Don't Cry

 2009.12.06. 15:50

Nem, nem sírtam, félre értés ne essék, én nem tudok sírni. xD Csak néha próbálkozok, mint pölö most is, amikor épp a Don't Cry c. Guns N' Roses remekművet hallgatom. Mert ez a szám... Egyszerűen valami hűűűűű... És Axl hangja, és Slash szólója, és maga a szöveg, és... És már az első három hang után elfog a sírhatnék, pedig pont az a szám címe, hogy Ne Sírj. xD Nem vagyok normális, tudom. xD

De... De ez a szám egyszerűen körbeírhatatlanul és megfogalmazhatatlanul csodaszééééép! X'3 Gyöynörű, és nem tudok mást írni róla, csak azt, hogy beleszerelmesedtem - teljesen. S ha már itt tartunk, akkor beteszem nektek is, művelődjön a nép, és essen szerelembe Axl Rose-zal. (Nem a mostanival, hanem a régivel. Khm. Mert nem mindegy, melyikre gondolunk. xD)

 

Hjajh... Nem mellékesen, a babucinak a végén pont olyan színűek a szemei, mint Danténak. xD X3 Úgyhogy már ezért is imádom a klippet, meg az eleje miatt, a havas részért, s középen, amikor Slash félmeztelenül gitározik a szakadék fölött, majd Aledobja a gitárt a gazdája után, az valami fenomenális!! x3

S ha már itt tartunk, gondoltam, berakom a szöveget is. xD

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

Nagyon feltűnő, hogy imádom ezt a számot? XD (És meg kell jegyezzem, amikor ma először beraktam csak úgy Winampra, majdhogynem elbőgtem magam a szólónál. Kész, totális K.O., ha meghallom. Jó, most is az megy ismétlőn, de most fegyelmezem magam. xD)

S most már értem, hogy miről beszélt Saci, amikor mondta, hogy nem bírja abbahagyni a hallgatását, és a cím ellenére is sírhatnékja támad, ha hallgatja. (Hát még ha azt is figyelembe vesszük, hogy Slashnek milyen döglesztően festő felsőteste van, és hogy Axl szintúgy milyen jól néz, akkor aztán már tényleg szét lesz csapva az ember. xD

Az egyetlen baj ezzel az, hogy nem passzol A Zenedobozhoz. xD Mert eztet ugye férfi énekli, s Lousie meg akárhogy is nézzük, lány. =S De segond. Egyszer csak leakadok erről a számról. xD (Félreértés ne essék, az Everytime You Kissed Me is csodagyönyörű, de a férfihangokért jobban olvadok. xD)

Hjajh... Na jó, asszem kiáradoztam magam. xD Talán még felteszek pár Evanescence számot is, de ez még nem biztos. Egyébként, valszeg azért van ilyen szerelmes/lírai hangulatom, mert tegnap este Lucával a Royals harmadik cédéjének számait tárgyaltuk meg. (Magyarázat: Royals lenni rockbanda in egy szerep with Luca. xD És azért Royals, mert királyak, és mert mindenki valami extravagáns cigarettát szív/Royal vodkát iszik. Utóbbit a dobos, Dimitri teszi, s igen, orosz származású, ezért vodkázik. xD Az énekes pedig Ian, aki felismerhető a Cainos történetemben Nate-ként. xD Egyébként, előbbi kettő Luca karakterei. Én vagyok a basszerossal s a gitárossal, két japán testvérkével, Yoruval és Ryuuval. És Adri, ha olvasod, akkor remélem felrémlenek benned Ryuu és Rion emlékei. xD Igen, ugyanaz a Yoru és Ryuu, kicsit személyiségileg átformálva. xD És csak hogy tovább fokozzam, Ryuu kajra olyan, mint Dante, Yoru pedig az RL-ből Yoroi megfelelője. xD Így vándorolnak a karakterek egyik szerepből a másikba. xD De az Adris Ryuu volt az első. Belőle teremtődött meg Dante, majd a Royals Ryuu-ja.)

Na, hol is tartottam? Jah, igen, Royals III. CD. xD A lényeg az, hogy összeszedtük az összes kedvenc számunkat, és kitöröltük az eredeti alkotót, és azt mondtuk, hogy az Royals szám. xD Így lehetséges, hogy a Royals játszik egy kazal AC/DC, Nickleback, Aerosmith, Metallica, Guns N' Roses, Nightwish és Evanescence számot. xD S az első CD-jükön 14 szám van, a második CD kapsából duplalemezes karácsonyi kiadás, és az It's not Over címet viseli, 44 számmal. xDDD 22-22 szám van egyiken, másikon. xD S a harmadik Cd-re válogattunk líraibb és lassúbb dalokat, mert az énekes úgy néz ki, megtalálta élete szerelmét, Elisa szeméjében - akivel mellékesen én vagyok. xD És az egyik legjobbra sikeredett női karakterem. xD És Elisával duetteznek is egy csomót, ezért van a harmadik CD-n egy csomó Nightwish meg Evanescence szám.

