Hetalia! ~Axis Powers~

 2009.12.28. 18:22

Elfogyott a letölthető/megnézhető link a Hetaliahoz a 38. résznél... *sírógörcsöt kap, és lefejeli az asztalt, ami ripityára törik* Úgyhogy, most ide jöttem, kiírni amgamból ezt a borzalmas csapást. xD

Nos, mi is az a Hetalia? Egy anime - mily meglepő - ami a hasonló címre hallgató manga adaptációja. Az elnevzés a japán hetare, azaz haszontalan, ügyetlen szó, és az Italia összetételéből jött létre, utalva Olaszország (Itaria) helyzetére a második világháború alatt. És lényegében az imént elsütött három szó a lényeg: Az egész az első-második világháborúból veszi az elemeket, annyi különbséggel, hogy itt az egyes országokat egy-egy karakter testesíti meg. A karakterek neve az ország japán nevét viseli (Anglia - Igirisu, Németország - Doitsu, Olaszország - Itaria, stb.) illetve van egy civil neve is, de az animében aztat nem használják. És, lássunk csodát: nem töménytelen háborúskodásról szól, és nincs benne vér se - csak amikor Amerika véletlen elcsúszik egy banánhélyon, amit Igirisu "véletlenül" elejtett - hanem irdatlan mennyiségű poént sütnek el benne - én pölö nem tudtam eddig egy részt se végignézni anélkül, hogy ne lett volna egy hatalmas vigyor a képemen. xD

Maga az anime úgy kezdődik, hogy Doitsu teljes harcifelszerelésben oson az erdőben, és keresi a Római Birodalom unokáját, Itariát amikor is talál egy ládát, rajta a felirattal: paradicsom. Ez még oké, hisz a paradicsom finom is, egészséges is - én utálom - de a láda egyszercsak elkezd vinnyogni, olyasmiket, hogy "Ne ölj meg!" "Bármit megteszek, csak ne lőjj le!", és amikor Doitsu megelégeli a vinnyogást, kinyitja a ládát,és előbukkan belőle A Római Birodalom unokája, aki szinte semmilyen tulajdonsággal nem bír, amivel nagyapja - nem erős, sőt, kifejezetten gyenge, a harcban egyetlen fegyvere egy hatalmas fehér zászló, amit visoznt minden csata alkalmával lelkesen lenget. xD

Természetesen Doitsunek nem ő az egyetlen csatlósa - bele is gebedne a háborúba (így is megteszi, de segond xD) - hanem hamarosan csatlakozik hozzájuk egy igazán hasznos társ is, Japán - akinek valami eszméletlenül lááágy és simogató hangja van. ^^ Ők alkotják így az első VH idején a Központi Hatalmakat, majd a második világháborúban aTengelyhatalmakat. S ha ők megvannak, elképzelhetetlen, hogy ne tűnjön föl az ellenség: A Szövetségesek, vagyis Anglia, Franciaország, Amerika, Oroszország és Kína. De náluk sem valami rózsás a helyzet: Anglia és Amerika neheztel egymásra, Anglia és Franciaország szintúgy, Oroszország és Amerika dettó nem szívleli egymást, és Anglia és Kína helyzete sem túl barátságos. Mégis, abba egyetértenek, hogy a Tengelyhatalmakat figyelni kell ám, és lecsapni rájuk - noha közben egymás orra alá is borsot törnek rendesen. xD

A rajzolás egyszerű, de nagyszerű, jómagam első látásra beleszerettem Igirisube. (Őt követi Furansu, aztán Svájc, aztán Girisha - Görögország - majd Toruko - Törökország - aztán Amerika, Japán, Kína, és mit ne mondjak, Osutoria-san - Ausztria - is helyes, és Puroisen - Poroszország - meg aztán...!) Mellesleg kb. 40 ország képviselteti magát az animében, köztük szerény hazánk is. ^^ (Akit kifejezetten csinosra alkottak meg! És nem mellékesen lány - az első női karakter, aki feltűnik az animében - és... najó, írjuk le, yaoi fan - vajon miért...? XD)

A zenék pedig klasszikusok, néha átdolgozva egy pöppet. Meglehetősen kor- és nemzethűek, Osutoria-san Schubertet játszik zongorán, ha Nihon feltűnik, ezer százalék, hogy megszólal a... az a japán húros hangszer, aminek fingom se nincs a nevéről, de K betűvel kezdődik, az biztos. XD Ezen kívül, a seiyuuk munkája is elképesztő - Itaria idióta hangjaihoz már tehetség kell, de komolyan... xD *zászlólengetés közben: patapatapatapatapta~ - és közben agresszív pofával lengeti a fehér zászlót xD*

És akkor itt rá is térnék a seiyuu-gárdára. Kezdjünk mondjuk hazánk hangjával, Neya Michiko-val, aki nem másoknak kölcsönözte hangját, mint a Full Metal Panic! Melissa Maojának, valamint a Fullmetal Alchemist Riza Hawkeye főhadnagyának. (Büszke vagyok hazánkra, hogy ilyen seiyuut kapott. <3)
Előre hoznám Svájc szinkronhangját, Paku Romit, akit nem kisebb szerepekben hallhattunk, mint az FMA Edward Elricje, avagy a Shaman King Tao Renje, a Bleach Hitsugayaja, és persze ki se hagyhatnám a NANA Oosaki Nanáját. ^^ (Valszeg emiatt szerettem bele Svájcba is. xD)
Folytatnám a sort Igirisuvel, kinek hangja Sugiyama Noriaki, aki a Naruto Sasukéjeként szólal me, illetőlegesen ő adta hangját a Belachből Ishidának.
És most jöjjék Furansu, Onosaka Masaya, aki bezony a Sailor Moonban adta Jadeit hangját, valamint a Trigunban Eszeveszett Vash hangját.
És most jöjjék Amerika, Konishi Katsuyuki, aki olyan szerepeket kapott, mint például az Ayashi no Ceres Touya-ja, a Shaman King Amidamaruja, Komui Lee a D.Gray-Manből, és a gokusen Shinoharaját is ő szólaltatja meg.
És akkor megelíteném még Kínát, kinek hangja Kaida Yuki, és piszok ismerős, de nem tudom, hogy honnan!! Nézem wikin a szereplőlistát, hgoy kiknek adta hangját, de egy ismerős arcot se látok... Váh... Borzalom... Segond, evvan.

Az animeadaptáció 2009. január 24-én látott napvilágot, egy 26 részes első szériában, amit követett a második széria, 26 részben 2009. április 16-án, és ha csakugyan jól ovlasom, akkor egy harmadik széria is életre kelt 2009. december 10-én! Miket meg nem tudok... xD Egyébként, a rendező Bob Shirohata, és a Studio Deen produkálta az animét.

Ezken túl, a Hetalia mangaként kezdte, illetve tankoubon-ként, olyan kis pici, négy-hat-nyolc kockából álló miniképregényként. xD A rajzoló Himaruya Hidekaz mangaka.

Nos... Asszem ismertetőnek ennyi elég is, tessék megnézni, mert valami hűűűűűűű az az anime. xD És... és akkor még írok pár sort arról, hogy hogy találtam rá...

Ami tök vicces, mert egy yaoifanfic kapcsán találkoztam először a Hetaliával. (Látható: Art of the Night, Carlossa műve: Borgőzös (rém)álom. Regelni kell. xD) A szereplők Girisha és Toruko voltak, és gondoltam, Photobucketen utánanézek... És néztem is nagyokat... xD Fanartok voltak, de cefetül bejött a két karakter, s akkor jött egy gondolat, hogy utána nézek manga.hu-n, lévén, hogy mangaként kezdte a drága. És! Meg is találtam! X3 És első ízben halálra röhögtem magam. xD Mondjuk, a cselekmény lassú volt számomra, és mivel a tankoubon-szeletkék össze-vissza votlak a fájlban, s mivel nem voltak megszámozva, úgy dönöttem, rákeresek letöltési lehetőségre.

Felkészültem rá, hogy nem jön ki semmi. Aztán arra is, hogy kijön: japán/angol oldalak, fizetősek, s hogy ez az anime is letölthetetlen lesz... Erre az első találat micsoda?! MAGYAR HETALIA FANPAGE!! XDD Kattoltam is rá! XD Kimúveltem magam a szereplőgárdából, aztán nekiálltam a Letöltés menüpontnak. És onnantól kezdve, amikor csak tehetem, Hetaliat töltök, egészen mostig, amikor is elfogyott a link... xD

És TeCsőn sincs fent, csak az első 26 epizód, az első széria. *szipp* Nembaj, már így is a 28. részt néztem meg. xD (Jah, egy rész öt perc, vagy annyi se, szóval tényleg emgéri belekezdeni, mert hamar végezhetsz vele. xD) 

Úgyhogy jelenleg kínomban képeket nézegetek belőle. xD (Meg persze átnyálazom a Fanfiction.net-et yaoificekért - említettem, hogy az az anime néha ordít egy jelenet továbbgondolásáért?! Mint amikor Furansu és Igirisu *spoileeeeeeeeeeeeeeeeeeer*, vagy amikor Amerika takarítja a gardróbot, és visszaemlékezik, hogy *spoileeeeeeeer*, vagy amikor Igirisu látogatást tesz Nihonnál, és *spoileeeeeeeeeeer*. Jah, és akkor már nem említem azt, hogy Svájc és Osutoria *spoileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer* Meg persze ott van még Puroisen, aki nagyon jól festene Osutoria/Svájc mellett... fölött... benne... khm.)

Éééés, akkor kedvcsinálónak, úgy döntöttem, hogy beteszek pár(száz) képet. xD Művelődjék a nép! XD

Ő itten egy Amerika. És rájöttem, mit hagytam ki! XD Hogy kinek mi a civil neve. xD Nos, akkor: Amerikának: Alfred F. Jones.

Ő pedig egy Igirisu. Becses neve pedig Arthur Kirkland. (Meg kell jegyeznem: tsundere karakter. xD És gyönyörűszép zöld szemecskéi vannak. x3 És ismer tündérkéket, és varázslókat, és látja is őket, de a többiek érdekes mód nem látják... xD)

Ő egy Furansu. Akinek a családnevére nem emlékszem, de a keresztneve a Francois. (És egy naggggyon yaoi-semére hajazó karakter... xD Elég, ha belegondolunk abba, amikor ő és Igirisu *spoileeeeeer*

Ő pedig itten egy Kína. Becsületes neve a Wang Yao. ^^ (És imádja a pandákat meg a cicákat... xD És hipersebességgel képes felépíteni egy kínai engyedet a dzsungel közepén. xD

Egy békésen szendergő Girisha. (Áááá, vicces, az a yaoisztori, amit vele olvastam elsőnek szintúgy úgy kezdőtött, hogy Girisha-drága szundikál... xD)

Jah, őfelsége neve Herakles. Elfelejtettem a családnevét...

Ő pedig egy Itaria, Veniciano névre hallgat, és egy nagyon beteg karakter - főszereplő. Nem mellékesen, az anime tömve van egy bzonyos Chibitalia résszel, amiben a picinyke Itaria fejlődését követhetjük nyomon. Cuki. x3

Doitsu megtalálja a Római Birodalom unokáját, Itariát. xD 

Azért ez egy kicsinyt beteg... Én nem bírnám ki egy paradicsomos ládában... Mindazonáltal halál cukker egy jelenet, ahogy Doitsu előrángatja szegény Itariát. xD

Itt pedig egy Nihon. Névszerint Honda Kiku. ^^ (Igen, ilyen pancsizós, meg félmeztelenkedős jelenetek is vannak ám az animében, arról nem is beszélve, hogy mivel a szereplőgárda 90 %-a férfi, tetemes mennyiségű fanservice is van benne a bizonyos yaoi fan hölgyeknek... (Mondhatnám úgy is, hogy a yaoi fan Hangari-nak. xD)

Nos, és akkor most betennék pár fanartot is... Csak, hgoy lássátok, milyen párok ötlenek a kedves Hetalianézők eszébe... xD

És ez még nem is annyira durva kép. xD De olyan édesek rajta, neee? ^^ A sálas illető egyébként Oroszország, Ivan - nemtudomadrágámcsaládnevét.

Ő pedig itten egy Furansu. Akkor találtam, amikor Luca-drágám átjött, és visszafolythatatlan vágyat éreztem, hgoy megmutassam neki legújabb fanolt animémet. xD Gondoltam, keresek képet neki Franciaországról, mert Luca-drága Fr.o. mániás, és akkor megtaláltam... *nosebleed*

A barna hajú hímegyed Spanyolország, oh, igen, ő is rákerült ám a listára. xD

Rosshia és Igirisu. Azért figyelitek Arthur vigyorát... xD Bár, ilyen helyzetben az ember mit csinál, ha nem eszeveszettül vigyorog? XD

Amerika és Igirisu. Ez a kép annyira... Wáhh... Első ránézésre beleszerettem, a párosításba is. xD

Ez pedig egy Furansu és Igirisu. XD (Ejnye, Arthur-drágám milyen morci képet vág... xD Ezt már csak Svájc überelte az egyik képen, ami még nem kerül fel, mert a drága bmp kiterjesztésű, és a blog.hu nem szimpatizál a bmp-kkel... kapja be...

