Detroit Rock City

 2010.07.24. 12:56

Hjaaa, de szép emlékeim vannak arról a filmről... Khm, de nem ezért tettem ezt meg címnek. xD Illetve... De. 

Még február-március környékén láttam - Rosie jóvoltából, iPod-kijelzőn, többrészletben, ebédszünetekben xD - és hát hűűűű...

Történet lényegében, hogy négy srác alapított egy bandát Mystery néven, és hatalmas KISS-rajongók. (Mindez ugyebár a '80-as évek táján Amerikában, ki ne hagyjam.) A szülők természetesen ellenzik - főként a dobos, Jam anyukája, aki [spoiler!]mélyen vallásos, és kapásból úgy kezdődika film, hogy felteszi a Frank Sinatra bakelitlemezt a lejátszóba, mire elkezd üvölteni a KISS. xD Aztán ugye nem kicsit mérges lesz, és Jamet hazarángatja a próbáról. Az a szöveg amit meg közben levág... xD ,,Tudod, ksifiam, minek a rövidítése a KISS? Köpünk Istenre, Sátánt Szolgáljuk." xD Azon akkorát röhögtem. xD[end spoiler!]

Na most, tudni köll, hogy a srácok szereznek jegyeket a hamarosan megeső KISS-koncertre Detroitba. Igen ám, csak az a sajnálatos dolog történik, hogy Jam anyukája megtlaálja a ejgyeket a pici fiacskájánál, és a szemük láttára elégeti őket. (Megj.: Én, ha látnám, hogy a kedvenc együttesem koncertjére szóló jegy lángra kap, és vígan füstölögve spanglit játszik, elkezdeném oltani, bárhogy, csak a cafatjait mentsem meg, hátha elfogadják még. xD)

Úgyhogy, valahogy jegyet kell szerezniük, ami nem kis feladat. Meg ugye Detroitba is el kell jutni. És nem lövök le belőle többet, mert na. xD (Arról szól az egész film, hogy hogy szereznek jegyet. És azt se árulom el, hgoy végül bejutnak-é, vagy sem. Mert bizony, elég kilátástalan a helyzetük, és a koncert kezdete előtt öt perccel sincs még jegyük... xD)

Node, amiért eszembe jutott ez a kellemes emlék, az az, hogy ma délelőtt apámmmal elmentünk Au-chanba füzetet meg cipőt vásárolni - előbbit teljes mértékben fullra beszereztünk, utóbbiból, hát... Fater nézegette a cipőket, én meg közöltem vele, hogy ,,ha nekem akar cipőt venni, akkor vagy olyat vesz, ami nekem tetszik, vagy nem veszünk cipőt." Úgyhogy nem vettünk cipőt. xD (De a Player's Room-os eladócsajszi, amikor levágtam ezt a szöveget, széles vigyorral arcán helyeslőn bólogatott a háttérben. xD Ezaz, Tadeshi, lázadj! XD)

Szóval, valahol a bevásárlás felénél jártunk, és noha általában nem figyelek arra a borzalomra, amit zeneként játszanak a hangszórókból - jó, néha vannak jó számok is... xD - egyből kihallottam a ricsajból, hogy bizony-bizony Black Sabbath-ot játszanak, méghozzá nem is akármit, hanem az Iron Man-t.

Amit pedig csak azért ismertem fel, mert a) az a szám eltéveszthetetlen, és b) mert a Detroit Rock City-ben is benne van. xD (Meg AC/DC is van benne, a Highway to Hell, amit akkor játszanak be, amikor [spoiler!]Jam-et az anyukája egyházi bentlakásos iskolába iratja be, hgoy ne hallgassa a ,,sátán zenéjét". Illett oda a Highway to Hell. xD[end spoiler!]

Egen, az ilyen számokat egyből kiszúrom. xD (Valamikor Guns N' Roses-t is hallottam. A Don't Cry-t, hogy pontosak legyünk. Arra felfüleltem még Bulgáriában is, de kint még AC/DC-től is hallottam, a Jailbreak-et. xD)

Nnnna, akkor kérem, be is rakom a számot - előbb azt, és majd utána...

