Masni és Műhely

 2010.11.27. 16:34

Ööö... Nem tudom hogy jött az isteni sugallat, hgoy nekem most masnit kell csinálnom, de hát jött, és lett is eredménye... Meg ha már végre rakok fel képet, amit Kyle-lal készítettem, felrakom az eddig elmaradt műveimet... xD

Tehát, először is a Masni.

Igen, tudom, kupis az asztalom. Igen, tudom, pocsék a világítás. Igen, tudom, kéne egy fényképezőgép, mert Kyle sajnos képtelen félhomályban fotózni. xD

De hát, első masnim így nézi ki magát. Igen, direkt felemás a két szára - szerintem úgy sokkal cukibb.

És mielőtt félreértésekbe bocsátkoznánk, hogy szerény(telen) személyem ilyesmit felvenne és ezzel lófrálna, leszögezném, hogy Estynek csináltam karácsonyra. xD (Nem, nem csak ezt kapja, kap még egy nagyobbat is, csak ahhoz még nincs anyagom - csak szabaduljak be egy méteráru boltba, istenkém...!)

Ez úgy, hogy az én hajkoronámon - ami jelenleg inkább emlékeztet egy szénakazalra... xD - hogy néz ki.

Az ábrázatom nem látszik - nem is baj. xD

Egyébként, nem vagyok ilyen kis kézműveskedő kreatív lányka, és a legsajnálatosabb dolog az egészben, hogy rajtam kívül álló okok miatt, mert a) nincs anyagom hozzá, b) (és általában inkább ez a domináló indok) nincs rá időm.

Pedig... Pedig úgy alkotgatnék kis cukiságokat! Meg kiegészítőket, meg egyebeket! (Tök jó volt, E5vös-napokon volt Kreatív szakkör, ahol csináltam magamnak egy tök jó nykaláncot, és mondták is a vezetők, hgoy ,,te feltétlenül gyere szerdánként szakkörre", de... Egy, egyedül mentem volna, kettő, szerdán hét órám van, az utolsó ráadásul német, és utána valahogy csak arra van ingerenciám, hgoy hazahúzzak és leüljek... tanulni... XD)

Nnnnah, ez már egy kicsit jobb kép - élesebbre sikeredett, és nagyjából jók a fényvisoznok, még ha az ábráztom borzalmas is. xD (Jó, az arcom annyira nem vészes, de a hajam, a hajam! Jézusisten, ezután a bejegyzés után elhúzok hajatmosni. xD)

No, szóval, így fest a kis masni - a következő nagyobb lesz, piros alapon fehér pöttyös, és keríteni fogok hozzá egy hajráfot, ha beledöglök is. xD 

Mondta osztálytársam amúgy, hogy miért nem veszem meg Bijou Brigitte-ben, mire válaszoltam, hogy azt a nagymasnis hajráfot, amit megveszek ott legolcsóbb esetben is 2500-ért, meg tudom csinálni, ha mondjuk veszek méteráruboltban - számoljunk ötszáz forint/méter anyagárral - egy kb. félméteres csíkkal 250 forintból meg tudom csinálni otthon. És számítsunk rá mondjuk 700 forintot hajráfra, akkor is kijöttem ezer forint alatt az egészből.

Apropó, mostmár végre megvan, hogy kinek mit kéne adni karácsonyra. ^^ Csilla Death Note 2-es ktöetét sikeresen átvettem, Luca NANA-posztere szintúgy át lett véve (Kishi, ezúton is köszönöm ^^) Rosie pedig... Az övét nem írom le, mert a végén még itt elolvassa nekem. xD (Igen, tudom, hogy megbeszéltk, mit adok, de nem tudod, hogyan. És az azért... Na. xD Szeretném, ha meglepődnél. =P)

Estynek ugye a masnik, Zsófa meg... hát... eléggé ledöbbentett, amikor előállt a karácsonyi ajándékötletével: Zoku X Aangh yaoific... (Igen, a két karakter az Avatar: The Last Airbender c. nagysikerű rajzfilmből van... xD) Szóval... Hát hümm... Végülis... Legalább olcsón megúsztam. xD

Viszont az a nagy helyzet, hogy... Tunenak, Kishinek, Adrinak és Frunak haloványoslila gőzöm se nincs, mit adjak... Remélem, valamikor sikerül megihletődnöm azért... Mert hát... Na. xD 

