Kiskarácsony...

 2011.12.25. 14:56

...nagy karácsony, boldog ünnepeket! ^^ (És kacatmentes karácsonyt, ahogy nemrégiben olvastam egy szellemes reklámtáblán - asszem ez a legszebb, amit kívánhatunk valakinek karácsonykor. XD)

Azt hiszem egész jól ment idén. Legalább is én a java részét élveztem - kezdődött minden 20-án, az utolsó napon a suliban, mikor is én közöltem mindenkivel, hogy január harmadikán hozok egy giganagy zsákot, és Jézuskát fogok játszani, mert még senkinek nincs kész az ajándéka. XD De a többiek úgy döntöttek, ez őket nem fogja zavarni. xD

Mondjuk, az is igaz, hogy az első dolgom huszadikán az volt, hogy mikor megláttam Rachelt, felköszöntöttem születésnapján - csináltam neki egy kis medált. Átadási szöveg: ,,Jajj, de jó, hogy lila felső van rajtad, megy hozzá a medálka! Ugyan nem lila, de azért szép kék." Tudok fogalmazni korán reggel. =D

Ő meg a fejemre nyomott egy horgolt kalapot! *.* Egy igazit, hendmédet, és jáá, imádom. x3 (Csinálok majd egy rakás kalapdíszt hozzá. Szürke alapon mesésen fog kinézni a sok színes virág/masni/akármi. x3)

Csillától kaptam egy vörös-fekete sálat - nem olyan kockásat, hanem amilyet kinéztem magamnak, és konkrétan sehol nem lehet kapni. XD (Jó, biztos van, csak én nem találtam még. XD Csak abból a mintából láttam zöld-feketét, kék-zöldet, barnás-zöldet, meg sárga-lilát, de vörös-fekete sehol sincs. XD)

Úgyhogy a magyarórám úgy telt, hogy fejemen a kalap, nyakamban a sál, Bacsó meg kérdezte, hogy netán fázom? XD (Domitól meg, óh, de meglepődtem: kaptam csillag-gyertyát, amit ő csinált. x3)

És nem volt aznap németem. (A leggyönyörűbb karácsonyi ajándék, amit valaha is kaptam a némettanáromtól: hogy nem jött be megíratni a tézét utolsó napon. XDDD Mondjuk, mindig ez van. Vagy írunk egy random röpit, ami persze szar lesz, mert mindenkit váratlanul ért, az előre bejelentett dogákat meg sose írjuk meg...)

Boritól meg a helyettesítős-német előtt kaptam egy... szobrocska? műremek? mestermű? mesterművet: drótfácska, körbevéve lelógó láncokkal, a fa közepén pedig egy láncolatlan madár. Egy fecske. Bocsánat, nem egy fecske, nagybetűvel Fecske. x3

Aztán ebédszünetben összeült a Társaságunk - mert bizony, mi kérem Társaságot alapítottunk. Én támogattam volna először az Élő Költők Társaságát, majd ebből átírva az Élő Holtak Társaságát, de a többiek leszavazták a névötletemet. XD Így lettünk kezdetben Asztaltársaság, majd kicsit beleszőve Arthurt és Lancelotot, Szögletes Asztaltársaság - amiből már lovagrendünk is van. Kitaláljátok mi? XD (Gyengébbek kedvéért: Mi vagyunk a Szögletes Asztal Lovagjai. XD)

(Egyébként annak az asztalnak története van, ahol mi ülünk, de ez most mellékszál, nyissz. XD)

Szóval, összeültünk mind a... nyolcan - és ajándékoztunk. x3 Rosietól kaptam képkeretet - AC/DC!!! x3 - és Julitól kértem bele képet. Közös képet, amit ott helyben fotóztam a gépével - igen, ebédlőben, Az Asztallal a háttérben. XD Úgy az igazi. XD De azon mindenki rajta van legalább - mind a heten, mert én fényképeztem. XD

(Én meg azóta bőszen készítgetem a barátaim ajándékait - harmadikáig csak kész leszek. XD Három embernek már megvan a hétből. XD)

