Képek ostroma

 2010.03.21. 18:31

Igen, ez a MangAttack mottója. Igen, aljas mód és álnokul lenyúltam. xD De hát, most képeket akarok feltenni - meg beszélni a napom többi részéről, mikor is Kishivel sétafikáltunk erre-arra, Moonlight Meidóóóóba... x3

Szóóóval, kezdeném akkor a képekkel - mert a jobb részt akarom a végére hagyni. xD Fru drágám tegnap beszkennelte nekem a műveimet - imádlak! - éééés, most lássatok csodááááát, időrendi sorrendben - már amennyire - megláthatjátok csodagyönyörű alkotásaimat! XD

Először is kezdeném a mai művemmel, mert kérem csináltam egy avatart! Én! Igen! Aki síkhülye és analfabéta a képszerkesztéshez! <3 Büszke vagyok magamra. xD

Ő volna az. ^^ Szerinteeeeeeeem kibebaszottul jóóóó lett! x3

Pont így képzeltem el. És igen, ez az én pofázmányom akar lenni. xD

Asszem valami sebet kapartam el a szemem alatt, és elkezdett vérezni. És amikor a tükörbe néztem feltűnt, hogy jééé, egy méretes vércsík szeli át az arcocskámat. =D Vicces volt. xD Pláne fotózni. xD

Ez az eredeti. xD Lááátjátok, az ottan tényleg vércsík. xD

És ajj, olyan büszke vagyok magamra, hogy úgy tudtam szürkíteni, ahogy én akartam, úgy sötétítettem, ahogy én akartam, és sikerült normálisan kivörösíteni az ajkakat! x3

Kezdek kételkedni benne, hogy az én művem... xD Lilith? XD

Ez itt pedig a legeslegelső animés rajzom. ^^ Borzalmas? Igen. Neeeeeeem, én ezt le akarom tagadni. xD 

(Mellesleg, itt használtam először a Tadeshi nevet. Asszem Annám találta azt a névgenerátort, ami az Orosz Tündére kidobta a Hiroshi Tadeshi nevet. xD) 2005-ös alkotás lehet... xD

Ez pedig egy 2008-as újrarajzolt version. ^^

Így rajzoltam két évvel ezelőtt. xD Najó, másfél. xD Azóta fejlődtem. xD 

De szerintem... Lényeges anatómiai sikereket értem el! XD 

Legalább is... Viszonyítva az előbbihez képest... xD

Na, emez pedig egy Poemi-chan. Hjaj, az is egy édes animécske. Milyen régen is láttam. xD 

Asszem egyébként, az Excel Saga paródiája... (Hogy lehet egy paródiát kiparodizálni? XD)

Ez itten egy haotdikos rajzórai alkotás - Elfen Lied-es önarckép. Akkor bezony nekem még rövid hajam volt. xD 

De régen is volt. És többet nekem nem lesz rövidre vágott hajam, az is biztos. xD

Annnnnnnyira hülyén állt, hogy arra nincsen se szó, de még csak szókapcsolat se. xD

Szóval, nem lesz nekem többet rövid hajam, és pont. Ellenben Elfen Lied-et tesetek nézni, mert tök jó. ^^

Ez itten egy nyaralás alkalmával készült, a rázkódó buszon.

Úgyhogy tessék rám büszkének lenni, amiért a rezgő kisasztalon is ilyet voltam képes működni. xD Mert azért csinik lettek, ahhoz képest, hogy 2006-ban sikerült ceruzavégre kerítenem, és lepingálnom. ^^

 Csonticsaj. Asszem, különösebb hozzáfűzni valóm nincsen... xD

Egész csini lett - anatómiai ismereteim szintje ekkor még = 0... Kegyetlen, mi? XD

Ehhez képest olyan gyönyörű koponyát pingáltam nyolcadikban - oké, oké, két év különbség, de na. xD Azért elvártam volna magamtól, hogy ennél szebben firkáljak 6. táján... xD

Vagy szebben...? 

Ő? Ő kérem szépen Hihoshihikari Tadeshi, Shaman Kinges karakterem... mert bizony, Szandi-nee-sannal (de rég is hallottam már felőle...) közösen írogattunk egy shaman King-es sztorit, melyben ő - Michiyo - Rennel, én - Tadeshi, Michiyo húga - Haoval jönnek össze. Hjaaaa, az is emgvan tánmég valahol... És az az egyetlen kezdő sztorim, ami olvasatán lüktet bennem a büszkeség...

Eeeez... Ez az első olyan fejrajt, ami aránylag arányos... xD Kezdem kitapasztalni, hogy mi hogy van - a kulcscsont külön katasztrófa, az no comment. xD (De attól lefelé és felfelé egész tűrhető. xD)

H-Haooooo!! O_O OMG. Hogy ábrázolhattam én ezt a Bishi-t ilyen förtelmesen? XDDDD Oké... Mondjuk, 2006-hoz képest egész gyönyörű... xD (Emlékszem, egy egész évig kinn volt a faliújságomon - az ágyam fölött is... xD)

Első Enma Ai-fanartom.