Node, ha már a képeknél tartunk, eszembe jutott, hogy van egy vagon kép, amiket már mióta fel akarok rakni! XD

Egy kcisit gyűrött lett szegény, de az lényegtelen. xD Ezt még a Japán Matinén sikerült rajzversenyre alkotnom. xD 

Cuki, mi? XD A ksi meglepetten és nyomorultul felpislogó chibi amúgy egy Tadeshi-chibi kíván lenni... gondolom most mindenki nagyon meglepődött. xD

De fura, ekkor még hosszú hajam volt... xD Áááááá... XD

Ez itt Ravi pisztolya. Egy Desert Eagle Mark XIX. Egyedi Nap-motívummal a markolaton. ^^ (Csak azért, mert a "Ravi" hindi nyelven ,,Nap"ot jelent. És így írják: रवि.

Ő itt Cassidy. ^^ (De mindenki csak Cassnek hívja.) Egyébként egy már régen kirajzolódott sztorim főszereplőnője - egy halállaza punk-rocker csajszi - és majd ha egyszer sok időm lesz, megírom a sztoriját. xD)

Egyébként, soha többé nm fogom lerajzolni. Én mégegyszer nem. xD Ezt a hajat nem lehet, képtelenség mégegyszer megcsinálni. XDDD Amúgy, röpke négy és fél órát pepecseltem CSAK a hajával. A maradék fél órában megrajzoltam az arcát, a nyakát, a nyakörvet, a fülbevalóit, és kihúztam az egészet. XD (Amúgy, egy démonsrácnak indult... XD)

Ez Nee-san ajándéka. ^^ Illetve, ez még csak a félkész vázlat, kihúzva, azóta ki lett színezve, csak én balga előbb tettem be a borítékba a kész verziót, minthogy lefotóztam volna. xD Egyébként, Enma ai volna az, Sailor Moon-ruciban. ^^

Őfelsége pediglen Drazen D'Aerthe, a D'Aerthe Garnada nevű híres-hírhedt drow zsoldosbanda vezíre. <3 Az első és ezidáig egyetlen sötételf-karim, akit le is firkáltam. x3 Amúgy, eszméletlen szövegei vannak, és az a vágás az arcáááán wáááh! *.* (Egyébként, Adris szerepkari, de a drágám kiharcolt magának egy külön életrajzot, amit hogyha nagyon nagyon rá fogok érni, szintúgy leírok. xD)

Ezt pedig fizikaórán sikerült alkotnom. ^^ Igen, a gáztörvények bősz másolása közben ezt működtem - és eredetileg Snow White Queen szeretett volna lenni, de nem fért ki az egész egy lapra, szóval maradt Snow. (Megj.: Snow White Queen az Evanescence egyik nagysikerű, és általam nagyon fanolt száma. ^^)

És asszem a rajzoknál véget is értünk. Viszont még sikerült alkotnom egy avatart is, úgyhogy nem ússzátok meg ennyivel... xD

Ez úgy... Illett az FMA-s képhez - hisz Ed is mindig keresi a Bölcsek Kövét, de sose találja meg. És abban a fenkölt pillanatban, amikor megalkottam ezt az avát, egyszerűen én is valahogy így éreztem magam - mondjuk más kérdés, hogy én a Keleti szerzetességről kerestem a kultúrmegállós prezimhez, de az nem érdekes. xD 

Amúgy, azóta túlestema  kutlrúmegállón is. És tök jó volt a prezim. <3 Büszke vagyok magamra. Ráadául olyan überkirály betűtípust találtam hozzá, hogy csak na. xD 

Nnna, hát... Azt hiszem, ennyi akartam lenni ami a rajzaimat illeti. Majd lesz egy verses-irományos bejegyzés is, mert újabban mégegy balladán doglozom, amit néha felfüggesztek, mert elszll a hangulat. (Mert ahhoz a balladához kell egy hangulat. Egy mindenre és mindenkire acsarkodó, sebzett, elárult hangulat...) És sikerült alkotnom egy Jónás Tamás költő által írt, Bentlakás c. verseskötet-kritikát is... Jah, és tegnap színház előtt még telefonbapötyögtem egy tankát és egy haikut is. ^^

