebbi projektet, amit MAJD! azaz záros határidőn belül összezütykölök....

Vitigreen 2012.10.18. 21:18:52

Ez még a javítatlan változat. Ideje volna a javítottat is közölni, és hozzá a Csillagzabálókat is... /a javítottat abból is/

Tadeshi 2012.10.19. 21:36:04

@Vitigreen: Sose gondoltam volna, hogy az osztályomból valaha valaki is fog hagyni virtuális nyomot a blogomon. =D És majd ha kijön nyomtatásban. (Mert már én sem emlékszem, mit hagytam kihúzni belőle. xD)

.Ellu 2013.05.14. 14:18:12

@Tadeshi:
MÉG MINDIG jobb, mint a javított.
Ezek nem értenek hozzá. :)

Tadeshi 2013.05.15. 22:50:00

@Tengermacska: Köszönöm, drága, imádlak! X'D
süti beállítások módosítása