Nos, egyébként, a Furansu X Igirisu páros szintúgy nagyon a szívmhez nőtt, de csak azért, mert *spoileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer* xD

Ő pedig egy Girisha. XD Kerestem képet Toruko-ról is, de nem találtam sehol. =( Illetve találtam, de azokon közzzzzel nem festett olllllyan csinin, mint ezen Girisha, vagy mondjuk azon, amit a következő képnek fogok betenni. xD 

Mellesleg, gondolkodóba estem... Van egy kép, Osutoria X Svájc, egyetlen gond van vele, hogy erősen korhatáros... xD Feltegyem? Hm... Ha megbocsátotok nekem közszeméremsértésért, és senki nem ítél el a yaoizmusom miatt, felteszem... xD

Addig is, jöjjék a következő kép, amit megláttam, és úgy éreztem, hogy ez valami hűű, meg hááá, és hogy mennnnnnyire imádom ezt a párosítást. xD

Ő az. xD Ilyen mellett ne gondoljon rosszra az ember... xD Most őszintén... Egyébként, az álarcos úriember Toruko, a kissrác az ölében pedig Girisha. (Gondolom nehéz volt kitalálni. xD) 

Találtam egy vizipipás képet is, de azt nem tudtam lementeni... xD (Franc!) Apropó, vizipipa, valamikor még mentem haza Fővámtérről - asszem SakuraZakában voltam? jah, előfordulhat - és a mellém bezsúfolódott - egyébként meglehetősen helyes - pasi kezében egy hatvan centis vizipipát láttam, bedobozolva...

...Sóhajtottam egyet... Akarok egy vizipipááááááááát... Nagyon akarok egyet! HA nagy leszek, az lesz az első, amit a fizetésemből veszek! Vagy... nem tudom. xD Lehet, hogy spórolni fogok, és megveszem Dantét, vagy Jonathant... Aztán jöhetnek a BJD-k... Álmodik a nyomor... xD

Most megy ám a fohászkodás, hogy faterék ne nyissanak rám... xD Ha emgteszik, én szerintem elásom magam... xD Vagy minimum rátenyerelek az Escape gombra... xD Esetleg megtalálom a jobb felső sarokban levő naaagy, piros ikszet... xD Vagy esetleg csak lekicsinyítem a képet, az se rossz megoldás, nem de bár?

Ájáj, kéne még szövegelni, mert még látszik a kép a szerkesztőfelületen, és ez így veszélyes. xD

Mellékesen, Svájc és Osutoria látható a képen, ha eddig nem mondtam volna.

De mondtam. Segond.

Készüljetek sok enterre. xD

El kell tűnnie a szerkesztőfelületről a képnek, mielőtt ősök benyitnának. xD

Naaaah, istenem, még egy kicsiiiit.

Még egy tetves sor! XD

Nah végre. xD Megküzdöttem vele. xD Hm... Keríteni kéne még képeket a népnek, emrt annyi van, csak még nem tettem fel őket. xD De segond. Még van nap. Amúgy is, ez már egy hosszú bejegyzés lett. xD De... tudjátok mit, nem baj, gyorsan felteszem a többi képet is. xD

Ez kérem szépen egy Igirsu és egy Puroisen. Vagyis Poroszország - akinek nem tudom sajna a családnevét... ^^" De majd csinálok egy bejegyzést, amiben minden országnak felírom a civil nevét. xD Doitsuét ellenben tudom! Ludwig. Csak simán Ludwig, más névről nem tudunk.

Kanadának pedig Matthew...

Torukonak Sadiq.

És asszem most hagyom abba a nevek leírogatását, mert felesleges, úgyis csinálok majd neki külön bejegyzést. =P

És ha már a Puroisenes képeknél tartunk van mégegy, amit be fogok tenni. (Nem mellékesen, van egy pár-ezer- kép, amin kalózruhban vannak a szereplők... Főként Igirisu és Supein.) (És Fanfiction.net-en egyetlen egy sztorit talált arra, amiben IGirisu és Supein is benne van... Borzalom... Fanok, tessék dolgozni! XD)

Nah, ír it iz. ^^ (Tune, kezdek rászokni a hunglish írásra, segíts! XD Vagy pont, hogy tőled kezdem átvenni? XD)

Nem mellékesen, nem sok ez a kép? Vagyis... nem sok ez egy kicsit a jóból? XD Mert az oké, hogy én odáig vagyok érte, de te... Ti meg nézzétek meg. xD Ha nincs más hátra, akkor küldök epizódokat! Vagy TeCsőlinket! XD

Oh... Omg... *orrvérzést kap* Ezt asszem pont ma találtam... Csak úgy spontán beírtam, hogy Hetalia, Spain, és mit dob ki? xD Nem mintha baj lenne...