Apropó, tegnap voltam színházban. xD Nemzeti Színház, Mein Kampf c. előadásán. Tábori György írta (George Tabori) és valami eszméeltlen szövege volt. xD Most nem kezdem el elemezni, de legyen elég annyi, hogy kényszert érzek rá, hogy megvegyem a szövegkönyvét valahonnét, mert az... az nekem KELL. Hát... Igen. XD 

Szóval, így telnek napjaim. Igen, egy kicsit régen volt friss, de nézzétek el nekem. xD Kurva sok a tanulni-, tenni-, gyakorolni- és megjegyeznivaló. (De Fecske szövegét már majdnem tudom fejből! x3 Már csak azt a bizonyos ,,záradékot" kéne bevágni, és minden király lenne. xD)

Meg még valamikor lesz egy bejegyzésem egy bizonyos animéről - édes istenem, ezer éve nem néztem végig normálisan egy animét, és most végre...! Mégpedig egészen pontosan egy kőkemény 3 epizódból állóról, név szerint: Le Portrait de Petit Cossette. Most csak ennyit kedvcsinálónak, majd a következő (vagy azutáni...) bejegyzésben mesélek róla. xD

És mivel már kicsit hosszú lett a bejegyzés, azt hiszem távozok is. Bye-bye! ^^

Címkék: színház suli rajz képek ajándék anime napló eötvös tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr382477065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.11.27. 22:13:29

Drágám, sorjában: Tune ajándéknak kér egy hatalmas nagy ölelést, és letudtál. =)

A pisztoly nagyon dögös, Cass is ferrrgetegesen jól néz ki (Nana jut róla az eszembe...). Az SM Ai kicsit furi, és balkezes. xD A sötételfed meg elsőre pillantásra nagyon Edward Elrices. :P De a vágása szöxi.
Máshoz... sz'tem most nem szólok hozzá.

Tune voltam, pás!

Tadeshi 2010.11.28. 15:14:58

@Tune-chan: De... De... xD Akkor készülj fel, hogy márpedig nagymaci-ölelést fogsz kapni. ;)

Örülök hogy tetszik a pisztoly, és Cass is - amúgy igen, egy kicsit hajaz Nanára... Bár ő nem Vivienne Westwood-rajongó. xD
Színesben jobban néz ki. XD És tényleg balkezes. xD (Amúgy az SM-ről elsőre nekem a sado-mazo jutott eszembe, néztem is, mondom mi van?! Aztán leesett, hogy Sailor Moon. xD)
Max a fonata miatt. xD Egyébként meg igen, az a vágás annnnnyira szöxi rajta. x3
Én örülök, hogy ezekhez hozzászóltál. ^^
Chuu! ^w^

Tune-chan 2010.11.28. 18:54:45

@Tadeshi: A haja (elöl, fufru, meg persze a fonat) is és a rajzstílus is hajaz Ed-re. Bár, oké, aláírom, zsiráfabb nyaka van, mint kedves Acél alkimistánknak, így kiindulva valószínűleg magasabb is nála. (annak kell lenni, különben a drow nevet aláztad porba.)

Tadeshi 2010.11.28. 20:21:39

@Tune-chan: Az. Don't worry, a drága 192 centi magas. (Alább nem adtam. xD) És aaaaw, olyan jó háttérsztorija van...! Majd egyszer vázlatosan leírom. xD

Miss Rose 2010.11.28. 22:40:12

Áhh, amikor megláttam a nevem, féltem, hogy leírod, mit kapok, mert ha elkezdtem olvasni, nem tudom abbahagyni, de huh, szerencsére nem írtad le. XD
Jáj, kidekorálod, vagy mi? *.* Mindegy, bárhogy jó lesz, ha tőled kapom. =P Épp ma kezdtem el kétségbe esni, hogy egy gyertyám maradt (meg mondjuk van még 2, amit nem vagyok hajlandó meggyújtani... XD).
Na, csá! =P

Miss Rose 2010.11.28. 22:41:09

Ja, a pisztoly és Cass haja nagyon üt! ;)

Tadeshi 2010.11.29. 19:47:11

@Miss Rose: Nyugi, majd megtudod. xD És először én is majdnem leírtam... xD Aztán néztem, néztem, és beugrott, hgyo te is szoktál erre járni, úgyhogy rátenyereltem a backspace-gombra. xD
Örülök, hogy tetszenek. ^^
süti beállítások módosítása