Félévi összegzés

 2011.01.22. 17:45

Egyrészt. Lesz más is, de elsősorban ki akarom vinnyogni, hogy milyen "pocsék" lett a félévim - direkt idézőjelben írtam, mert van pár ismerősöm, aki képletesen a kezét adná egy ilyenért... xD Az én faterom meg az én fél kezemet venné, hogy "csak" ennyi. XD

Node, akkor, lássuk:

irodalom: 4 (évvégére ötös lesz, ez az egyik újévi fogadalmam)
nyelvtan: 3 (kemény menet volt... két egyessel alig bírtam felküdzeni hármasra... xD)
töri: 4 (ez fáj a legjobban... azt hiszem, már kifejtettem, miért)
angol: 5 (miért is nem az angolos felébe járok az osztálynak...? -.-" xD)
német: 4 (két tizeden múlt...! XD meg a rednhagyó igéken xD)
matek: 4 (hát... amíg úgy kapok négyest a tézéimre, hgoy "egy pont és ötös!", addig sajna ez van...)
fizika: 4 (gyűlölöm...)
biosz: 5 (a Félelmetes néninél! <3)
kémia: 3 (még a fizikánál is jobban gyűlölöm... miért nem olyanokból kell tézét írni, hogy hogy csináljunk glicerinből nitroglicerint...? az menne... xD)
föci: 5 (na csak azért xD)
ének: 5 (gáz lett volna, ha nem xD)
rajz: 5 (szintén xD)
tesi: 5 (ez meglepett! O.o és legutóbb a gerendázásomra is ötöst kaptam! mi a fene...?)
média: 5 (háh. <3 bebizonyítottam Vargának, hogy van olyan tantárgya, amiből ötöst írok minden baszogatása ellenére. xD)

Egyébként:

magatartás: 5 (nem bontok rendet órán. ezt a jó szokásomat emghagyoma  szünetekre. x) )
szorgalom: 4 (mert?! én igenis szorgos vagyok! olyan szorgalmasan pihenek az órákon, hogy csak na!)

Továbbá kilenc órát hiányoztam ebben a félévben, és mindegyik igazolt. Öt a töriversenyről való elkérés volt, négy pedig a fogszabályzóm elszedése végett. ^^

Átlag: magatartás és szorgalomjegy nélkül ippeghogy 4,35, ezutóbbiakkal viszont 4,37. Kb. két tizedet rontottam tavaly félévhez képest.

A helyzet viszont az, hogy én egy halállaza ember vagyok. Félévi? Az ki a francot érdekel. Majd az évvégi, na, az vicces lesz. xD (Legalább is a nyelvtant minimum négyesre fel kell tornáznom, mert nem állapot, hogy humán szakon hármas vagyok nyelvtanból. -.-") A magyar meg... 4,35, még két tizedet kéne javítanooooom... xD

Szóval, megvagyok. Fater azzal fenyeget, hogy ha évvégén nem lesz jobb bizim, csúnya időket fogok élni. (Mintha nem tudnám magamtól is. xD) Én meg azzal hűtöm, hogy de van odáig még fél évem... (És addig is annnnnyi minden leeeeesz! x3)

Más: tegnap valahol találtam egy bizonyos Alice of Human Sacrifice című számot, és... inkább beteszem, lássátok, miről beszélek. XD

Szóval ezt. Le is szedtem azóta, felpakoltam Envyre (az MP3-am. <3 Clarissa elhalálozása óta fater hozott a munkahelyéről egy zöld színben játsszó, 2 gigás MP3-at, amivel egyedül az a bajom, hogy nincs kijelzője, és kicsi a kapacitása... De lesz még idén szülinapom, szóval... xD Ja, és azért Envy, mert zöld. xD) és egész este azt hallgattam, amíg a drága le nem merült. ÉS basszus, sötétben hallgatni rémisztő. O.o