Oh, egyébként Supein neve Antonio. (Nem, nem Banderas. Bár... Luca? XD)

Hm, a kövi kééép legyeeeen...

Nihon. x3

Halál cukiiiii! x3 Nyakig a Misóban. xD

Hjajh, az is egy remek könyvecske... Arról is kéne írnom egy ajánlót... Meg akkor mát kifejteném, hogy mennyire de mennyire el akarom olvasni a Battle Royal-t, de sehol nem lelem, ahol olyan árban lenne, amit meg tudoko még fizetni szerény pénzemből... xD

Ez pedig az a kép, amin mondtam, hogy Svájc-drága übereli Igirisu morci képét... xD

Kishi szerint tündéri uke lenne... (Meg kell hogy mondjam, szerintem is... xD)

Amúgy, tök vicces, hogy a képek fele, amit feltettem idáig, valamilyen szinten yaoira vezethető vissza...

Heh, csak azért is betettem ezt! Ausztria és szerény hazánk. ^^

Ausztria neve egyébként Roderich, hazánké pedig Héderváry Erzsébet. ^^ És tök csinire rajzolták meg! 

Nem mellékesen, első női karakter, akit az alkotó eredetileg egy fiúnak tervezett, aki női ruhákban jár... De meggondolta magát, és ezt a szerepet Lengyelországnak szánta. (Okos döntés volt... xD)

És akkor még így utolsó képnek az egyik kedvencemet. xD 

Kicsi Franciaország és kicsi Anglia. Tündériek! x3

Legalább is én véleményem szerint. ^^

(Mellesleg, nem ritka az olyan fanart se, amin Seashelle-szigetekkel ábrázolják együtt, aki szintúgy hölgyemény. - Tehát, Angliát nem mindig ukeként ábrázolják. Néha semeként is. xD Meg persze lánnyla is. =P)

Hjajh... Asszem, mára ennyi. Jó képnézegetést, és nézzetek Hetaliat. NEm bánjátok meg! x3

Én pedig mára le is lövöm magam, asszem eleget szövegeltem... xD Bye-bye! ^^

Címkék: ajánló képek anime napló hetalia seiyuuk

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr591628467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.12.29. 10:44:54

Hjaj, azt hittem a sok képnek nem lesz vége, mert mióta megláttam azt a képet, amin Amerika és Igirisu... Asszem ott szerettem bele Amerikába, s döntöttem el, hogy ezt az animét meg KELL néznem. xD De mondjuk a kedvcsinálód volt a kezdet... :D És csápolj értem msnen, találtam letöltőhelyet, ahova még töltik fel, de 44. részig már fent van. Milyen jó, hogy annyi helyet ismerek, tudtam, hogy találok én még valahol. (Másodikra találtam. xD De milyen az, hogy oda még nem tetté fel?! Hörr... Csak mert az kényelmesebb lenne Tune-nak... Na de szóval, tessék letölteni, tessék kiírni, s tessék kölcsönadni. xD)
De komolyan az a kééééép... O.O *Tune fall in love*
Ööö... a bmp-vel meg csak annyit kell csinálni, hogy át kell írni a kiterjesztését. :D

Tune-chan 2009.12.29. 12:05:23

Wááááá, hát ez... nagggyon beteeeeg... xD Épp most estem túl az első részen és wáhh... ááááááá! Kész. xD Bár nagy volt a káosz az elején, le kellett folyton állítanom a videót, hogy elolvashassam a feliratokat. xD
Jaj, ami az előző kommentből kimaradt... ne wikin nézzed, hanem Anime News Networkön, az való az animésnek nem a wiki. xD

Tadeshi 2009.12.29. 19:29:39

@Tune-chan: Tudom, hogy kéééééész. xD Imádom, és egyszerűen fantörpikus. xD Úgyhogy tessék nézniiiii. xD
Mellesleg, örülök, ha a kedvcsináló tetszett - tényleg az volt a cél, hogy mindenki rákapjon erre az animére. xD
süti beállítások módosítása