Újra itt!

 2010.04.10. 15:07

Ím, itten vagyok, hogy tovább szemeteljem a világhálót. xD (Szállóige, valóban. xD Legalább annyira, mint Sashalmis körökben a ,,Számoljál már, bazmeg!" XD annak is vicces története vala... xD)

Node, hölgyek-urak - ha jár erre utóbbi, bár kötve hiszem - rengeteeeeg mesélnivalóm van, s most nem menekültök tőlem - ugyan régen ragadtam klaviatúrát, de hát istenem, ez van. Nincs időm - suli...

Ha már így megemlítettem, kezdeném az iskolai eredményekkel, így a szün... khm, hosszú hétvége után. ^^ Szerdán sikerült összesen öt órát aludnom, mert ugye szünetben előjön a fordított létezésem: nappal alszom, este fennvagyok, s alkotok. ^^ Oké, ez nyáriszünetben kicsit jobban kijön, de na. xD (Idén sztem nem fog, mert én biza dolgozni fogok, muháhááááá! x3)

Szóval, enyhén hullán ugyan, de felkeltem, s el is kocsikáztattam magam a suliba - miért ne, fater ráért, s lévén nagyjából ötszáz méterre dolgozik a sulimtól... (Egy kicsit fura érzés, hogy fater mindössze ilyen csekély távolságra leledzik tőlem - ettől függetlenül sose érünk együtt haza, dehát evvan. xD)

Szóval, szerda. Első óra ének. Második angol, kapásból TZ. x) Imádom Jack-et, mondtam már? (Egy szadista állat. xD) (És ő az angol tanárom egyébként, csak Jack-nek hívom, mert kajra Skeleton Jack jut róla az eszembe, nem tom miért... Talán mert még nagy Nightmare Before Christmas-os fankorszakomban tartott egy helyettesítőórát, és alkatilag hasonlít Jack-re? Lehet... xD)

Aztán, a nap többi részét valahogy túléltem... (A matektanár egyre antipatikusabb - szerintem ő is így vélekedik rólam... Segítség, mit vétettem már megint? XD) Utolsó órában, németen szódoga. Elváló igekötők... Pazar. xD (Oké, fel volt sorolva egy kazal ige, hogy na akkor most tegyük őket mondatba. Ugye az elváló igekötős igék tulajdonsága, hogy az igekötő leválik az igéről - mily meglepő - s a mondat végére kerül, s így lesz a német kijelentő mondat keretes szerkezetű. Tehát, ha azt akarom írni, hogy ,,Ma a szupermarketben bevásároltam.", akkor az úgy fest, hogy ,,Ich kaufe heute im Supermartk ein.", ebből az ,,ich" az alany, az van elöl, ezt követi az ,,einkaufen", bevásárolni, az ige, s a bővítmény. És az ein|kaufen-ről az ein pedig szépen átvándorol a mondat végére, és mindig ott is lesz, még ha hatszázmillió bővítmény is van a mondatban. =D Wáh, úgy örülök, hogy végre valami nyelvtant is tanulunk, nem csak szavakat állandóan. xD)

Aztááán... Asszem szerdán, vagy kedden találtam rá egy igencsak érdekes mangára. (Sztem inkább kedd volt az. xD) Gakuen Ouji. És valami... Húwáóóóó. O.o A főhősbe egy az egyben beleszerelmesedtem, és a főszereplő csajszi nem a szívem csücske, de azért elviselhető. =D (És vannak jó poénjai. xD)

Tehát, mi is ez? Manga, az alkotója Yuzuki Jun. Műfaját tekintve romantikus, dráma, vígjáték, ecchi. (Mert bezony kérem, enyhén túlfűtött szexuálisan. xD) A története pediglen a következő:

Mizutani Azusat áthelyezik egy új iskolába, annak is a 2/S osztályába, ahol a társadalmi ranglétrán magasabban elhelyezkedő családdi háttérrel rendelkező diákok járhatnak - magyarul a gazdagabbak, míg a többi osztály a középosztálybelieknek van fenntartva. Hősünk első napja úgy fest, hogy miután körbevezetik a suliban, be kell mennie a diáktanácselnökhöz is - Onitsuka Reiko-hoz - aki megjegyzi, hogy ,,Ilyen külsővel nagy felfordulást fogsz okozni." (Mert be kell, hgoy valljuk, Mizutani-kun naaaaagyon csiniiii... *.*)

