Nomendis

 2010.07.19. 14:01

Én mostantól kezdve csak és kizárólag éjszaka fogok rajzolgatni. Hogy miért? Jöhetnék azzal a dumával, hogy mert éjszaka száll meg az ihlet - és jövök is. xD Egyszerűen nem tudom miért, de tizenegy és hajnali egy között, néha kicsit hamarabb és/vagy tovább, de azidőtájt vagyok a leginspiratív hangulatban - gőzöm sincs, hogy mitől. De az a rajz...! O.o

Pár szót azért a karakterről is, hogy tudjátok, kiről beszélek. xD Szóóóval, őfelsége neve Nomendis, mint ahogy fentebb írva is vagyon. (Egy órán keresztül keccsöltem, és írogattam a különféle névvariációat, mire erre rájöttem. xD) Egyébként, a ,,demon" és a ,,sin" szavak betűiből tettem össze, úghyogy Nomendis-kedves neve egy anagrama név. ^^

(Ezen kívül, mellékesen megemlíteném, hogy a ,,nomen" latinul ,,név"et jelent, és a ,,Dis" Lucifer másik neve. ^^ Jól kijött azért a démonból és a bűnből... xD)

Őfelsége pediglen a krimis-sztorim egyik démonkája lesz, Larithenék csapatában. x3 (Oh, téynleg, arra még emlékeztek? Ha nem, akkor jelezzétek kommentbe, és küldöm, hogy melyikről beszélek. XD)

Éééés, akkor jöjjék is a kép - három, mert arcot is fotóztam. x3

Elég halvány és életlen lett, bocsika. ^^" De... Az arca, az annnnnnnyira hűűű... *_*

Felsőtesttel együtt... *glp*

Ezzzz pedig teljes egészében az én édesem. x3

Meg kell jegyeznem, először halványlila gőzöm, nem volt arról, hogy kit sikerült papírra vetnem... Gondolkodtam azon, hogy Eroi volna - de elvetettem, mert Eroinak más a nadrágja,és van rajta egy felső is - ami többet mutat, mint takar, de hát istenem, erodzsinn, mit vár tőle az ember? XD Meg aztán ugye Eroinak feltétlenül feltüntettem volna a derékig érő hajfonatát is - Nomendisnek meg rövid haja van.

Viszont a faggatását leírom... xD az a kis szövegecske, amit én ki tudok betűzni - nehézkesen - de ti gondolom nem. (Olvashatatlanul írok, és ráadásul még kicsit homályos is, úgyhogy... xD)

,,Ki vagy, gyönyörűm? Kérlek, súgd meg a neved! Légy szíves, ne kéresd magad! Ilyen külsővel még van képed csábítón tekintgetni alkotódra?! Halljam! Ki vagy?!"

És ezek után agyaltam egy órát, és kitaláltam a Nomendis-t. (Csak tudnám, hogy lehet becézni... Nomi? Nome? Vagy hagyjam a francba, és becézzék simán Disnek? XD Bár... Egy démoncsapatocska mióta becézgeti a tagjait...? Larithen is Larithen lemarad, akkor Nomendis-drága is. xD)

De... De annnnnnnyira csini leeeeett! *.*

Megjegyzem, Eroinak is hasonló nadrágja van, legalább is csípőtájt. De neki bokáig ér, és arra húzza rá a térdig érő motoroscsizmát. (És a kedves erodzsinn a kezén ujjatlan bőrkesztyűt is hord, és az a felső, amit megálmodtam neki, na aaaaaz... Ehöm, és legfontosabb különbség Nomendis és Eroi között: Eroi haja fekete, a hajvégeknél vörösre festve, Nomendis pedig szöszi lett. ^^)

Nnnna, két karakter megvan már a démonos-krimim főgonoszbagázsából - Larithen, a főnök, és Nomendis, aki főként végzi a gyilkolászást. ^^ Ezen kívül még kéne három - két nőnemű démon, és a már oly rég óta materializálódó drágaságomat kéne megalkotnom még, az én édes kis pokolporontyomat... [Egy tündéri kissrácika, naaagy, ártatlan szemecskékkel, barátkozós hangulattal és angyali mosollyal - meg hatalmas és éles tépőfogakkal és gyermeki kegyetlenséggel... wihihiiii... Az én édes kis pokolporontyom. x3])

Nnnna, egyébként, már alakulgat a fejemben a cselekmény, a fő vonulat emgvan, csak még kellene egy löket a második rész elkezdéséhez. xD (Lilith, nem akarsz kiszabadulni...?)