 

Leszögezném, hogy nem a képek a lényeg, hanem a szám. xD (A másik vidi, ami tartlmazta a szöveget is, letiltották. -.-" De a szöveget máris berakom. ^^)

Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?
Can he walk at all,
Or if he moves will he fall?
Is he alive or dead?
Has he thoughts within his head?
We'll just pass him there
Why should we even care?

He was turned to steel
In the great magnetic field
Where he traveled time
For the future of mankind

Nobody wants him
He just stares at the world
Planning his vengeance
That he will soon unfold

Now the time is here
For iron man to spread fear
Vengeance from the grave
Kills the people he once saved

Nobody wants him
They just turn their heads
Nobody helps him
Now he has his revenge

Heavy boots of lead
Fills his victims full of dread
Running as fast as they can
Iron man lives again!

Szerintem rohadt jó szöveg. És a dallam hozzá, valami... Lehet, hamarosan Black Sabbath-rajongó leszek. xD Na, és akkor a vidirészlet, ahol feltűnik... xD

Bocs, felirat sajna nincs hozzá, de azért nagyjából érthető - remélem. (A lényeg, hogy a disco-zenére csápolók összetűzésbe kerülnek a rocker srácainkkal - igen, a négy srácika az elején azok. Jam a dobos, az ugye nem szorul magyarázatra. [Nekem a tökönrúgós srácika jön be, meg a KISS-öves. xD]) Jah, igen, a szám 4:02-nél kezdődik, de ajánlott megnézni az elejétől, mert úgy fogjátok érteni. =P [Tanulság: ne köss bele rockerekbe, és ne hajítsd ki a kedvenc együttesüknek kazettáját/CD-jét egy tűzoltóautó elé... xD])

Nyu, szóval, asszem ennyi akartam lenni mára. (Azt, hogy reggel felbaszták az agyam, enm írom le. Se azt, hogy faterom egy olyan dolog miatt van két hete plafonon, ami miatt, ha nem az apám lenne, hülyének nézném. [Konkrétan az a baja, hogy kölcsönkaptam Kishitől két démonos könyvet, és még el is olvastam. *cinikus mosoly* Mondtam neki, hgoy amíg csak olvasok róluk, ne essen kétségbe. Ha majd hordógyűrűket hozok haza, jeleket vések rájuk, és teliholdas estén lemegyek az udvarra éjfélkor és háromszögbe állítom őket, füstölőt gyújtok és olyanokat mondok, hogy ,,Jelenj meg előttem Adonai nevében!", akkor majd pánikolhat.]

Én komolyan nem értem néha... Ha az lenne a baja, hogy drogozok, lövöm magam, vagy esetleg hánytatom magam, vagy esetleg kiállok a sarokra pénzkeresés végett, megérteném, hogy felhúzza magát... De így, hogy érdeklődöm az okkultizmus iránt, és démonokról ovlasok [amik nem mellékesen ártalmatlanok addig, amíg nem jelennek meg...], számomra teljesen érthetetlen, hogy mi miatt fenyegetőzik azzal, hogy eltilt az összes barátomtól... [,,Keress magadnak új barátokat, olyanokat, akik nem olvasnak ilyeneket!"] Hmpf.

Mondjuk, Évi legalább az én odlalamon van, és megvéd, hogy ,,a gyerek csak kíváncsi, és egyébként is, honnan tudhatná, mik ezek, hogyha nem ovlas róluk?" [Igaza van, sztem. Vagyis, tudja, hogy ha engem érdekel valami, akkor mindenlehetőséget kihasználok, hogy utánajárjak.] Hjah... A másik meg, hogy hiába mondom, hogy egy történetemhez kellettek infók, nem érti meg. Hogy egyfolytában csak történeteket tlaálok ki, amiknek semmi haszna... Dehogynincs haszna! Igaz, csak én érzem hasznosnak, de nem tudnék meglenni anélkül, hogy történeteket találjak ki. [Megj.: örüljön, hogy van hobbim, ami leköt, és nem életveszélyes hobbi... Bár, kíváncsi leszek, mit fog szólni, ha előadom, hogy lőni akarok tanulni. xD]