Amint a diéktanács elnöktől kijönnek, Mizutani hall egy igencsak éles sikolyt, s a hang tulajdonosát felderítvén, mit talál? Egy igencsak hiányos öltözetű srácot egy kupac lány gyűrűjében... Természetesen segít a srácnak kijutni. =)

Mindezek után, főhősünk morgolódva el is jut osztályába - s feltűnik neki, hogy túl sok itt a lány. (A suliban, az osztályban, mindenhol, rengeteg csajszi van - akaratlan is elvigyorodtam, mikor megtudtam, hogy kilenc darab fiú jár az S osztályba, pont, mint a 9. F-be. XDDDDD) S miután bemutatódik egy bizonyos Munechika-samanak, s a (nem mellékesen überszexin festő) illető megkérdezi, hogy van-e a sulin kívül barátnője és hősünk kitérő választ ad, Munechika - egy fanservice kíséretében - közli vele, hogy ha túl sebezhető, akkor bizony meg fogják erőszakolni. Bíztató, mi? =D 

S igazolandó, hogy Munechika nem beszélt baromságot, Mizutani el is csíp egy levelezést az osztálybeli csajoktól, amiben eléggé félreérthetetlenül leírják, hgoy mit terveznek majd szünetben "az új sráccal". Ezek után ne lepődjünk meg azon, hogy hősünk a csengőt meghallván alkalmazza az elkerülőhadműveletet, melynek jelszava: Fuss, ha kedves az erényed! =D 

(Érdemes még megemlíteni, hogy a fiúk a megerőszakolást elkerülendő négy viselkedésformát alakítottak ki: 1.) Az iskola idoljaivá válnak, s a teljes elérhetetlenség álcáját felöltve mentik magukat. 2.) EGY, azaz egy darab lány mellett kötelezik el magukat, s szabály van rá, hogy akkor az illető ahhoz az egy lányhoz tartozik, senki máshoz. 3.) Minden lányt visszautasítanak, ha kell, vérig sértve, s végül 4.) Minden lányt kielégítenek. ^^)

Hősünk pedig fut. =D De hamar belátja, hogy itt futással nem megy semmire, hisz mindenhol kielégítésre váró leányzók lesnek rá, készen arra, hogy a legaljasabb módszerekkel is, de elfogják, s nekiessenek. Éééééés, kérem, akkor tűnik fel a főszereplő hölgyemény, Okitsu Rise, a 2/A tanulója - egy tipikus, szemüveges, láthatatlan hölgyemény. (,,El fogok késni! Ez nem történhet meg! Ha elkések, még felfigyelnek rám!") Igen-igen, valóban érdekes, de jó oka van arra, hogy inkább megpróbáljon elrejtőzni a világ elől.

De, sajnálatos mód belebotlik hősünkbe - vagy inkább hősünk őbelé? - s Rise-chan elsőre le is szögezi a már menekülni kívánó srácnak, hogy ne aggódjon, ő aztán nem fog vele csinálni smemit, neki semmi dolga vele. Na kérem, Mizutani feje fölött ekkor gyúlik ki a villanykörte, s ragadja csuklón Okitsu-sant, majd a kint várakozó hölgyek előtt, azoknak nem kis felháborodására, vigyorogva kijelenti, hogy ő mostantól Rise fiúja, senki másé. =D 

Igen, ez mind szép és jó, de Risét erőrl ki kérdezte meg? Senki. Nem is tetszik neki az ötlet, főként, hogy utána szerencsétlent igen durván elkezdik szivatni. (Rajzszögek a kajájában, ,,dögölj meg!" feliratok a füzetében, használt óvszerek a táskáján/ban/körül. Mizutani pedig felháborodva - még szép hogy! - a lányok kegyetlenségén átirattatja ,,barátnőjét" az S osztályba - de a dolgok itt még nem érnek véget, mert kiderülnek ám, hogy a nemes, hősies, és elkötelezett Mizutaninak rejtélyes múltja hagy némi kívánni valót maga után, Rise pedig nem tudja, hogy szereti-e a srácot, vagy sem - s mindezekre még rátesznek egy - vagy jó pár - lapáttal a történet további szereplői. =D 

Csavaros kis romantikus sztori, megspékelve erotikával, gyönyörű grafikával, és helyes bishikkel - igeeeen, ez kell nekem! XD (Nomeg ugye a fanservice-ok... *omg*) 

S ha már itt tartunk, kerítek is képeket róluk! x3

Mizutani Azusa-kun és az elrohanó hölgyemény ottan Okitsu Rise-chan. ^^ (És Mizutani-kun annnnnyirakjaaaaaa. Az első manga, amiben a főszereplő srácba estem bele egyből. xD)

Ama bizonyos fanservice. x3 Igen, ennél én is majdhogynem hasonlót műveltem, mint Mizutani - kishíján székestül hátast dobtam. xD (És uuuuugyeeeeee, milyen jókat találok? XD)

Az S osztály hímneműegyedei, illetve a viselkedési formák...

...és Munechika-sama. ^^ (Igen, ő az, aki minden nőt ,,szeret". ^^ És üüüberszexi. x3)

Mizutani-kun pózol. x3 Ráadásul nem is rosszul... x333 (És igen, ez ama bizonyos jelenet, amikor Okitsu-t barátnőjévé avanzsálja. ^^) (Assziszem ő, és Munechika-sama jönnek be a legjobban. x3)

Okitsu Rise-chan, szemüveg nélkül - az okulárét Mizutani ,,véletlen" lekapta róla, mielőtt kihúzta volna a nagynyilvánosság elé. ^^

No, asszem ennyi, ízelítőnek. ^^ Olvassátok, mangafoxon fenn van belőle az ötödik kötet második fejezetéig - nyolc kötetes.  (Kell... Ez nekem kell... akaroooom! Ha Conon lesz, én nem tudom, hogy fogom megállni... xD)

No, igen, akkor, asszem Gakuen Ouji túltárgyalva. De még a bejegyzés nem, nehogy azt higgyétek, hogy megszabadultok tőlem iylen könnyen. xD Mert biza még van nap, még a csütörtököt nem tárgyaltam ki - meg a pénteket se. xD

Szóval, csütörtökön... Túléltem. Első órára is be kellett mennem - normál esetben nem kéne, de be kellett pótolni két énekórát - a tanárnő meg... -.-" - és mikor tlaáltunk időpontot rá? Csütörtök első órában, arra nekünk úgyse kell bemenni - mert ugye múlt félévben drámaóra volt, és mivel csak féléves tantárgy, ezért félév után már csak egy üres rubrika emlékeztet rá a Csütörtök első óra cím alatt. xD 

Khm, szóval, első óra ének, majd töri, majd matek - mi értelme olyan kétismeretlenes egyeneleteket oldani, amiben |2x+1|+|x-2y|=0? - majd angol, majd fizika, majd nyelvtan, s végül filmklub. Eléggé durva filmet néztünk meg.

Tizenhárom. Röviden, tömören a lényege, hogy hősünk, Tracy, be akar kerülni a ,,menő csajok" közé, s összehaverkodik a vezérükkel, Evie-vel, s az első ruhavásárlásuk során kiderül, hogy a nagy shoppingolás abból áll, hogy mindenfélét tesznek a táskájukba, majd tűnnek el a boltból - fizetés nélkül persze. Tracy először kiakad, s ott is hagyja őket, majd öt perc gondokodás után megfújja egy üzletasszony pénztárcáját, s felvásárolnak mindent.

Ezután, Tracy egyre többet lóg Evie-vel, a lány szinte hozzájuk költözik - nincsenek szülei, csak gyámja, az se vigyáz rá - s mindenfélébe rángatja bele hősünket, aki innentől kezdve csak a látszat kedvéért nem mond nemet semmire. Drogozik, lop, hazudik, miegyéb, s az anyjával egyre feszültebb a kapcsolatuk, holott eleinte látszólag elég tűrhető volt... (Tisztázzuk, anyuka elvált, egyedül nevel két gyereket, nincs érettségije, fodrász, és mindenkinek, akinek átmenteileg nincs lakása, segít, s elszállásolja őket, valamint a pasija egy többszörösen drogelvonóról visszatért, gyanús arcú, de teljesen tiszta fazon - akit Tracy nem mellékesen ki nem állhat, s ezért fúj is az anyjára.)

Ennek az egész őrületnek pedig, hogy a csaj egyre jobban lezüllik, az vet véget, hogy Evievel összebalháznak, amikor Mel - az anyuka - hazaviszi a lányt a gyámjához. Evie emiatt kiakad, sírva fakad, s másnap látványosan levegőnek nézi ő is, meg társai is Tracy-t. Ez itt még nem az egésznek a vége, az egésznek ott leszen a vége, amikor Tracy hazaér a suliból - miután megkapta a tanárától, hogy meg fog bukni - anyja, Evie és Evie gyámja fogadják, elkeseredve, s Mel beszámol arról, hogy miket tlaált a lányának a szobájában.

860 ezer dollárt, cigit, piát, drogot, mindenből vegyesen... Evie gyámja egy az egyben Tracy-t gyanúsítja, hogy Evie miatta lett olyan, amilyen, mire hősnőnk visszavág - jogosan -, hogy mindent Evietől tanult, de ezt az idősebbik nő nem hiszi el, s Mel elküldi őket, mielőtt még verekedés lenne, noha Tracy mindentől függetlenül kibukik, ordít, sír, vergődik, s Mel is alig tudja lecsillapítani.

Nagy horderejű film, s csak az nézze meg, aki bírja a durva jeleneteket - érvagdosás, gruppenszex, lány-lány csók, stb... Volt osztálytársam, aki lelépett, miután mutattak egy jelenetet, ahogy Tracy jól belevág a csuklójába a körömvágó ollóval...

(Voltak benne még olyanok, hogy tracy nyelvpirszinget lövet magának, meg Evie-vel otthon csinálnak köldökpirszinget - varrótűvel, Evie szépen átszúrja a köldökét... - amit csak azért nem mondok brutálisnak, mert a pirszing szerintem is kibajól néz ki, és nem látom értelmét, hogy ellene szólaljak fel. xD Bár, azért inkább tetoválószalonban lövetném át a köldököm, mintsem sterilizálaltan zsákvarrótűvel...)

Oh, és a csattanót kihagytam! Tracyék összesen 13 évesek. =D (Igen, azért ez a film címe. xD És nem azért, de egyikük se nézett ki 13-nak, sőt! 20 körülinek saccoltam őket, de alsó hangon is nagykorúnak! Amikor Csilla mondta, hogy 13 évesek voltak, az köbö úgy ért, mint egy gyomronvágás. =D)

Szóval, lessétek meg egyszer, mert brutális, de rohadtjó. Főként inkább elgondolkodtató...

Khm, switch the topic. =D Csütörtökön egy óra alatt összevágtam otthon az infoprezimet - igen, azért mentem egy órával később MSN-re xD - de kibajó lett. x3 3. generációs gépek. =D (És a négy előadó közül az enyémnek volt a legpozitívabb visszhangja pénteken. <3)

Apropó, péntek! Pénteken amolyan ,,kibebaszottul-nincs-kedvem-iskolába-menni" hangulattal mentem be... xD (Amúgy, új srác osztogat Metropolt az Astorián! O.o A SzépenMosolygó eltűnt, s utána jött egy csajszi - neki nem küldtem szívdöglesztő mosolyt... - aztán a csajszi is eltűnt, s felváltotta egy ötvenes néni - neki aztán már végképp nem... xD De mostan új srác vala, és szépségetes fekete szemei vannak. x3)

Szóval, péntek, első óra német... A tanárnő megdícsért, hogy milyen ügyesen bánok az elválóigekötős igékkel. xD Majd jött egy angol, ahol a némettanárom helyettesített... Vicces, év végéig Jack az angoltanárom - Newcastle tanárnő - helyettese, őt péntekente helyettesítik - Varga Johnny - és most őt helyettesítette a német tanerő. xD Remek. xD

Irodalmon végre Dantézünk. ^^ (Pont pénteken néztem végig a Devil May Cry-t, de arórl később. xD) Imádom az Isteni Színjátékot, már csak a Paradicsomon kéne átrágnom magam... xD (Igen, a Pokol olvastatta magát, a Purgatórium is jó volt, de amint Vergilius eltűnt a képből... =S Beatrice antipatikus. *morr*)

És Bacsónak vannak kivetései a Vörös abszinttal kapcsolatban! *morr* És csak a hétfői felolvasás után hajlandó megmondani, hogy mi - addig is én fel fogom olvasni a nyílvánosság előtt. xD (Ja, igen, hétfőn a költészet napja alkalmából versfelolvasó délután lesz, amire lehetett jelentkezni, a mi osztályunk, meg a 10. C szervezi, és elő lehet adni a kedvenc versünket/írni is lehet egyet. xD Hát én egy irományomat fogom felolvasni - Vörös abszint, mint mondottam volt. xD Lessétek meg, ha még nem tettétek. xD

Aztáááán, kémián... a tanár felírt egy egyenletet a táblára. (Tököm tudja, mit veszünk most, a lényeg, hogy a mostani anyagból... xD) Nitrogén meg Hidrogán, lesz belőle Ammónia. mennyi a reakciósebesség, mi lesz a reakcióállandó, valamint mi az a katalizátor. Körbenézett, kérdvén, hogy ki akarja megoldani? Síri csend és hullaszag - még légyzümmögést is hallani véltem... xD

Rámnézett, jelentőségteljesen, kérdvén, hogy megpróbálom-é. Hát mondom, simán. (Nem tudom, mi ütött belém. xD Valahogy úgy... előjött a régi, jól megszokott, mindenre egyből rábólintó viselkedésformám... De rég is hallottam felőle... xD [Általában inaktív vagyok órákon, gondolván, hogy elég nekem tudni, hogy tudom, amit tudni kell, a tanárnak nem kell tudnia róla, mert még a végén versenyekre akarna küldeni, ami nekem nem fér bele az időmbe. xD Úgyhogy, védekezek, és passzivitást mutatok órákon. xD] Ettől függetlenül, ha arról van szó, hogy valamit elő kell adni, akkor én vagyok az első, aki föláll, és vállalja. Emlékszem, első kóruson is ez volt, ki akarja kezdeni? Síri csönd, na, felálltam - majd kezdem én! XD)

Khm, szóval, kémia. Ötös lett. x3 (Igen, kémiából ötös leszek évvégén, ha beleszakadok is. xD) És ennek tökre megörültem, Évi is elismerte, hgoy azért kémiából ötöst szerezni nem olyan egyszerű, mint mondjuk irodalomból - amit cáfolok, mert Bacsónál meg kell gebedned, ha ötöst akarsz...

Aztááán, infó. Prezentáció, elmélet, a számítástechnika története... Erh... Kezdtük ugyebár az első öt generációval - illetve csak néggyel, mert domi nem talált smemit az ötödikről. Árpi volt az első, aztán Csilla, s én jöttem a harmadik generációval - élmény volt. xD Kevés évszám, és tök könnyű volt összefoglalni az egészet, hiszen a legnagyobb újítás az az integrált áramkörök megjelenése, meg a méretcsökkenés volt. (A 2. generációs, szobányi méretű számítógéphez képest az IBM 360 már csak akkora volt, mint egy ruhásszekrény. xD)

Aztán Anita a negyedik generációval zárta az órát. (Édes istenem, és ebből is fogunk írni, egy nagyot, májusban. Uuuuutálom. -.-")

Aztááán, volt még egy föcim, amin megtudtam, hogy ha szépen dolgozom, akkor ötöst kapok évvégén - ajánlom is! - és utána meg tűztem haza, mert négyre menni kelett fodrászhoz... xD 

...Hú, gyerekek, egy kicsit sokat írtam már, nem? XD Ki fogja ezt mind elolvasni? XD (Ti, természetesen... =P) De, ezúttal kíméletes leszek, és itt elnyisszantom a bejegyzés végeláthatatlannak tűnő hömpölygését, s pontot teszek a mondat végére, azzal, hogy elköszönök: Bye-bye! ^^ (Duplaposzt lesz, csak azért is. xD)

Címkék: film suli képek napló f manga 9. eötvös tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr541909747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2010.04.10. 22:51:28

Örülj, hogy ilyen részletesen infóztok. Mi anno egy hónap alatt jutottunk át azon, amit te most veszelXD És akkor túlbecsülöm az időt...
Voltál fodrásznál?
Nemrossz az a manga, lehet, hogy bele fogok olvasni... ha olyan hangulatom lesz, s felébredek a viktoriánus-álmombólXD
A film pedig így sokkal érdekesebbnek tűnik. Ha azzal kezdted volna nálam, milyen finomságok vannak benne, már rég vadásznék ráXD
És most elégedj meg ennyi kommentációval.

Tadeshi 2010.04.11. 13:58:55

@Kishi: Oké, de te infószakra jársz. xD
Voltam bezony. ^^ Majd meglátod, milyen lett. xD
Csak ajánlani tudom a Gakuen Ouji-t, mert rohadt jó. ^^
Jah, bocsi. xD A finomságok nem képezik részét a rövid, tömör ismertetőnek. xD De örülök, hogy felkeltette az érdeklődésedet. ^^
Meg vagyok elégedve. xD

Kishi 2010.04.11. 18:06:26

@Tadeshi: És negyed ilyen részletesen se vettük az anyagotXD
Mikor?
Pedig szerintem a legérdekesebb dolgokat jó közölni. Mint például az ilyen finomságokX3
Ajánlott is:P

Tadeshi 2010.04.12. 19:35:27

@Kishi: Jah, bocs. xD Arról én nem tehetek. xD
S nem tudom, mikor szeretnéd? ^^
Áh, vagy úgy. xD
süti beállítások módosítása