De nehéz az iskoláska...

 2010.09.01. 18:20

...Ilyen randa, szeles reggelen. -.-" Mert nem, nem elég, hogy iskola van, hogy szeptember elseje van, neeeeeem, még a szél is fúj, ráadásul a Duna-parton még jobban, mint máshol, és tökéletesen szét tudja cseszni az ember haját - arról nem is beszélve, hogy reggel öltözésnél elgondolkodtam, hogy vajon bőrkabát, vagy a téli vászonkabát legyen-é... De aztán mondtam, hogy elég lesz a bőrkabát, a vászon azért már mégiscsak túlzás lenne... xD

Hát, hölgyeim és uraim, elkezdődött, a kilenchónapos rémület újra kezdetét vette... Egy napja járok iskolába, de már elegem van belőle. xD (HÉTVÉGÉÉÉÉÉÉT!) Bár, ennek talán az lehet a fő oka, hogy drága osztályfőnököm megrohamozta az osztályt a programokkal...

Nos tehát, a menetrend: évközben három kultúrmegálló, egy novemberben, egy februárban és egy májusban. Enyhítő körülményként meg lehet említeni azért, hogy ezúttal egyéni prezentációk lesznek, és nagyobb időlimitet kapunk rá. A három megállóban három témakör lesz: LOVAG, PAP, és RENESZÁNSZ. hónapokra osztva, értelem szerűen. Minden megállóban lesz 10 előadás - valamelyikben 11, vagy 12, mivel 32-en vagyunk - amelyben xyz témában az egyén tart egy 10-12 perces prezentációt, amit egyedül csinált meg és készült fel rá. (Én ezt valahogy sokkal kellemesebbnek érzem.) A három megálló során mindenki csupán egy prezit fog csinálni.

Igen, ez még annyira nem is vészes, mondjátok ti. Aha, hogyne. Idáig télleg nem. Csak onnantól, hogy a Zárófeladat az lesz, hogy a főtémákon belül előadó egyének összeállnak csapatba, és alkotnak valamit a témán belül... -.-" (Jegyre, természetesen, ez evidens. xD)

Remek... Alig várom... *lanyha E5vös-zászlólengetés* Ahem, szóval, ezek vannak. Ja, meg azt nem is mondtam, hogy a tavalyi töriversenynek most jön a második fordulója - igen, bekerültem, a picsába... xD - és vikinges képregényt kell rajzolni. (Ezen felbuzdulva kivettem... *számol* hét könyvet a vikingekről. [Lényegesen több könyvet írtak róluk, mint a keltákról, ez hogy lehet...? XD])

Oh, apropó, ki lett nyomtatva az én drágaságos Druidizmusos fogalmazásom, és ma tudtam meg, hogy elvileg képeket is kéne bele tenni... (Itt bazmegoltam egyet - nincs tintapatron a nyomtatóban, bent meg csak fekete-fehér nyomtató van... xD) De nembaj, megoldom. Vadászok egy pár képet, és gyorsan hozzácsapom. xD

Jah, meg visszavittem ma azt a négy könyvet, amit kivettem a keltákról - azért volt kibaszottnehéz a táskám reggel... a Képes Mitológiai Enciklopédia, meg a Kelta Mitológia sokat nyomott a latban, hogy úgy éreztem magam, mint egy málhás szamár... -.-" Na mindegy.

Amúgy, minden szép és minden jó. Az órarendem borzalmas - de az a felirat, amit pingáltam a füzetbe tök jó lett... x3 - és egész jól elvoltam egész nap - amíg Varga beszélt szépen dekoráltgattam a lecke-feljegyzés-rajzfüzetemet, szóval, minden szép és jó. ^^ (Még ha nem is.)

Holnap meg hatkor lesz a kelés - ma csak hétkor volt, mert kilenckor kezdődött az évnyitó, az Eötvös-téren - Duna-part - ahonnan visszasétáltunk a sulihoz. (Láttam az új 9. F-eseket... Basszus, 32 fő, 7 fiú és 25 lány... Rosszabb, mint a miénk... xDDD Nálunk legalább 9 fiú van. xD És Jack - Péter Dávid - kapta őket - remélem nem kap agyérgörcsöt... Jack jófej tanár, jólfest hátulról és egy igazi kiképzőtiszt, szóval lehet, inkább a kisgólyákat kéne féltenem... xD)

Hjaaaa... No, asszem a mai villámbejegyzésről ennyit. Készüljetek fel, hogy most még ritkábban fogok bejegyezni... Vagy méggyakrabban, hogy valahol kiélhessem a napi stresszt? XD Lehet. xD Bár, akkor már inkább szerepekben élem ki. =P

Nu, akkor én megyek is képeket vadászni a druidákról. ^^ Bye-bye! ^w^ Chuu~!

Címkék: suli fáradtság napló f 10. eötvös kultúr megálló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr652264976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.09.01. 18:57:12

Tadeshi: baszódj meg. Kilenc perccel vettem észre a posztod, mint kiraktad. De tudod miért baszódj meg? Mert nem tudod feltolni a pofád msnre, mert szerepezni akarunk!

Kishi 2010.09.01. 19:13:55

Mondanám, hogy sajnállak, de kifejezetten örülök a szenvedésednek - legszebb öröm a káröröm...!
A ti házirendetekben nincs benne, hogy tilos olyan internetes oldalon, ami az iskola nevét tartalmazó keresőkifejezésre, az iskola szintjéhez nem illő megnyilvánulást tenni...? (*enyhe gonosz felhang*)
Egyébként, remélem sok szereppartnered van, akikkel szerepezhetsz majd - mert hogy én most egy darabig nemfogok, az is fix... ^^

Tadeshi 2010.09.02. 20:08:10

@Tune-chan: Ano... (Igen, most jutottam el odáig, hogy válaszoljak... xD És igen, ennyi a válasz. xD)

@Kishi: Házirend...? Hm... Arra a poros kis fehér tűzött füzetkére gondolsz, ami valahol a fiók mélyén tengeti napjait...? =D (Csak a jogaimat vágtam be belőle, de azt fejből fújom. <3)
süti beállítások módosítása