Főként, amikor a negyedik Alice(ok) megtalálják az első Alicet az meg mögöttük lépked, és levágja őket... O_O (Még most is a hideg rohangál a hátamon hallgatás közben - de hallgatom. xD Mert kibajó. x3 És mert a második Alice hangja valami kjaaaaa... *.*)

A másik meg, amit mostanában nagyon hallgatok egy ALI PROJECT szám, amit Esty mutatott, azzal a felkiáltással, hogy egyik évfolyamtársa, aki Hetaliás (!) és CP-zik (!) (és nekem sürgősen meg kell simerkednem vele xD) mutatta neki, és egyből én jutottam az eszébe, amikor meghallotta. <3

(Kíváncsi leszek, ki mondja még ugyanezt. xD) Tehát, íme:

Koiseiyo Otome a szám címe egyébként. ^^ (És úgy mellesleg, az ALI PROJECT-ről milyen anime ugrik be az embernek, na, na, naaaa? Igeeeen, a Rosen Maiden szériááák! x3 Azt az animét megnéztem, csak a Träumendig nem jutottam el, meg még az Overtüre-t sem ártana megnézni... Dehát jövő héten rá fogok éééérni...)

Mert bizony, nekem egész jövő héten síszünetem van. ^w^ Hát nem fantasztikus? (Ne, ne kövezettek meg, ne, ne, ne!) És ha már szünet, akkor animézek, yaoit írok - vééééégre <3 - és rajzolok - jelenleg épp egy alvó elfen és drowon dolgozom, már egészen megvannak a körvonalak, a testüket ki is húztam, csak az a kibaszott takaróóóóóó... -.-" (De az kell rájuk, mert anélkül már... na. xD Még mindig nem tudok "izét" rajzolni. XD)

Ahem, és persze ezen kívül még Villonnal fogok feküdni és ébredni. ...Mármint a könyvekkel! Mármint...! Ajj, ebből már nem jövök ki jól. xD Szóval, átfogalmazom: írni fogom a Villon-ról készülő töriportrémat. xD (Természetesen... Áááj, istenem, még azt is olvasnom kéne...)

Jah, és ha már olvasás, akkor úgy mellékesen el kéne olvasnom végre a Candide-ot becsületesen. (Csak mert irodalomtanárom kitalálta, hogy hát, mivel a klasszicizmus és a francia+német+angol felvilágosodás egy kicsit... kurvanagy anyagrész, megbeszéltük, hogy akkor műelemzős dolgozat lesz. Az elemezendő művek: Moliére: Tartuffe, Voltaire: Candide, Goethe: Az ifjú Werther... és A vándor éji dala. (Meg még el szeretném olvasni Swifttől a Gulliver utazásait, de azért már na. xD) Arról, amit karira kaptam könyvek szót se ejtek, van, amibe még bele se kezdtem... -.-" Szörnyű....

És mindezek mellett irodalomból, a Költőnk és Korára készülve - mivel következő vendégünk Darvasi László lesz - elhatároztuk, hogy csinálunk neki személyre szabott ajándékot - mert eredetileg így volt, csak aztán a tanárurak lustasága miatt ez átváltozott könyvutalvánnyá xD - és az egy olyan könyv lesz, melynek címe: Virágzabálók. Ok: Darvasinak van egy regénye, hasonlatos címmel, amiben a főszereplő megkritizál egy könyvkritikát, ami egy olyan könyvről szól, ami nem is létezik. (Plusz csavar: a könyv címe: Virágzabálók. xD) Ami egyébként egy kertekről készült leírásokat tartalmazó útikönyv, teljesen fiktív kertekkel. Namármost, mi ezeket a kertleírásokat megcsináljuk. ^^

Aztán lefűzzük, illusztráljuk, és odaadjuk. ^^ (Szóval, ahhoz kell még írnom és rajzolnom is. xD) Szép lesz. xD

