Szülinapi shoppingolás...

 2010.03.14. 16:54

Igen, vásároltam... Vagyis tattam. Khm, megvan, hogy az Árkádon belül melyik leszen a ekdvenc botlocskám: a Future. Kiba jó ruhák, kibajó nadrágok, és még akcióznak is! *sóhajt* Ettől függetlenül még van egy pár kinézett szépség, amire fáj a fogacskám... xD

Szóval, ma reggel azzal a tudattal keltettek kilenckor, hogy nekem mennem kell tanulni. Ahá, francokat. xD Évi közölte, hogy délelőtt megyünk Árkádba nekem szülinapi ajándékot nézni. (Mivel nem merem őseimre bízni, hogy ruhát vegyenek - fater így is rá akart dumálni egy csomó olyanra, ami olcsó, jó, csak épp nekem nem jön be xD - úgyhogy kénytelen vagyok velük menni. xD Így a ,,meglepetés" kategória alapból kilőve, dehát istenem... Nem lehet minden tökéletes. Így legalább biztosan azt kapom, amit szeretnék, és ami örömet okoz - csak kicsit már távol áll a... hm... a meglepetés erején? Lehet. Mindegy. xD

Karácsonykor jobban kiakasztott, hogy ,,tessék Tünde, itt a pénz, menj, és vegyél magadnak ajándékot!" Ööö... Oké, praktikus, mert legalább azt veszek, amit én akarok, de... De a karácsonyban nem pont az a lényeg, hogy a másiknak meglepetés legyen? Mindegy, már elmúlt karácsony - csak eszembe ötlött, az ajándékról. xD)

Szóóóval, vásárlás. Tízre mentünk, és úgy volt ledumálva, hogy fater Ricsikével emgy jáűtszóházazni, én meg Évivel megyek shoppingolni. Áhá, persze. Túl szép lett volna, hogy igaz legyen. xD Nem, fater eldöntötte, hogy ő kísér, mielőtt valami ringy-rongyot vetetnék Évivel - nana, azért Évinek egy kicsit jobb ízlése van annál, hogy ringy-rongy szarokat engedjen meg... - és hát... Hm... A helyzet az, hogy fater... enyhén szólva is konzervatív. Öltözködésileg feltétlenül.

Oké, azt azért tudja, hogy nem nézhet nekem kosztümöt, meg nagymamimintás felsőket, de azért könyörgöm... 16 évesen az ember nem virágmintás farmerban akar járni... (Vagyis én nem. xD) Ezen kívül, átlagosnál jobban dekoltált felsők kizárva. Háromnál több színt magába foglaló ruhadarab kizárva. Ujjatlan kizárva. Minden, amit mostanában hordanak, kizárva. xD 

Komoly, nem viccelek. Így sétáltunk végig a Sugáron, majd az Árkádon, és fater nem győzte mondogatni, hogy hogy hordhatnak manapság ilyeneket. finoman tudtára adtam... mit finoman... Na jó, kerek perec megmondtam neki, hogy lehet, hogy amikor ő fiatal volt, nem hordtak iylet, de az azért 35 évvel ezelőtt volt. =D 

Mire mondta, hgoy kezd kiöregedni... Hát mondom, legalább elismeri. xD Ez is haladás. xD De most komolyan, én értem, hogy nem akarja, hogy béna ruhákat hordjak, de... De más egy negyvenéves férfi és más egy 16 éves lány ízlése. Amíg én a szűkfazonú, dekoltált, merészen festő felsőket és szinúgy szűkített csípőfarmerokat akarom viselni, addig ő az egyszínű, visszafogott felsőket és derékig húzódó farmerokat nézegette.

Úgyhogy, evvan. A harmadik üzletnél mondtam neki, hogy inkább váltsa le sürgősen az Évit, mert én így nem vagoyk hajlandó ruhát nézni. xD Mire kicsit felengedett, és belátta, hogy ha azt szeretné, hogy örüljek is a süzlinapi ajándékomnak, akkor kénytelen lesz olyan ruhát nézni, ami NEKEM tetszik, és nem NEKI. xD

(Háromszor mondtam el neki, hogy nem neki nézünk ruhát, nem ő fogja hordani, hanem én, és az a lényeg, hogy nekem tetszen. xD Harmadikra már úgy nagyjából megértette. *sóhaj*) Szóval, nehéz az apukákkal.

De szerencsére, amikor már a Future-ben jártunk, találtunk két farmert is, egy feketét, meg egy simát, amik eszméletlenül bejöttek. A fekete is csípőnaci, de nem annyira trapézszárú, inkább egy kicsit szűkebb annál... De valami elvetemülten jól néz kiii! x3

Aztán néztünk mégegyet - a kedves eladóra hallgatva, aki egyébként véleményem szerint sokkal szimpibb, mint bármelyik más eladónőci... talán mert telibe találta az ízlésemet és a véleményemet a ruhákról? Lehet. xD - egy oldalcsíkozott, szintúgy csípőfarmert, először 29-est, ami pont jó volt, talán egy picurit nagy is... Mire mondta az eladó, hgoy ebből halál nyugodtan lehet egy mérettel kisebbet is venni, mert kinyúlik, és akkor buggyos lesz, ahol egyébként csak picit lett volna nagy.

Szóval, így lett egy 28-as farmerom. (A vicc az, hogy van olyan nadrág, amiből a 30-as ippeg feljön rám, és tessék, ebből a 28-as pont jó. xD Nem mintha nem örülnék neki - volt már 38-as/40-es farmerméretem is, azt nem kívánom senkinek...) Khm, ellenben magasságra kéne még 10 centi. Minimum. xD Ahhoz, hogy a 28-as nadrág hosszban is stimmeljen úgy, hogy nem kell levágni belőle, minimum 10 centit kéne nőjek... xD (Bár, akkor a magassarkú alapból kizárva, mert ki akarna 170-nél magasabb lenni?)