Aztán a 21-e és 22-e békésen telt, ajándékokat csináltam mint egy félőrült. 20-án délután elmentem vásárolni, és minden fontos kelléket beszereztem. Meg persze ajándékot. (890 forint volt egy kilónyi üveggolyó a Butlersben, én teljesen ledöbbentem... O.o És kedves volt az eladó! Mosolygott, mondta, hogy ,,köszönöm" és hogy ,,kérem szépen", illetve megjegyezte, hogy a blokkot a tasakba rakta, további kellemes napot, köszöni a vásárlást, reméli, mihamarabb viszontlát. O_O Én egy másodpercig asszem pislogni is elfelejtettem, annyira meg voltam döbbenve. Annyira... kellemes meglepetés tud lenni, amikor egy eladó kedvesen teszi a dolgát. xD Úgyhogy asszem oda sokat fogok járni, ha lesz pénzem - főként, mert sok csini dolgot láttam, ami... KELL. XD)

Szóval, azon a két napon nagyban csinálgattam főként Tune és Kishi ajándékát, lévén 23-án velük előkarácsonyoztam. XD De asszem jól sikerültek. Tunenak csináltam lepkés karkötőt, ingyen masszázs-kupont, amit helyben be is válthatott - kreatív, mi? XD - és adtam neki egy szürke-fekete kockás sálat, amire azt mondta, olyanja volt csak eltűnt. (Visszajött. =P)

Kishinek meg - remélem már kinyitotta XD - csináltam egy ékszerszettet, fehér üvegkőből és drótból, meg hozzá egy gyűrűt, amit nem én csináltam, mert gyűrűt nem tudok csinálni még. XD (De remélem, jó valamelyik ujjára. XD Az volt a legkisebb. XD)

Illetve, életemben először téptem szét egy könyvet. Kitéptem az összes lapját, hogy csak a borítója maradjon meg. Azt meg bekötöttem kottás papírba, és új lapokat fűztem bele, amire már én írtam karácsonyi dalszövegeket és kottákat. (Soha többet nem fogok ilyesmit csinálni. XD De komolyan. Szabályosan lelki traumaként éltem meg a lapkitépést. XD Arról nem is beszélve, hogy csupán csak kétszer vágtam szét az ujjamat - egyszer a dróttal, egyszer a lapokkal. XD Rachel ajándékánál ugyanez volt, de ott csak azt vettem észre, hogy jé, piros a drót... basszus, a hajlító is... basszus, vérzek! XD)

De remélem örültek neki. ^^ Úgy mindennek. Amiket én kaptam, annak nagyon! x3 Tunetól fekete pulibábot, vörös masnival - a vörös és fekete azért befigyel XD - Kishitől meg konkrétan kis híján mindent, amire kicsiny szívem vágyott: fekete és vörös drót, fekete és vörös tüll - olyan ékszereket és kalapdíszeket fogok csinálni, hogy ihaj...! - vörös gyöngyözős drótot, szoknyába gumit - már dolgozom az alsószoknyám tervén XD - fekete töltőtollbelet - úristen, csak merjek vele írni... xD mi lesz, ha elfogy?! XD - és fekete pókos fülbevalót... *.* És megkaptam a Pirszinget a kígyónak c. könyvet is, amit anno tőle kaptam kölcsön, olyan három-négy évvel ezelőtt, és azóta fáj rá a fogacskám. xD

(Legutóbb megláttam a Könyvudvarban az egyik polcon, nem volt négyszáz forint. Felsikítottam, és már kotorásztam is a tárcámban, erre? ...Volt nálam 250 forint... XD Kínos, kínos. XD)

És Kishi csinált nekünk forralt bort és mézeskalácsot. x3 Isteni volt. (Mééég, még még még! Ilyen délutánokat még! XD)

Azt bántam, hogy Tunenak hamar kellett mennie. =( Viszont Kishivel addig mentünk, hogy beszerezzek őseimnek és öcsikémnek ajándékot - időben elkezdtem vásárolni, ugyebár XD - de a DM-ben közölték velem, hogy Airwick színváltós gyertyát nem szállít a gyártó, így valszeg sehol nincs. Én konkrétan kis híján szívrohamot kaptam. Mi ez?! XD A globalizáció a virágkorát éli, leszarom én a gazdasági válságot, mi az, hogy reklám van, de termék nincs?! XD 

Szörnyű. De legalább utazgattunk Kishivel egy kicsit - Blahára, DM-be, majd keresgéltünk tovább az Erzsébet körúton, aztán valahogy elkeveredtünk a Rózsák terére - hamar feladtuk a keresgélést. XD De annyira megörültem, amikor egy kottabolt mellett elhaladva Kishinek ezébe jutott, hogy olyan szívesen kért volna karácsonyra karácsonyi dalokat könyvben, kottával, szöveggel... xD Én nem bírtam ki, hogy ne röhögjek - mégse mondhattam azt, hogy ,,már kértél, és ott van a dobozodban"! XD

De jó volt. ^^ A 24-ei reggel meg aztán frenetikus volt! x3 annak ellenére, hogy hétkor dörömbölt be hozzám öcsém, hogy ,,Tünde, jött a Jézuska!" én meg morogtam, hogy ,,Jó, remek, még öt percet..." xD de aztán csak kimentem.

