A tegnap elmaradt bejegyzés

 2010.04.11. 16:24

Iiiigen, ígértem egy duplaposztot, de szerepeztem helyette... (Kaian, te dög, imádlak! x3 És Mélody és Arthur eszméletlen édesek együtt! x3 Conor meg aljas mód terrorizálja a fetalálómat... xD) Khm, szóval, ami múltkor lemaradt... (Készüljetek, mert felteszem a haikuimat, meg tonkáiam, és életem első choukaját is. ^^

Nos, nem ezekkel akartam kezdeni vala, mert még folytatnám a pénteki nap leírását azzal, hogy fodrász. Évi fodrásza, Móni, akit utoljára a ballagásom előtt egy órával láttam - ő csinálta arra azt a veszedelemjólfestő frizut. ^^

Ezúttal se csalódtam - hú, mekkorát sikítottam, amikor megláttam a  tükörben a hajamat... x3 (Már csak a fogszabályzótól kéne megszabadulni, mert rontja az überlaza rockerimidzsemet... Nyekk...)

Mínusz 20 centi. Alsó hangon. (Oké, már majdhogynem a derekamig ért a hajam, de akkor is, 20 centi, az 20 centi... xD) Amennyi hajat lenyírtak rólam,e gy paróka simán összejött volna belőle... xD (Hmmm, mennyit fizetnek a levágott hajért egy parókakészítő üzletben...? Egyáltalán, lehet olyat csinálni, hogy hajat eladni? XD Mert a középkorban csináltak olyat a szegények, hogy eladták a fogukat... Brr... Azért az akkori középkori módszerekkel én nem váltam volna meg egy fogamtól se... Érzéstelenítővel is durva volt, nemhgoy még nélküle... =D)

Szóval, most ott tartunk, hogy kulcscsontig ér az én szépségetes hajacskám és... Nem tudom, nekem egy kicsit Komatsu Nanás hatása van... xD Mondjuk, olyan nagyon nem, csak bizonyos szögből...

Aztáááán, ennyit a péntekről, mert más érdekes dolog nem történt velem aznap... Jah, de. Végignéztem a Devil May Cry-t. x3 Dante-sama valami kjaaaaa... *.* (Az epresfagyi, meg az óriáspizza, olivabogyó nélkül... xD)

De mi is az a Devil May Cry? eredetileg egy PS2-es játék, ami több, mint négymillió példányban kelt el a gamerek között, négy részt csináltak belőle, valamint a harmadik rész kiadásával egyidőben megjelent egy két részes mangaadaptációja, végül pedig 2007-ben animét is csináltak belőle. ^^

A 12 rész egy-egy küldetést dolgoz fel, amikért hősünk, a fél-démon, fél-ember démonvadász, Dante, általában egy fillért se kap, vagy ha meg mégis, akkor abból fedezi a kártérítési díjat. =D Ezen kívül az adóssága csak nő. ^^

No most, lényegében ennyi, és most jöhetnek a SPOILEREK, mert egy dolog böki a csőrömet az animével kapcsolatban.

[SPOILER]Oké, hogy 12 részbe bele akartak férni, oké, hogy pörgős az anime, azt is lenyelem, hogy semmiféle mély filozófiai mondanivalót nem várhatok el tőle, mert mindenért kárpótolnak a véres, démongyilkolászós, lövöldözős jelenetek, de attól még... Egy iciripicirit nagyobb történetösszefüggést! xD Hogy mondjuk félbenyírnak egy epizódot, hogy a következő részben folytatjuk... xD 

Bár, még ezzel sincs akkora gond, elviselhető, hiszen mint említettem, kárpótol a démonszabdalás, de... De mi az, hogy az utolsó részben Dantét átdöfik a saját kardjával, keresztrefeszítik, elnyelik a démonok, és ezek után még visszatér, mintha kutya baja se lenne?! Jó, persze, féldémon, de... De ha ő EGÉSZ DÉMONOKAT nyír ki pár kézmozdulattal, akkor mi az, hogy őt, miután még visszatérését követően fel is nyársalják, nem lehet megölni?! 

Persze, hol lenne az igazság, hogyha a szerencsétlen, hataloméhes ellendémon simán rombadöntené a világot, és senki nem állítaná meg... Egy kicsit illúzióromboló lenn~... Írni fogok egy olyat, amiben világvége lesz, és senki nem menti meg a világot. =D Stipi-stopi, ezt a témát lefoglaltam, senki nem írhatja meg! XD És nem is kap senki ötletet, mert ugye ki van írva, hogy SPOILER - ugye, Tune? xD - tehát, mindenki átgörget fölötte, nyehehe. xD

Khm, szóval, hősünk természetesen halhatatlan. =D S hogy jót is szóljak az animéről - mert az egész jó, csak a vége egy kicsit kiborított, ami miatt nagy kirohanásomban a két és fél éves öcsikémnek nyafogtam el, hogy ez lehetetlen... xD Szerencsétlen úgy nézett rám, mint egy idiótára... xD Meg is értem. xD

Szóval, Dante modora elképesztő. Amolyan... hm, hogy írjam körül... Laza, higgadt, férfias... démoni. Igen, ez utóbbi a legjobb szó rá. xD Asszem ennyi. [END SPOILER]

Ettől függetlenül élvezet volt végignézni, és ajánlom mindenkinek. ^^ 12 rész, nem sok, és a képi világa lenyűgöző - és a vörösnek rengeteg árnyalata megtalálható benne. ^^ xD Dante személyéért meg külön megéri az egész, én az első rész alatt beleestem. xD (Szívesen játszanék a játékkal is... Ha lenne PS2-őm, illetve, ha drága bátyuskám is elhatározná, hogy DMC-vel akar játszani, mert ugyan neki sincs PS2-je, de van emulátora. =D És gamepadja, ami fontos, mert allergiás vagyok a billyentyűzetre játékoknál... xD)

No, igen, ezen is túl vagyunk, és mostmár nem nézek bambán, ha szóba fog kerülni valaha valakivel is ez a téma. xD Listát kéne írjak arról, hogy milyen animéket néztem meg... O.o Na, neki is esek! XD Miért ne, úgyis ráérek, s szeretem tudni, hogy mit láttam már... xD 

Big Anime Lista:

Sonic X (Nem röhög, harmadikos voltam, és amíg adták a Jetixen, hű nézője voltam! XD)
Shaman King (Magyarul, Moser Károly Haojával... Ééééédes jó istenkéééém... Oké, a japán hangja se rossz, de na. xD)
Yu-Gi-Oh! (Bár csak addig, amíg a magyar tartott... Tudom, azóta tovább is vetítették, de én csak odáig láttam, hogy... meddig is...? Yugi abbahagyta a kártyázást, mert vesztett valamely ellenfele ellen, s ez volt a fogadás tétje? Erh... Tököm tudja, régen volt. xD)
Elfen Lied (Ötödikes fejjel, simán. xD Kiba jó anime az is. Legalább is, anno csak az hajtott benne nagyon, hogy 18-as, és folyik benne a véééér... No meg ugye Lucy gyilkolászik jobbra-balra. ^^)
Rozen Maiden (Asszem felhagyok az időrendi sorrenddel, mert arra már nem emlékszem... xD Viszont az RM-et imádtam. ^^ Sajna csak az első szériát láttam belőle. *szipp*)
Jigoku Shoujo (A Sonic X után az volt az az anime, ami annyira megragadott, hogy weblapot is csináltam neki - ami már megszűnt, segond. xD A Futakomorit is láttam belőle, de a Mitsuganae már nem jött be. Egy részt láttam, és... És sajnálatos mód, de ez az anime is beleesett abba a hibába, hogy rámentek a fanservice-okra, és a második széria befejezése után fennmaradó kérdésekre nem ad választ, hanem csak a népet szórakoztatják vele... A harmadik széria messze nem olyan jó, mint az első kettő... Sajnos... Pedig egy zseniális anime, Enma Ai karaktere meg külön dícséretet érdemel...)
Fullmetal Alchemist (Azt se tudom már, mikor láttam utoljára... Éééééédes jó istenem, az egyik legnagyobb fanolt animém... xD Imádom, és van is egy JS FMA crossoverem valahol, elásva több tonnányi füzetke alatt - és folytatni kéne... xD Khm, szóval, igen, abban össze akarom hozni Edwardot és Enma Ait. xD)
Fullmetal Alchemist: Conqueror of Shamballa (Hjajh... az is remek film volt... Amikor még lehetett fogni az Animax-et spontán, akkor néztem meg - magyarul... xD Kínszenvedés volt Ed hangja, de hát istenem... xD)
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Jáááj, egy elvetemült animeeeeeee! XD Ecchi, nagyon, és Dokuro-chan félelmetes - asszem volt is belőle ízelítő régebben... xD Nem hosszú, asszem 12, vagy 13 részes, szal meg lehet nézni, mert kibakujó. xD)
Shin Angyo Onshi (Csináltak egy filmet az Árnybíróból. Na, ez az. Annak a reményében néztem meg, hogy hangkísérettel láthatom viszont Won Hyo-samat, de sajnálatomra csak az első kötet fejezeteit filmesítették meg... xD Shit! XD)
Junjou Romantica (Igeeeeeeen, életem első shounen-ai/yaoi animééém! x3 Kedvencem belőle Kamijou Hiroki-kun. x3 Ő kérem szépen, egy egoista uke. Vajon miért őt fanolom, nem is értem... xD)
Hetalia ~Axis Powers~ (Igen, végignéztem, mint már régebben említettem volt. xD Imádom. x3)
Devil May Cry (Fentebb veséztem ki. xD)

Hát... Ennyi, amit becsülettel végignéztem. xD Amikbe meg csak belekezdtem:
Kuroshitsuji - Lelőttek egy nagy spoilert. Nagyon nagyot. De még megnézem, csak ki kell hevernem... xD
Galaxy Angel - Elfogyott a letölthető rész... *szipp* Akkor is megnézem!
Ouran Highschool Host Club - Igeeen, tudoom, nézni kell, de hosszúúú! XD
Vampire Knight - Pardon. Yuuki-t nem bírom. xD
Fullmetal Alchemist Brotherhood - Egy FMA -fannak alapmű! XP
Green Green - Kawaii... ^^ De nem láttam végig, és meg akarom nézni. xD
Bible Black - Hentai. És meg kéne nézni végig... xD
Naruto - Belekezdtem, de nem nézem tovább, dobott project. xD

És, akkor, amiket meg akarok nézni:
Pandora Hearts
Gundam Seed
Seven Ghost
Ghost in the Shell
- és meg is van! XD
One Piece
Soukyuu no Fafner
Neon Genesis Evangelion
Chrno Chrusade
NANA
Trigun

Ranma 1/2

Asszem ennyi... Asszem még az xxxHoLiC is belefér... xD

Ééééés, amit jelenleg nézek, és már a hetedik részénél járok, a 24-ből! Trinity Blood.

Igeeeeen, ééés azt én meg fogom nézni, ha beleszakadok is. xD Bár, beleszakadni nem fogok, mert kényelmes tempóban, hétvégente lehet vele haladgatni. xD

No, hát, asszem animékről jelenleg ennyit. Igen, gonosz vagyok. Meg már rá akarok térni az alkotásaimra. xD 

Mert bizony kérem, esténként, ha nem tudok elaludni, előkapom a mobilomat, s az aktuális hangulatomról haikut/tonkát költök. Vagy ha megihlet valami, általában azt költök. xD 

És ennek örömére egy hexameterrel akarom kezdeni. xD

Minden eremben lüktet a vér és dobban a szívem
Ésszel fel nem érem, mily gyönyörű ez a szó, és
Hogy lehetett, hogy engem ily érzés még sose járt át?

Ennek asszem a Szerelem-hexameter címt adom. (Volt már Igazság-hexameter, és most ez... xD És asszem ezt akkor írtam, amikor megkaptam a Valentin-napi szívecskémet... De rég volt, te atya úr isten, azóta nem írtam fel egy szösszenetemet se?! XD)

Mandulavirág,
Rózsaszín lengő tündér
Reszket a szélben.

Az első fánk, ami virágzani kezdett, az a sufni mögötti mangulafa, amire szépen rálátok az ablakomból. És így nézett ki.

Várom a halált,
Amit elhoztál nekem,
Szerelmem, ne sírj.
Kenj mérget ajkaidra
És csókolj, ameddig bírsz.

Ez... Talán az oly régen megesett buli utáni vasárnap estén íródott? Igen, lehet... Szerintem szép... (Szöget ütött a fejemben egy motívum, miszerint... Na jó, ebből fic lesz... xD)

Belépsz, s füledbe
Duruzsolja Lucifer:
,,Üdv a Pokolban!"

Jááj, ezt szeretem. xD Különösebben nem fűznék hozzá semmit. xD

Senki se hisz bennem,
Mit tegyek, mi lesz velem?
Hiszek magamban.

Hát... jah. (Bocsi, hogy ,,értelmetlenül kommentálom a műveimet", csak szeretem megmondani róla a véleményem. xD)

Elkeseredett?
Miért vagyok ilyen megint?
Hisz nincs is rá ok.

Valami miatt padlón voltam... Nem tom már, miért, de nagyon.

Tavaszi zápor,
Ess csak nyugodtan, mosd el
Gondjaimat mind.

Asszem hétfői mű, mert akkor esett... xD

Szárnáyt kitárva,
Apró, fekete pille
Röppent elébem.
Jól mutat a fekete
A vörös higambanán.

Igen, tonka. xD Igen, Jigoku shoujo-s ihletésre. xD (A higambana magyarul pókliliom, az a virág, ami Ai kertjében tonnaszámra nő.)

Sötét az éjjel,
Már aludni kéne rég.
Hol van az álom?

Elveszett, s nem találom sehol. (Kicsit elveszett hangulatban... XD)

Azt hiszed, hogy minden jó lesz,
Majd sorsod fordulatot vesz,
Elvész minden, amid csak volt,
Nincstelenül leszel majd holt.

Hát ez meg...? Ööö... Talán a Carmina Burana Ó, Fortuna! versére reagálás? Lehet. xD

Cseresznyevirág!
Bonsd ki szirmaidat mind!
Halovány fehér
S édes rózsaszín sojkák
Úsznak az égen.
Minden szellőfúvásra
Millió szirom
Száll a magasba, messze,
S mind saját útját járja.

Hát, ez mi? (Giccs. xD) Egyébként meg egy chouka. ^^ (Olyan hagyományos japán vers, aminek a páratlan sorai 5, a páros sorai 7, s az utolsó két sora 7 szótagosak. ^^ Erről vált le a tonka, 5-7-5-7-7, amiről meg a haiku, 5-7-5 vált le. ^^)

Hé, csillag, ott fenn!
Hallasz?! Elfelejtetted,
Hogy mit kértem rég?

Igen, vagyok olyan bolond, hgoy csillagokat tegyek felelőssé a rossz kedvemért... xD (Ez minősül asztológiának? Remélem, hogy nem. XD)

Oh, régi énem!
Levágták, padlóra hullt,
Mint egy kupac haj.

Jááá, ez a fodrászkodás után... xD Van mégegy. xD

Tükörbe nézek,
És felsikoltok, látván
Újdonsült énem.

Nna, fhu. xD Hát, ez hosszú volt. xD Saaa-saaaa, vélemény? *csillogó-kutyakölyök-tekintet*

Nyekk... Na jóh, emberek, én asszem máre bevégeztem. xD Mindent, ami lemaradt, leírtam, ami lényeges volt... Na jó, még járatom a pofám/kezem/klaviatúrám egy kicsit a Trinity Bloodról.

De csak azért, mert vannak benne érdekes dolgok, amik olyan viccesek voltak, hogy leestek... xD Például, [SPOILER] az, hogy a második részben, Eris, a boszorkányka, aki bajt és zűrzavart okoz... Ugye, Erisnek hívják a görög mitológiában a viszály és zűrzavar istennőjét is. =D 

Ezen kívül, a Bánat Csillaga című részben, Esther, az események főszereplője, az ő neve ugyebár Csillagot jelent. =D 

Aztán, a Sohaország. Úúúúgy éreztem, hogy lesz egy Peter nevű srácika, meg egy Wendy nevű csajszika. xD annyira vicces volt, úgy telitalálat, s már, amikor megláttam a rész címét, tudtam, hogy itten a Pán Péterre akarnak rájátszani. xD[END SPOILER]

Ezen kívül még, ugyanilyen összefüggésre lettem figyelmes a Devil May Cry-ban is... Dante a főhősünk neve, s a bátyját - aki amúgy nem tűnik fel az animében, csak a játék harmadik részében - Vergilnek hívják... Dante... Vergil... Itten kérem szépen csak a hülyének nem ugrik be az Isteni Színjáték... XDDDD (Már persze, aki nem olvasta, az ez alól mentesül, de ugye, Dantét a Pokolban Vergilius [ha jobban tetszik, Vergil =P] vezeti... x3)

És akkor még nekem mondják, hogy milyen nyilvánvaló utalásokat teszek bele a műveimbe, mert egy készülő történetem főszereplőjét Vanessának hívják... xD (De nem, nem írom le, hogy mit jelent a neve, tessék rákeresni... xD Annyit említek még, hogy a grófja majd a Christopher Latrodecte nevet kapja. ^^ Na, tessék, íme egy feladvány, meg lehet oldani. xD Mire akarok utalni a két névvel? XD [Help: a grófom nem mellékesen bolondul a marionettbabákért, amiket ugye hálóval kell mozgatni.])

Aki lusta volna rákeresni, annak lelövöm a poént, mert nem bírok magammal xD: a ,,Vanessa" jelentése ,,pillangó". A ,,Latrodecte" pedig a ,,latrodectus" elferdítése, ami pediglen egy mérgező pókcsalád latin neve. Ebbe a családba tartozik bele a Latrodectus Mactans, vagyis a Fekete Özvegy. =D (Ezért volt segítség a marionettbaba, és a háló. xD)

Nos, asszem mára már tényleg lelövöm magam... xD Megyek és... És nem tudom, lehet, nézek mégegy TriBlo részt, vagy alkotok. xD Bye-bye! ^^

Címkék: ajánló vers anime napló ötlet haiku tonka hexameter chouka

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr201912239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.04.11. 22:34:54

Ez alapos volt... de legalább tudom, mit nézzek legközelebb... ^^
Hozzátennék: a Yamato Nadeshikot meg kell nézned! =D

Tadeshi 2010.04.12. 19:32:33

@Miss Rose: Értettem. xD
Mit fogsz nézni? =D
ENNYI?! Ennyire reagálsz?! Ennyi?! XD Na jóóóó. xD
süti beállítások módosítása