Agyhaláááááál...

 2011.05.29. 16:06

Én... rövid úton fejbe fogom magam lőni, ha ez az év így megy tovább... xD Holnap írok komplex töritézét a kora újkorból és a reneszánsz megállók prezentációanyagából, és még meg kell kérdeznem a kedves biosz tanárnőt, hogy mi a szentséges atya úr istent keres az e-naplóban a bioszjegyeimnél három, azaz HÁROM darab egyes. Tegnap megláttam, és azt hittem, leesem a székről. HÁROM?! Egy, oké. Egyszer nem tanultam semmit a páfrányokból, és kaptam egy felelet egyest. Oké. De a másik kettő?! WTF?!

S ha ez még nem volna elég, nem ártana megírnom lassacskán a házi dolgozatomat magyarból. (Ja, hogy mit keresek akkor itt? Hát kérem, pihizek... Végre mindent tudok a törianyagból, már csak a megállópreziket kell letöltenem - MediaFire, my old friend... - és folytathatom a magoláááást... Jeee...!) S csak hogy szép legyen az életem, kedden még megírom az utolsó föcitézét (Afrika és Ázsia, kurva nagy képanyag, és még több információ... -.-") s ha minden igaz, másodikán még egy utolsó tézé magyarból. Hurrá...! 

A jövő hetem maga lesz a katasztrófa, ezt már most látom... Miéééért, miért csinálják ezt velem?! (Gyűűűlölöm az év végi hajrázást... Az évnek ez, meg az ehhez hasonló félévi jegylezárás a legrosszabb része...)

Na, ennyit rólam, ez csak egy kis helyzetjelentés akart lenni, mert ha még itt elkezdem folytatni, az életben nem tanulok meg mindent s írom meg a magyar házim... xD Na, pá!

Címkék: suli fáradtság napló f 10. eötvös

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr652941097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása