Abingdon Boys School

 2011.04.11. 19:30

Tune, örök hála értük, istenkém, szerelmes vagyok...! x3 Igen, nyájas olvasó, leszel szíves a ,,Tovább" gombra kattolni a több infóért...

Szóval, Tune mutatott nekem egy linket, mely az Abingdon Boys School Nephilim c. számát tartalmazza, történetesen ezt:

Ez még nem volt szerelem első hallásra, de be kell vallani, hogy baszott jó. x3 Ezen a számon - meg a srácok ruciján XD - felbuzdulva nekiálltam cikázni a TeCsőn, és megtaláltam a "fall-in-love" számot:

És hozzá a szöveg, hogy mindenki értse is:

I hear you talk about it
What do you know?
I see you write about it
What do you think?
If you have nothing to lose
What do you want?
I'm left alone, abandoned
And you're the one to blame

You always hang around me
I know where you're going, what is going on
We're getting nowhere, baby
Everything is feeling wrong

Hey you, stay away!
When you don't need me
Why do you want me all the time?

Hey you, stay away!
Who do you think you are?
Blowing through my mind

Feel like I'm losing myself
Now that I'm alone
I fall into the edge of night
I still can't work it out
Say, how did I get here?
Please take me to the other side

You always hang around me
I know where you're going, what is going on
We're getting nowhere, baby
Everything is feeling wrong

Hey you, stay away!
When you don't need me
Why do you want me all the time?

Hey you, stay away!
Who do you think you are?
Blowing through my mind

Feel like I'm losing myself
Now that I'm alone
I fall into the edge of night
I still can't work it out
Say, how did I get here?
Please take me to the other side

Hey you, stay away! (2x)
Stay away

Új kedvenc banda a listán... xD (Új kedvenc, amit lehet töltögetni orrba szájba... xD) Na, ennyi akartam lenni. Tune, még egyszer örök hála! x3

Címkék: zene ajánló napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr302818249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Riley. 2011.05.05. 17:10:28

Nagyon jók ezek a számok.... ! *-* Ha még nem hallottad tőlük, akkor ajánlom még a 'Strength'-t :3

Tadeshi 2011.05.05. 20:41:07

@.Riley.: Ugye hogy ugye? xD És a Strength ütős... x3 Kösz az ajánlást! ;)

.Riley. 2011.05.06. 11:27:27

@Tadeshi: Tegnap óta a Nephilim-re alszok el *-* Annyira jó *--* am nincs mit x"3 kb 5 számom van tőlük de mindegyik tetszik *-* xD

.Riley. 2011.05.06. 11:28:18

"Tegnap óta"... ezt megaszointam x"D

Tadeshi 2011.05.06. 20:39:08

@.Riley.: Jóóó. XD Én a Stay Away-ért és a Strenght-ért vagyok oda. XD

.Riley. 2011.05.06. 20:41:11

@Tadeshi: Háááh XD hát a Strenght-et én is napokig hallgattam egy más után x"D

Tadeshi 2011.05.08. 21:00:07

@.Riley.: Úgy kell azt. xD Amúgy, itt egy egész bejegyzás található róluk: tune-csap.blogspot.com/ (Igen, Tune, reklámozlak. xD) És több szám. ;)

.Riley. 2011.05.23. 09:51:32

kösziiii :D basszus én is rákerestem még így zenékre és mondom az 'innocent sorrow' olyan ismerős.. mire rájöttem, hogy a D.Gray-manbe hallottam... oh mondom fasza... X""D de örültem magamnak, hogy rájöttem xD

Tadeshi 2011.05.23. 19:53:40

@.Riley.: Jóóóó. xD Legalább rájöttél - jobb később, mint soha! xD (Úh, D.Gray-mant is kéne néééézni....)

.Riley. 2011.06.06. 13:48:10

@Tadeshi: Jah... pont valamelyiknap néztem meg mangááztam XD
süti beállítások módosítása