S igen, lusták voltunk kitalálni saját számokat. xD Egy CD-nyi anyagot elég nehéz lett volna megírni... x) Mindenesetre, az Adris szerepről még annyit, hogy abba került egy dalszöveg. Azt sikerült megírnom, amikor egy halálosan ihletett helyzet volt, és muszáj volt Ryuunak valamit tennie, mert... Mert. xD (Adri, ugye tudod, hogy hiányoznak Rionék? XD Jó, tudom, írjam meg ficbe, hamár belekezdtem... xD)

S ha már itt tartok, be is másolom a drágát, megmutatom a publikumnak, a vicc az, hogy valahogy még február tájékán keletkezett... xD Vagy március. De még hideg volt, amikor íródott, az a lényeg. xD És stílusosan a Rion nevet viseli. =P

Nem szól, nem lát,
Nem érez, nem hív!
Oh, mondd meg nekem,
Miértérzek így?
Fáj, ha látom, ha hallom a hangját,
Csak egyszer láttam, hogy mosolygott rám.
Miért bánt,
Ha tudja
Mit érzek
Iránta?
Miért nem mondja,
hogy szeret?
Hogy számára
csak ez az élet?
Hogy másra
se vágyik,

De miért
várakozik,
Oh, mondd, miért,
Miért
?
Miért álltat,
miért szenved,
Ha tudja,
hogy szeret?
Hisz nagyon jól
tudja,
A boldogságnak
rögös az útja!
Mit tegyek,
Hogy lássa, én érzem,
hogy hangjával
ébredek,
Csak a szemeit látom
magam előtt!
Miért fáj...
Ha így szeretem őt?

Khm, hozzátenném, hogy most tettem nyilvánosságra először. xD És... És remélem, tetszik. Dallammal jobb, de azt nem tudtam hozzáírni, még amgam se tudom lejátszani, csak dúdolni. XDDD (Meg amúgy is, ezt pasinak kell énekelnie! XD És előtte még le kell feküdnie egy másik csajjal úgy, hogy előtte csókot lopott a főhősnőtől, s az fülig beleszeretett. De a főhősnő meglátja, hogy a hősünk épp másik csajjal kéjeleg, s természetesen kurva mérges lesz, és öri hari, és utálja a hősünket, a hősünk viszont visszavág azzal, hogy nem kellett volna úgy felkapnia a vizet, amikor megcsókolta. Mert a főhősnő dühös lett miatta, s csak jó egy hét múlva döbbent rá, hogy szerelmes a főhősbe. Csak azt a főhősünk hossdzúnak találta, s úgy gondolta, hogy akkor miért ne szeretkezhetne más csajjal.

Viszont a főhős kénytelen rájönni, hgoy szereti a főhősnőt, és teljes mértékben megbánja, hogy azzal a másik lánnyal volt. És akkor tehetetlen dühében kezébe veszi gitárját, beköti az erősítőbe, s játszani kezd rajta, szívszorító dallamot, majd a szöveg őszintén hullámzik ki szívéből a dallammal együtt. S tök véletlenül a főhősnő épp a hőshöz siet, hogy elnézést kérjen, és akkor meghallja, hogy a főhős énekel. Méghozzá neki.) Igen, ilyen csini, romantikusra sikeredett módon jött össze Rion és Ryuu. x3

Hjajh. Jól esett ez a kis nosztalgia. xD És nyugalom, írno fogok Zenedobozt. Remélem. Ha valaki kihúzza a gépből a fejhallgatót, és letiltja a Don't Cry-t a lejátszási listáról. xD Vagy inkább csak utóbbi. xD De segond. Megoldom. =P

Addig is bye-bye, még ma bejegyzek, reményeim szerint. xD ^w^

Címkék: zene szerep napló dalszöveg gunsnroses

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr591578076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.12.06. 18:47:49

És lőn, megtörtént, szerelembe estem. A szám... és a klipp... O.O Jééézusom, én miért nem hallgatok Guns N'Rosest?! xD És Axl... a nagybetűs LOVE. Akárcsak a szám. OMG... ez most nagyot ütött...
És bezzeg az én karaktereim egyszeriek, megismételhetetlenek, egyediek. :x Erre... a HMAsok nagyja mind-mind máshonnan vett karakterek. :x Haragszom, hogy annyira se méltatsz, hogy újat találj ki. Bár, Yoroit szeressük, sz'al lehet megbocsátok. xD

Tadeshi 2009.12.06. 18:51:25

@Tune-chan: Remélem, megbocsátasz. xD amúgy, személyiségben közük nincs egymáshoz. XDDD
Axl a nagybetűs LOVE, az isten, a megismételhetetlen. Tudom. <3 Küldjek neked GNR-t? XD

Miss Rose 2009.12.10. 19:59:28

Szia, "Lolly"!

Hát igen, mi lenne velem nélküled... Én volnék ugyanis - a gyengébbek kedvéért - az a bizonyos Saci, aki ezt az egész vallást elindította. Ó igen, Axlizmus létezik, majd egyszer leírom és közzéteszem blogban én is (Teremtés és Özönvíz más van). :P
Örülök rózsaszárkám, hogy feltetted ezt a "zsoltárt", remélem, a többi "tudatlan" is megtér! ;)
És igen. Axl az isten, aki mindig volt, most is van, és mindig is lesz. Mindenek fölött áll és egyszerűen az imádat is csekély szó erre az érzésre, ami itt tombol bennem. :P

Eddig ez a bejegyzés a legjobb! :P

Tadeshi 2009.12.10. 21:00:53

@Miss Rose: ,,Lolly"?! XD Édes jó istenem... x'D Na jól van, férfiasan tűröm a Lolly-t. xD (Csak mert E5vös-napokon Lolita voltam?! XD Szép. xD)
Igen. Mindennel egyetértek. xD Magasztaljuk Axlt, és kész. xD

Miss Rose 2009.12.13. 16:36:47

@Tadeshi: Te, én ezt elírtam! Azt akartam mondani, hogy mi lenne veled nélkülem? XD

Tadeshi 2009.12.15. 11:39:41

@Miss Rose: Az előbbivel jobban tetszett... XD De hát ez van. =P

Miss Rose 2009.12.15. 21:01:14

@Tadeshi: Hát igen... amíg én diktálok... :P XD
süti beállítások módosítása