Na, ennyi akartam lenni mára. Négy-körül megyek az APEH-ba, elkérem az adószámomat - rémület... O.o - ééés onnantól kezdve vállalhatok diákmunkát - yeah! (Mintha lenne... -.-" Komolyan mondom, miért van az, hogy a legkirályabb állások midnig 18-tól kezdődnek?! Grrr... Kurva élet... Bezzeg kint Angliában 13 éves koruktól már vállalhatnak munkát! Borzalom...)

Hjááá, asszme akkor megyek is. Tényleg csak ennyit akartam, úgyhogy, bye-bye! ^^ Chuu~!

Címkék: munka regény rajz napló ötlet

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr712161063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.07.19. 14:44:59

Le se tagadhatnád, hogy a nadrág Edaniel ruházatának másolata... ^^

Tadeshi 2010.07.19. 15:39:25

@Miss Rose: Tehetek én arról, hogy Edanielnek illlllyen szöxi rucija van? XD

Tune-chan 2010.07.19. 18:24:37

Akkor most összetöröm az álmaidat, vigyázz, mert keményen kritikálok. xD
Már előre sejtem, hogy Nereus is hasonló kaliberű szemekkel fog rendelkezni, s még mindig az a véleményem róla, mint ami még Kaiannál volt: nem tetszenek. Túl nagyok, túl elhúzottak, túlságosan az arc két szélén vannak. Az arcvonala maga tetszik, a haja elmenős, bár msotanában én jobb szeretek azt a fajtát, ahol vékonyszálúak és azok látszanak. (ellenben Asus sem olyan. xD)
A mellizma orrvérzés, ellenben a hasa nem tetszik. Nem tudom miért. Ja feljebb ugrok: a kulcscsontokért élek halok... Ugye Nereuson is van? :P XD Úgy értem látható helyen...
Hogy olyan kézfejet tudjak rajzolni, mint te, hát, ölni tudnék az a jobb, valami elképesztő. (Bár a balja... hmmmz...) A nadrág szöxi, lábfejeket is akar tudni így rajzolni...! (Asuson zokni van. xD)
Szóval, összességében jó, és imádom látni, hogy nem csak én írom tele a rajzom körüli részeket. És pont azt "fordítottad le" ide az írások közül, amit el tudtam olvasni. xD A "kérlek"-es rész mi?
Ja még valami: szeretem, mitöbb imádom az ilyen mosolyokat, de... de valahogy ő nem váltotta ki belőlem hozzá azta reakciót, mint az ilyen szokott volt. Szóval... érted.
Összességében nem rossz, de annyira nem is olyan, hogy "ez a bishi kell nekem!" Bocsánat.

Kishi 2010.07.19. 20:14:05

Sajnálom, de most nagyon elemzős kedvemben vagyok...
A feje nemtetszik. Az arcformája, az arcberendezése... A nyakáról hiányzik az a szexi inacska, ami ad valami ero-többletet a férfiaknak, a válla meg nekem szintén nem tetszik, mármár túl soknak, túl beállítottnak, műnek érzem a tartását. A kulcscsontok szépek, a mellkasa dettó, de a hasát szintén ki nem állhatom, túl durvák ott a vonalak...
Ami a ruházatot illeti, nem rossz, de nem rajongok ezért a fazonért, mert nem tudom eldönteni, hogy egy szadomazo bár egyik jóoénzért kiszálló szadistája van itt, vagy valami megtépett motoros... főleg a nadrág alja miatt... Szóval az övek árnyékolása az ami bejön azon a tájon. A lábai egyébként szépek...

Tune-chan 2010.07.19. 20:42:28

@Kishi: Naaa, valaki legalább egyetért velem, has-ügyben. Ennek örülök. x3
Igen, a nyakát hagytam ki a felsorolásból, amit még akartam, most már tudom. xD

Tadeshi 2010.07.19. 21:25:02

@Tune-chan: Korábban azt írtad, hgoy túl közel állnak egymáshoz. O.o Attól kezdve egyre növeltem a távolságot a szemek között, most meg már túl nagy. xD Basszuskulcs, ezt nem hiszem el! XD
Erhöm, de ha az arcvonal tetszik, meg a kulcscsontok, meg a mellkas, akkor örülök. ^^
A kezek... Bazz, tudod mióta szívok, hogy normális kezeket tudjak rajzolni?! XD (Régebben úgy csináltam, hogy a karakter mindig a háta mögött összekulcsolta a kezeit, ezért nem látszottak. xDDD Praktikus megoldás. xD Azt meg, hgoy nem tudtam két egyforma szmet rajzolni egymás mellé meg úgy, hogy az egiyket eltakarta a haja. xD Kicsit emo-styleos megoldás, de praktikus. xD)
,,Kérlek, súgd meg neved!" Azt is leírtam. Az egész szöveget! O.o
Semmi gond. ^^ Majd legközelebb. ^^
Igen, Nereuson is van ilyen kulcscsont. xD És nekije a felsőteste... *elcsöpög* A lábát nem kell nézni. xD Az lheet, le is vágom... xD Ja, nem, mert hátul ott is van felirat, a francba. xDDD Mindegy, letakarom. xDDD)