Két órán keresztül cseszekedtem a kimonó mintájával. xD És még így se tökéletes. xD (Nem tudom, mikor alkottam, de ahhoz képest biztos nem rossz. xD)

Oké, a felirat lényegtelen. xD De mostmár nem kell letagadnom a kulcscsontot. xD Asszem 2007-es... xD

Awwww... Szeressem ezt a csajszit. Olyan csini múltat találtam ki neki még Jigoku Shoujo kapcsán. xD

Hmm, kezd akadozni a blog... xD Lehet, mára be kéne fejezni? XD Oké, akkor még felteszek pár képet, és vége. XD

Edwaaaaaaaard! x3 Igen, ennyi. xD Nem fűzök hozzá semmit, a kép magáért beszél. xD

Karin. Elvileg Adrim szülinapi ajándéka lett volna még anno, de annyira jó lett, hogy meggondoltam magam, s megtartottam. ^^" (S utólag megtudtam, hogy mire adtam volna neki, már kiszeretett abból az animéből, szóval no. xD)

Ranpha. Galaxy Angel. xD Elvetemült anime, nézzétek meg! XD (Forte amúgy a másik kedvencem. De csak azért, mert komplett fegyvermúzeumra hajaz a szobája, és mert ugyanaz a szinkronja, aki Envynek. x3 [És haláli volt, mert ebben az animében Forte énekel egy számot, s mivel a szinkron az szinkron, ezért akaratlan is elképzeltem Envyt, azt a számot énekelve... És hát hű, kishíja volt, hogy nem kaptam röhögőgörcsöt a HÉV-en... xD])

Eeeeeeez kérem haláli lett. xD (A csizmája a kedvencem. xD) Oké, mellben lehetne egy kicsit karcsúbb, de Ranpha megalkotása után ne várjatok csodákat... Nagyon így állt ceruzára. xD

Hölgyeim és Uraim, zárásul íme Kishi ajándéka, ami, ha ki tudom venni a minidátumot ott a bal alsó sarkában, akkor júniusi termés. És imádom. Kibajól fest, és graffity-hez méltó helyre került - falra. ^w^

No, ezzel akkor zárnám mára a képek ostromát - van még, nem ússzátok meg ilyen könnyen! xD - ééés ráérnék arra, hgoy ma Kishivel bóklásztunk erre-arra, meg Moonlight Meidoba. x3

Mert bizony megkaptam a szülinapi ajándékom - bizenghas 4-5, kjáááááá! x3 immáron teljes a gyűjtemény! x3 - s utána Kishi javaslatára úgy tettem, mintha tudnám, hova akarok menni, s menjek - hát mentem. Először kikötöttünk az Árkád tetején - valahogy mindenkivel ott kötök ki... xD - aztán az amögötti játszótéren, hintáztunk... (Egy 14 éves forma srác meg kegyetlenül lenénizett... Azt hittem ott helyben pofánvágom, de komolyan! XD Tegnap óta 16 éves vagyok, és már néninek kell hívni?! XDDDD)

Aztááán... Kishi javaslatára elkezdtünk sétálni - ismét úgy tettem, mint aki tudja, hova akar menni xD - és eljutottunk a metróig, és elmentünk a Blahára - direkt nagoyn előre sétáltam a metrónál, hogy üres kocsink legyen, erre bakker nem beszáll egy nőcike?! Grrrr... Blahánál pediglen Kishi elkalauzolt a Meidooooba!! x3

Szeptember óta tervezem, hogy benézek... Sose jutottam el odáig... Ellenben, mostmár, tudom hol van, és... És vissza akarok menni! A rajzok, a falak, a tea, az ilaltok, a mangák, a boxok, a hangulat, az egééééész... Ja, és ki ne hagyjam: a pincérsráááááác és... a vizipipaaaaaaaa... X3

Össze fogom spórolni a pénzt, összeszedek pár embert, és megrohamozzuk a Meido-t, mert én pipázni akarok. Bezooony. xD 

És... És OOOMFG, imádom, és haza akarom vinni az egészet! (Jó, a vendégeket útközben kihajigálom belőle. xD) De a pincérsráááááác... Kjaaaa volt. x3

Alig bírtunk elszakadni onnét, pedig idő volt... xD Kegyetlenül. xD Mert ugye hatra haza lettem rendelve, és fél hatkor elindultunk hazafelé... Kicentizve - 10 perc késéssel... az még belefér - hazaértem hatra. xD Ééééés most itt vagyok, és blogolok, és bakker, Lancelot lovag csak rám vár a CitroMailen, és ki kéne nyomtatni, és el kéne olvasni, áááj, de nincs kedvem. xD 

Hjájh, Bacsó bácsi nem tudna lebetegdni holnapra? Bár, Kristóf fog órát tartani, mert ő angol szakos egyetemista, és többet tud az angol legendákról, mint Bacsó. Hjajh... No, mindegy. xD Asszem nem váratom tovább az én lovagomat, és megyek, elolvasom. xD (Meg kinyomtattatom faterral. xD) 

Úgyhogy, bye-bye! ^^

Címkék: születésnap képek napló tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr541857210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2012.07.14. 12:38:42

@Ketiszkusz: Köszi! ^^ (Ha ez jó, nézd meg a legutóbbiakat, ott már rajzolni is tudok. xD Többé-kevésbé...)

UnderCTRL 2012.07.14. 13:58:54

Jó kis képek, de azért számomra a sárkányt egyik sem übereli. :)

UnderCTRL 2012.07.14. 21:14:25

A sárkányostól jobbat? No hát erre kíváncsi leszek :D Azt azért nehéz lesz felülmúlni :)

UnderCTRL 2012.07.18. 12:13:00

Bocs... úgy értettem:

Mibeszeretnél? :P

Tadeshi 2012.07.21. 20:46:40

@UnderCTRL: Passz. xD De ugyebár én nyertem. =P

UnderCTRL 2012.07.22. 20:37:40

Aláírom... az a láblógatós tündeszerzet vagy mi, az adta :P No jólvan, a többi is, de az jött be a legjobban... a Yaoi annyira nem... Mae culpa :P

UnderCTRL 2012.07.22. 20:38:44

Háhh Tündeszerzet... olyan mint te :P:P:P
süti beállítások módosítása