Tour d'Eiffel

 2010.07.01. 10:59

Egen, mint mondottam az imént, csak az Eiffel-toronyról, lássuk is hát a bejegyzét. ^^

Hídról fotózva, a Szajna csillogó habjaival együtt.

Azzal a híddal, amit a francia-orosz szövetség megerősítésére avattak fel - II. Sándor cár hídja talán...? - lemenő nap fényeivel.

A Szajnának immáron torony-felőli partjáról fotózva.

Egyre közelebb érve... Látszik, hogy renoválják... -.-" De legalább annyi eszük volt, hogy barna leplet húztak rá, így annyira nem csúfítja az emberek szépérzékét... xD

Az északi pillér alól fotózva. (Be akartunk menni a torony alá is, de drága volt és nem maradt egy centem se addigra. xD)

A toronyhoz vezető híd végéből fotózva... Ahogy a lemenő nap sugarai megvilágítják a hatalmas acéltornyot, varázslatos, szinte lángoló színt kölcsönözve a fémnek... (Előjött belőlem a költő, bocsi. xD)

A lényeg, hogy mire a toronyhoz értünkKatival - egyrészt lejártuk a lábunkat XD - másrészt tökéletes megvilágítást kaptunk a fotózáshoz. x3

Távolodva... xD Még midnig tökéletes megvilágításban.

Kisöcsémnek mutattam ezt a képet, és a következő párbeszéd zajlott le köztem és a három éves kistestvérem között:
- Látod, Ricsi, ez itt az Eiffel-torony.
- Ejfel-torony?
- Igen, ez egy hatalmas torony, Párizsban.
- De eltakarja a fa!

Három éves, igen. xD Tündéri, nem? XD

A tökéletes naplementével, egyedülálló fényviszonyokkal, hjaaaa... (Ha a gép is jobb lett volna... xD)

Oké, nem Eiffel-torony, de kötődik hozzá. Mert ez bizony az az Üvegpalota, amit az 1889-es párizsi Világkiállításra építettek, és ugyenerre a kiállításra húzták fel az Eiffel-tornyot is, amit egyébként a kiállítás lezajlása után le akartak bontani. Én örülök, hogy nem tették. ^^"

,,...és ahogy a Nap fényes korongja eltűnt a Torony mögött, mi is úgy hagytuk magunk mögött Párizst, a Fények varázslatos Városát..."

Igen, ez az utolsó kép, és innentől már visszafele haladván - csípőtől lefele nem éreztem a lábam, mire megérkeztünk a találkahelyre xD - elindultunk haza.

Itt a vége, kedves olvasóm, remélem tetszett az élménybeszámoló. ^^

A következő utamról is leglaább ilyen részletességre készüljetek - már ha lesz legközelebb (lesz!) vagy ha nem is ide, de Tantábor lesz még, a következő Dél-Olaszországba lesz irányítva. xD 

Úgyhogy, majd abból is készülök - addigra remélem már IGAZI fényképezőgéppel. xD

Éééés, ennyi volna mára belőlem, Fin, és Au Revoir! ^^

Címkék: történelem franciaország képek napló úti napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr22122710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca0707 2010.07.01. 20:14:44

Itt bővebben kifejtem gyűlöletemet irántad! Nem, annyira nem gyűlöllek, de azért, menj a francba! Igazán becsomagolhattál volna engem is! De nem! Helyette egy hétre eltűntél Franciországba, és olyan büszkén regéltél róla, ráadásul fényképeztél? Aztán felpakoltad ide?! Hogy merted?! Juuuuuj, esküszöm idegrángást kaptam! DE! Legalább nincs éjszakai kivilágított gyönyörű kép az Eiffel- toronyról.*.* Szerencséd! Egyes egyedül az enyhíti utálatom, hogy hoztál nekem Betty Boopos tollat. De ha jövőre is képes leszel elmászni Párizsba, megütlek!^^ Esküszöm, szóval vigyázz és nem viszlek magammal, ha veterán party buszom lesz, amivel bejárom Európát. Na remélem érthető voltam és elég jók kifejeztem mennyire utállak^^ Puszi!=)

U.i.: Imáááááádom Párizst!^^

Tadeshi 2010.07.01. 20:27:37

@Lola07: El nem tudod képzelni, mekkora vigyor terült szét az arcomon a kommented olvasása közben. xDDD És ahogy közeledtem a vége felé, egyenesen arányosan nőtt a vigyor mérete is. xD
Drágám, a Franc-ban voltam. France-ban, ha így jobban tetszik. =P
Nem fértél volna bele a bőröndbe. ^^" Szerintem... De már más is mondta, hogy bőröndben akar utazni, becsomagollak titeket egybe. xD
Szerintem inkább kár, hgoy nincs. xD
Örülök, hogy a BB-s toll enyhíti irántam érzett heves érzelmeidet, de szerintem lesz pofám máskor is elmászni Párizsba. xDDD
Hmpf! Én körbe motorozni fogom Európát, szóval... xD
Érthető voltál. ^^ Köszönöm a kommentet. xD
Chuu~!

P.S.: Ééééén iiiiis! x3

Luca0707 2010.07.01. 20:30:10

@Tadeshi: Megismétlem: Utállak...
A veterán party busz menőbb! Abból jól lehet anyázni és szembe köpni a köcsög taxisokat és aludni ha elfáradtál.^^

Tadeshi 2010.07.01. 20:32:01

@Lola07: Höh. xD Kis agresszív. =P

Luca0707 2010.07.01. 20:33:06

@Tadeshi: Inkább eltaposhatatlan.=)
süti beállítások módosítása