Tadeshi 2010.07.19. 21:30:11

@Kishi: Örülök, hgoy bizonyos részei tetszenek. ^^
Szexi inacska...? Hmmmmmmmz...
A naci alja direkt van megtépve - mondhatni, sokan kapaszkodtak már a lábába, esdeklőn könyörögve, és megtépték kicsit... ^^ (Legalább is, Nomendis-ről ezt tudnám elképzelni leginkább, mert ugye ő a fő-gyilkos a csapatban. Apropó, amit küldtem irományt, elolvastad már? =D S ha igen, hogy tetszett? ^^ gondolok itt a Sárkánylovasra meg a keresztrefeszítős-krimiszerű izére, amiben majd jön Larithen meg Nomendis meg a többiek...)

Tune-chan 2010.07.20. 11:22:07

@Tadeshi: Ácsi. Csak nekem nem küldted el a keresztrefeszítős izét, vagy le vagyok maradva?

Hidd el, én a háta mögött, és a zsebrerakós kezeket szeretem - vagy a karbatett kezeset... Asus persze mást csinál, csak hogy szívjak, mert ő már csak egy ilyen vadista szandál. xD
Ja és hogy azt úgy...! Áhá. Aszittem, hogy a két oldal különáll egymástól, de... Jól van, itt az ész. xD
És Asus lábát én is levágnám, vagyis a lábfejét, de úgy belemennék a díszitésbe. És még egy fia betű sincs a fiú hátulján. Még. xD

Tadeshi 2010.07.20. 17:02:34

@Tune-chan: Felraktam blogra... És... komolyan senki nem olvasta el?! *sírva fakad* Pedig... Pedig az annyira jó lett! És Kishinek is csak azért küldtem el, mert azt mondta, nem olvasta, de hogy te sem... Mindjárt megsértődöm! *vinnyog*

Erhöm, és... Hm, oké, megtanulok zsebre dugott kezet rajzolni - Nereus egy könyvet fog egyik kezével, másikkal meg támaszkodik... (Középkori himnuszok könyvét, hogy pontosak legyünk... XDDDD)
(Asus is Vadista Szandál? Mint én? <3 *büszke*)
Segond, legalább megvan. xD (Ezek szerint mégse sikerült teljesen elolvasni az egészet... =P)
Hmmm, még... XD

Tadeshi 2010.07.20. 17:16:30

@Tune-chan: Nnna, kedvesem, szégyelld össze meg vissza magad, mert utánanéztem, és még kommentelted is azt a bejegyzést, amiben a keresztrefeszítős novellám volt! XP *hmpf*

Tune-chan 2010.07.20. 19:28:50

@Tadeshi: Gyanús volt, de nem vettem biztosra. És tudhatnád, hogy az agyam zokni. xD Az emlékezőtehetségem emg a szita. De van amit nem felejtek. Ugye, majd egy animeconon... Hehe.

Tadeshi 2010.07.21. 10:51:24

@Tune-chan: Bazki, arra még emlékszel...? Ejjjnye... xD Hogy az a magasságos...! xD (Sürgősen kell kerítenem egy Edward-CP ruhát, hogy legalább annyira ne legyen ciki... xD)

Tune-chan 2010.07.21. 18:42:11

@Tadeshi: Én meg majd cp-nélkül nyomom. Simán. xD De még nem... de lehet, könnyen lehet, hogy kövi conon, már megtehetem... Weheheh. (Még tetszene is Ádámnak. xD)

Tadeshi 2010.07.21. 20:35:21

@Tune-chan: Bazdmeg... XD Én Mondo-conra megyek, egyébként. xD Te is? =D

Kishi 2010.07.24. 18:47:27

A keresztrefeszítős dolgot kizárt, hogy elküldted volna.
Ugyanis én épp valami mást - azt hiszem, Hívj be!-t - olvastam akkor, mikor felajánlottad, mire én azt feleltem, nem, most nem.
Te csak a Sárkánylovas bevezetőjét küldted át.

Tadeshi 2010.07.24. 18:53:01

@Kishi: Akkor csak ígértem, hogy átküldöm...? Erh... ^^" Pardon. Tudtam, hgoy valamit küldtem, akkor a Sárkánylovast... ^^""""" *ég* Akkor eme mulasztást hamar pótlom majd... ^^"""
süti beállítások módosítása