Node, mit vettünk még a Future-ben. Néztünk felsőt - az eladó ajánlott egy falatnyi, kockás, égkék-fehér inget... Elhűlve mondtam, hogy annál tuti nagyobb kell, de ő csak mondta, hogy ugyan, vegyem fel bátran! Hát, felvettem. Oké, alulról a negyedik gombig simán be tudtam gombolgatni, és méretben is passzolt. Utána már... erh... Kis híja volt, hogy nem szakadt szét... ^^" Amint kimentem, az eladó is megütközve nézett. xD 

Pontosan ezért utálok felsőt próbálni... Derékban tökéletesen passzolna az S-es méret... Mellben meg néha örülök, ha az L-es rámjön... Ergo, ha azt akarom, hogy ne szakadjon szét rajtam a ruha, feltétlenül a nagyobb méretet kell megvenni - ami derékban meg úgy lóg, mint tehénen a gatya. -.-" Borzasztóóóó...

Oké, az eladó megjegyezte, hogy ő menynire örülne, ha ilyen testalkata lenne... xD Mellben legalább is... (Saját példámból kiindulva, nem biztos, hogy az olyan jó. xD) Ellenben, nem fogjátok elhinni, mit találtam helyette! Egy olyan állatijól kinéző felsőt, hogy azt hittem, helyben hátast dobok tőle.

A karrészeken fekete, bordó rózsákkal. A testrészen fehér, elöl színes, s van rajta minden: rózsa, csillag, dobókocka, gitár, bakelitlemezlejátszó, koponya, üveg, és egy Rock 'n' Roll felirat... A hátán pedig pókháló, benne felékszerezett pókokkal, gyémántgyűrűvel, körülötte vérző rózsákkal... Imádom.

Fater persze ellenezte. Nem érdekelt, felpróbáltam. (L/XL méretet, miheztartás végett. xD) Passzolt. Kimentem, láttam, fater sehol, Évi kabátot néz. Eléálltam, büszkén, ő megdícsérte az ízlésemet, és közölte, hogy ha ezt a felsőt meglátja, anélkül megvette volna nekem, hogy egyeztetett volna velem. xD Úgyhogy ki is kuncsorogtam, amíg fater nem látta. xD (Mert mondta, hogy egy felsőt nézhetek onnan, és azt néztem. xD)

Szóval, ennyi. Mentünk tovább, de mivel Ricsi már elég nyűgös volt, ezért hamar hazaléptünk - Évi egyébként gazdagodott egy kabáttal - én pedig a már fentebb említett göynyörűségekkel. x3 (Ha lenne fényképgépem, lehet, hogy felkerülnének - persze saját pofázmányomat kipixelezve, mert hát na. xD Nem fest valami szépen, pláne nem a fekete karikákkal a szemeim alatt, meg aztán mi van, ha valami aljas illető errejár, letölti a képet, lephotoshoppolja a fejemet, ráteszi valami félpucér nőcire, és azt küldözgeti körbe... Francnak hiányzik az. =D)

Ettől függetlenül, a vásárlás óta repkedek az örömtől, hogy végre van legalább egy... Jó, a régiekkel együtt több olyan felsőm, amit imádok. x3 És... Kinéztem magamnak egy szoknyát is. (Beteg volnék? Én? Szoknyát? xD Elment az eszem. xD) Skálában, kétezerért asszem. De... de valami tündéri! Pamut, fodros, vörös, fekete hullámokkal, és... És pont azt takarja el a lábamból, ami hibádzik - vagyis a combközépig terjedő részt xD - és utána meg már... Annyira tetszik az a szoknya! 

Hmmm... No, asszem a ruházkodási mániámat kiéltem. xD (Jövő sozmbaton szülinapom leszen emberek! El se hiszem! XD) Úgyhogy... Én szerintem mára lelépek, és majd... Jövök. Egyszer. (Szerep-függésem van. Rosie-val jelenleg egy olyan eszeveszett jó sztorit írunk, hogy váááh! x3) Nu, bye-bye! ^w^

Címkék: születésnap vásárlás napló ruhák

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr191839199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.03.15. 11:44:48

Hát-hát, az ősökkel tényleg nehéz shoppingolni... (inkább nővéremmel megyek el én is. De mikor is volt az már...? :x)
És így leírva, hát nem tudom.Szerezz be fényképgépet sürgősen, így enm feelinges. xD
És én még mindig dilemmázok, mit adjak neked...
Jaj, apropó, ruha. Ha derékba nagy, azt simán be lehet vetetni. Szerintem még te is meg tudnád csinálni - mert én is meg tudnám. (és én is irigylem az alakodat. Csak mondjuk akkor már az én magasságomban. xD Engem tuti nem tántorítana el, hogy derékba bővebb a cucc - simán bevetetem. xD)

Tadeshi 2010.03.16. 11:56:41

@Tune-chan: Nekem nincs nővérem, akivel el tudnék menni. xD
Oké, majd lefotóztatom faterral. xD
Már nem dilemmázol! XD
Hm, ötletet adtál... Már szűkítettem be blúzomat - és közöltem is, hogy én többet nem nyúlok se tűhöz, se cérnához. xD
Oké, de... de na. xD Ha ruhát veszek, az legyen instant, és passzoljon. xD Ne kelljen rajta nekem is változtatgatnom. xD
süti beállítások módosítása