Úgyhogy, ne irigyeljetek, attól mert szünetem van, még dolgoznom kell. xD (És Bacsó nem ad érte ötöst... Nem mintha számítottam volna rá. xD) Szóval, ezek lesznek velem az elkövetkezendő egy hétben. xD 

Umm... Mit akartam még...? Asszem még pár zenét feltenni, de mit...? (Nem, nem Girugämesht, ők kapnak még egy külön postot, mert ugyebár jönnek szerény hazánkba koncertezni, és én elmegyek oda. <3 És majd márciustájt fogok rájukhangolódás végett. xD Nem mintha most nem lennék rájuk hangolva, de na. xD)

Mindenesetre, amíg nem jövök rá, mit akartam feltenni, közlöm ezt: nem fogok csellózni. ˇˇ Éva néni megkérdezte a csellószakos tanárt, és azt a választ kaptam, hogy nem vehetek fel egyszerre két szakot egy zeneiskolában. Tehát: abba kellene hagynom a gitárt, ha csellózni akarok. Egyből rávágtam, hogy az nem fog menni. Bár, Noémi - szólamtársam - is mondta, hogy egen, még pihentessem az ötletem, hogy vajon két év múlva - annyi van még hátra a gitártanulmányaimból - is akarok-e még csellózni, és ha igen, hát menjek. (Ezzel csak az a gond, hogy nagykorúságtól fogva háromszor annyiba kerül egy hangszer tanulása... xD Vagyis ötezer helyett tizenötöt fizetnék [fizetnének őseim] egy félévért. Persze, egy magántanárnál még ez is olcsóbb, de ha azt nézzük, hogy addigra le akarok tenni nyelvvizsgát és jogosítványt is szeretnék szerezni még két éven belül, akkor azok nem éppen olcsók...)

Mindenesetre, Noémi megkérdezte, amikor mondtam, hogy mennyibe fájna 18 fölött a csellótanulásom, hogy miért, most mennyi vagyok? Mire rávágtam, hogy ötezer-háromszáz. Ő elképed: ,,Én úgy értettem, hány éves vagy!" XDD Szóval, gyerekek, kábé egyidős vagyok az egyiptomi civilizációval. xD Lebuktam. xD

(Ma volt zenekarom, ott dumáltunk szünetben - amikor épp nem a latin számainkkal szívtunk... xD - és azt is sikeresen megállapítottuk másik szólamtársammal, hogy én valami punk-goth-rocker vagyok, a fentebb említett stílusokból összegyúrva, megfűszerezve egy kis metállal. Hát öh... xD Jó. xD)

Hát, nem jutott eszembe, mit akartam berakni. xD Ez van. Majd legközelebb. Ez most amúgy is egy ilyen random bejegyzésre sikeredett - elég hosszúra ugyan... xD - mert végre volt lelkierőm felmászni és blogolni - hogy legyen valami új a nap alatt, ne csak felhő. (ez elég gyenge volt. xD)

Úgyhogy asszem mára el is búcsúzom. ^^ Bye-bye! ^w^

Címkék: zene gitár suli anime napló f 10. eötvös őrültségek tevékenység ali project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr802605403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juliacska.kulka1988 · http://skypesuli.hu 2011.01.24. 21:17:54

hmmm, kíváncsi vok mi lesz majd az egyetemen...

Tadeshi 2011.01.25. 18:18:51

@juliacska.kulka1988: Ezt ironikusan kívántad írni? XD Én is kíváncsi vagyok egyébként... Remélem, lesz lehetőségem megtapasztalni. xD

juliacska.kulka1988 · http://skypesuli.hu 2011.02.01. 10:51:48

biztosan, ne viccelj már. De ott már komolyabb a móka. :D

Tadeshi 2011.02.01. 19:26:04

@juliacska.kulka1988: Gondolom... xD Bár, ha a mai irodalomtézémre gondolok... xD
süti beállítások módosítása