Szóval, összegezve, apám gondolkodása konzervatív. [Hogy őszinte legyek, az a magatartás jut az eszembe róla, ami az a tipikus ,,nem vagoyk hajlandó tudni semmiről, ami ismeretlen és transzcendens, mert veszélyes és félelmetes..." Ha belegondolok, hogy a középkorban hány embert öltek meg azért, mert ,,furcsa dolgok"at tapasztaltak a közelükben... Gondolok itt a boszorkányégetésekre és a karóbahúzásokra... Teljesen ártatlan embereket megöltek, mert kilógtak a sorból, és boszorkánynak/vámpírnak nevezték őket, hogy megszabaduljanak tőlük úgy, hgoy azt az állam is jóváhagyja... Elmés módja annak, hogy ne pusztán ,,gyilkolásnak" nevezzék, hanem ,,közérdekű cselekedetnek", és még el is hitték, hogy ez jó. Szánalmas.]

De, mivel nem akarok balhét, mert pacifista vagyok, nem szólogatok be... Annyira... Nagyon... Csak annyira, hogy a büszkeségem azértmégiscsak a helyén maradjon. [Igen, visszaszájalok, mert nehogy már másé legyen az utolsó szó! XD] És mivel nema karok balhét, mint az imént írtam is, ez a zárójeles elmélkedés és panaszkodás nem is része a bejegyzésnek, ez nincs is itt, csak mellékesen megemlítettem. xD Úgyhogy, zárójel bezár, váltsunk témát.)

Kaptam színes töltőtollbelet! x3 Annyira örülök nekik - 20 darab, plusz még 20 simapatron - és vááá, véééégre tudok töltőtollal írni! (Valahogy nem szívlelem a golyós tollat. xD A töltőtollal sokkal szebben elhet írogatni. Legalább olyan szépen, mint a mártogatós tollal, de azzal nem írok sokat, mert ahhoz ki kéne tölteni valahova a tintát, és lista vagyok felvagdalni a tintapatronokat. xDDD Mondjuk, egyszer már megcsináltam... Felhigítottam egy kicsit, úgyhogy elég halvány lett, de gyönyörűen fogott. ^^ És kibajó érzés volt vele írni. x3)

Fhuu... Jah, mellesleg történt egy pár dolog még tegnap meg tegnap előtt előtt... xD Csak nem tudtam leírni, mert... Hm... Rajzoltam... Írtam... Ó, igen, yaoit írok. Két oldal már megvan, és már megvana  főhős fegyvere is - Desert Eagle Mark XIX - amit tegnap volt szerencsém lerajzolni. ^^ (Majd kerül fel kép... Illetve... Igen, majd kerül fel kép, ha véglegesen befejezem. xD Még ki akaorm színezni a markolatot, meg lehet, hgoy kihúzom tussal is - utóbbi még nem biztos.)

Szóóóval, elvagyok. xD Jézusom, kicsit el vagyok maradva magamhoz képest. xD Kicsit nagyon. xD Segond. Asszem akkor erről a bejegyzésről ennyit, mert még sztem valamit fogok csinálni - olvasok/befejezem a pisztolyt, és Ravit se ártana végre megrajzolni rendesen... xD Meg ugye, a yaoit is írni köll... xD

Úgyhogy, asszem elköszönök. Bye-bye! ^w^ Chuu~!

Címkék: zene ajánló vásárlás film ac/dc napló dalszöveg filozofálás őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr252172706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.08.22. 09:12:56

Igeeeeeeeeeeeeeeeen, Hawk és Trip foreva! XD
Iron Mant le tudom játszani! =D Csak a végéhez nem találtam TABot, szal azt nem... A szólónak meg megvannak a hangjai, de nem tudom kibogozni a ritmusát, szal amolyan sajátosan pötyögök... XD
Jó volt végre olvasni valamit rólad. =P

Tadeshi 2010.08.22. 12:22:49

@Miss Rose: Van még itt más is, szóval olvass bátran, édesem. XD
Köff a kommentet, jó tudni, hogy itt vagy. xD
süti beállítások módosítása