Kaptam új telefont! x3 Szegény Kyle megadta magát, végleg. *szip-szip* Pedig imádtam azt a telót, egy nagyon hűséges kis darab volt, és ráadásul tíz éve nem gyártják? XD Jó, nem tíz, de öt-hat biztos megvan. XD Szóval kár érte. *sigh* De most van egy Sony Ericsson W100i-m, aki a Spiro fantázianevet viseli magán... Ebből indult a névadás is: Spiro? Az úgy hangzik majdnem mint a Sparrow. Jack Sparrow? Jack leszel. XD

Mondjuk ezt tudtam de amivel őszintén megleptek az a Lacroix - Absynthe parfüm volt! *.* Imádom azt az illatot, két éve ácsingózom érte, mindig lemaradok az akciós rendelésről - 7700 pénz a drágám... XD - és konkrétan beszerezhetetlen az összes Lacroix-termék, kivéve, ha valaki katalógusból rendel.

Nem tudom, szüleim hol találták, de nem is fontos. Megvan, megvan, az enyém, és te jó isten, harmadkán nem fogom tudni kibírni, hogy ne fújjam magamra! XD 

Addig meg a dobozt szagolgatom. XD 

Öcsinek meg találtam Bakugan-os műanyagpoharat. =D (Kapott egy kazal Bakugant karácsonyra - kicsit fan csak a drágám... xD De örülök, hogy már ilyen korán elkezdett érdeklődni az animék iránt. XD Végre, van egy testvérkém, akivel, ha nagyobb lesz, fogunk tudni miről beszélgetni. Nem mintha most nem tudnánk, de az állatkert, az óvoda, a játszótér és a játékbolt témákat már kezdem unni. XD Ellenben már majdnem fejből vágom az összes játékreklámot... <3)

Őseimmel ellenben gondban voltam. Évinek oké, vért izzadtam, mire megvarrtam neki a neszeszerét - de legalább jó lett. és tetszik neki. xD Apámnak meg... leszedtem Kovács András Péter (KAP) összes fellépését Átkonvertáltam. Kiírtam DVD-re. Erre az a szar lejátszó baszik lejátszani... -.-" Én komolyan azt hittem, idegrohamot kapok. (Apám azért megnyugtatott, hogy nem ez a lényeg, hanem a szándék. Hát mondom jó, szándék, szándék, de bazmeg, most tönkrecsesztem egy DVD-t?! XD)

Hájájájj... Nagyiktól ellenben kaptam hétezer forintot. =D (Nem voltam... igazán boldog. Persze, örültem, hogy juhú, kaptam karira költeni valót - és már tudom is, hogy mit veszek belőle... XD - de azért... Jó, nagyinak elnézem. Öreg, nincs kedve sokat rohangálni olyanért, ami lehet, nem is tetszene, inkább vegyem meg én. Ez az egy dolog, amiért meg tudom érteni.) Nénnyétől viszont kaptam jegyet színházba! x3 Ráadásul végre láthatom az Operaház Fantomját! *.* Alig vááároooom! x3

Ma meg átjött hozzánk Kamilla nagyi, ebédeltünk közösen - én két órával reggeli után...xD - és kaptam szép, fehér, puha sálat - és nem olyan szöszös, mint a régi! x3 Jó, azt is szeretem, de az kötött, és kibahosszú, ez meg szép sima, és rövid. XD Meg kaptam vörös kesztyűt! *.* (Teljesen kész a ,,Vörös és Fekete"-outfitem. <3 Még egy cilinder, rá a kalapdíszek, megvarrom holnap az alsószoknyámat, és fhúúúúú! x3) Khm, és egy négy gigás memóriakártyát a telefonomhoz. x3 (Jelenleg épp annak a feltöltése folyik párhuzamosan a blogolással. XD)

Szóval, summa summarum, kacatmentes karácsonyom volt. x3 És kellemes. Jövőre hasonlót kérek. XD

Úgyhogy asszem minden szép és jó volt. Én örültem, hogy a megajándékozottak örültek, és annak is, hogy ők is viszontajándékoztak. x3

Címkék: karácsony ajándék napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr303494895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása