Koncert - Verseny

 2010.03.27. 13:33

Rohadt jó volt! Eszméletlenül, leírhatatlanul. (Ettől függetlenül le fogom írni, nem ússzátok meg. xD)

Először is, voltam olyan idióta, hgoy elnéztem az órát, s amikor megláttam a 92-est elhúzni az orrom előtt, egy vállrántás után elindultam a HÉV felé - lévén, nekem nincs időm megvárni a következő buszt, fél kilencre legkésőbb bent kell lennem a zenesuliban, hogy tudjunk próbálni. Aha, hát hogyne, persze.

HÉV pont jött - érdekes, ez az egyetlen olyan közlekedési eszköz, ami mindig akkor jön, amikor nekem kell (na jó, meg még a metró) - és láss csodát, öt eprc alatt bent is voltam, és nagyot néztem, hogy még csak negyed kilenc van... Hááát... Végül is, jobb negyed órával előbb érkezni, mint negyed órával később, nem? xD

Szóval, lecsücsültem egy flreeső székre, és nekiláttam gyakorolni, mert miért is ne, barázdáljuk be még jobban az amúgy is fájó ujjbegyeimet, úgy az igazi. xD Szerencsére negyed órán belül már elkezdtek szállingózni az emberek, először egy Sára jött, aztán egy Anita, Éva néni is, és szép lassan megteltünk, azaz csak majdnem.

Ugyanis kilenckor négy ember hiányzott a csapatból. (Fél kilencre kellett menni... Érdekes, a többiek meg tudták jegyezni...) Először is Anita - első szólamvezető - hívta Kristófot, hogy merre jár... Majd Noel - negyedik szólamvezető - el lett küldve egy Ricsiért, mert ő a termet tévesztette el. Majd lassan, negyed tízkor Hajni és Ádám is befutott végre, és innentől végre kezdhettünk - volna. Mert elszkaadt a basszeron a D-húr...

Ejj... Igen kellemetlen, hogyha koncert előtt egy-másfél órával szakad el egy húr... De hála Krisinek, meg lett oldva. ^^ Innentől kezdve viszont iszonyatosan szarul játszottunk. xD Komolyan... Semmi nem jött ki, a dinamikát a kutya se csinálta meg - én se - és... Már nagoyn ott tartottunk, hogy lefújjuk az egészet, de nem tettük. Szerencsénkre. (Tudjátok, ha a főpróba csapnivaló, akkor az előadás remek lesz. xD)

És remek is volt... Komolyan! Annyira jól játszott mindenki - ha az Ugrós Táncban a futam a helyén lett volna... xD - hogy szerintem ilyet a karácsonyi koncert óta nem sikerült prdukálnunk. (Végre valami sikerélmény, ami az újakat is ösztönzi. xD)

Hát a szóló... Azt mondták, jó volt. (Szerintem rohadtul elbasztam. Khm. Hát, evvan. De azért a nívódíjat remélem, megkapom... xD) (Minden esetre Hajni elkérte a Capriccio kottáját - amit Annától fog megkapni, mert nálam épp nem volt kéznél.)

Summa summarum, imádok koncertezni. (Asszem korábban már kifejtettem, hogy miért... Igen, kifejtettem, úgyhogy most nem írnám le mégyegszer. xD)

S egyébként, más bejelentenivalóm is van ám! Lett egy kritikusom! =D Igen, az előző bejegyzés kommentelője az. xD (Gondoltam leírom, hátha nem olvassa valaki a kommenteket. XD) Úgyhogy, tök jó, már ilyenem is van! ^^ *büszke*

Nnna, asszem ennyi mára - mert ma én bizony megyek este bulizni! Már alig vááárom! Kiharcoltam, és sikerült rávennem faterom, hogy elengedjen! Wáó! És, ennyi mostmár tényleg elég lesz, megyek. Bye-bye! ^w^

Címkék: gitár koncert napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr711872752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2010.03.29. 21:12:00

Nem mindig igaz a főpróba-előadásos dolog, hidd elXD
Mást nem igazán tudok hozzáfűzni, csak azt, hogy gratulálok^^ /Elvégre, a bejegyzés fele kínaiul van nekemXD/
Meg hogy idegesít, hogy folyton visszautalgatsz, hogy "előző bejegyzésben" "másik bejegyzésben" és hasonlók. Olyan... "olvass vissza" fennhangja van. S Kishi nem szereti az efféle utasítás szerű fennhangokat. =P

Tadeshi 2010.03.30. 18:59:21

@Kishi: Köszönöm szépen. ^^ Eleddig nálam bejött a főpróba-előadás. xD
S az nem utasítás. Csak gondolom, hogy mindenki emlékszik rá, azért utalok rá vissza. xD
süti beállítások módosítása