Mikuláááááás! x3

 2009.12.04. 20:50

Igen kérem, még az Eötvösbe is ellátogatott a drága szakállas bácsika! x3 És kaptam három szaloncukrot is! Sacitól, Csillától meg egyet Mikulástól, és kaptam utóbbitól mandarint is! x3 (Egyébként az infótanárNŐnk volt a Mikulás, de azért jó volt. xD)

És vááá, király volt! x3 Úgy, de úgy imádom az Eötvöst ilyenkor! Meg amikor bombariadó van, mint tegnap volt. xD Az is remek volt, mert reggel első órában mentünk fogorvoshoz, egyszercsak osztálytársam belép, következő szöveggel: ,,Bombariadó van a suliban!" Először azt hittem, csak poén. xD

Aztán Forgács t.úr felhívta Bacsót (egyébként Bacsó Péter, irodalom és nyelvtan tanár, és állat jófej!) és megtudtuk, hogy télleg bomalert vala szerény iskolánkban... S a 9. F hol van ilyenkor? Fogorvosnál, az a stílusos. x)

De mivel iskolánkat a negyedik óra végéig átvizsgálgatták - vajon, ha egy bomba van az egyik kulcsra zárt öltözőszekrényben a harmadikon, és az illetékes rendőrök meg tűzoltók meg bombaszakértők mire felmásznak odáig és kinyitják valahogy azt a szerencsétlen szekrény, nem robban fel...? - addigra vissza is értünk, és angolórát tartottunk. És amíg nem mehettünk vissza, a Veres Pálné aulájában helyeztek el minket, s volt szerencsém átfutni egy kicsit a Veres Pálnét. Hát... Nem rossz... Az E5vös szebb... (Előbbi valahogy olyan... keveredett kicsit a kórházi épitészettel, a naracssárga linóleumpadló, a csempézett, köbö két és fél méter magas falak, a zöld, fémszerű ajtók, és végül a zöld korlát... Hol van a reformkor minimum négy-öt méteres belmagassága? A hatalmas ódon faajtók? A márvány falburkolók és járólapok? A tekergő lépcsők, széles folyosók, felfele nyújtózkodó ablakok és miegyéb? Jó, az E5vösben a pinceszint és a félemelet kivételével vannak csak ezek meg, de akkor is! A főlépcső, és a hozzá legközelebb eső három folyosó teljes mértékben ehhez a leíráshoz hasonlít, ami nekem iszonyatosan tetszik.)

Ennyit a Veres Pálnéról. Amúgy, ami ténylegesen irigylésre méltó abban az épületben, az a hatalmas aula - ami lényegében egy központi udvar, betetőzve. Az annyira jól nézett ki!! xD Jah, és az iskola homlokzata nem egy építkezésre néz, aminek az állványai egy év alatt állítom, hgoy egy centit sem haladtak semerre, hanem egy kedves, macskaköves kisutcára - a Veres Pálné utcára. xD Legyünk stílusosak, nemde? (Az E5vös a Reáltanoda utcában vala. xD)

Nos, ennyit a tegnapi bombariadóról. xD Ma meg írtam tézét a Kultúr Megálló anyagából. Vagyis, 11 kérdés, benne a 27 prezentáció anyaga, plusz amit vettünk irodalmon, éneken, kémián, fizikán és matekon. Irodalmon a Gilgamessel, a haikukkal illetve a si Kinggel (Dalok Könyve) foglalkoztunk, éneken az indiai Védákról (azok a vallási könyvek, amik szanszkritül vannak, és a brahman vallás dolgai vannak benne - közérthetően ez a lényege. XD Kémián a mumifikálásról és a festékanyagokról/parfümökről/illóolajokról néztünk végig egy 31 diás vetítést - aminek a felét nem is láttuk... - fizikán az ókori csillagászattal foglalkoztunk, megtudtuk, hogy az Egyiptomiak a Sirius csillag kelésétől tekintették az új év kezdetét (amikor a Sirius egyszerre kel fel a nappal) és néztünk egy kis heliocentrikus világszemléletet is... xD Matekon pedig megtanultuk leírni a számokat egyiptomi hieroglifákkal. ÉS EBBŐL ÍRTUNK TÉZÉT!!! 

Hát hű... xD Három dolgot nem tudtam: hogy a kipán kívül mit viselnek a zsidó férfiak imádkozás közben, hogy melyik volt a három főisten Mezopotámiában - a 3000 valahányszáz közül... - és hogy hol votlak a székhelyeik - Enki helyett majdhogynem beírtam Enkilt... ez már Ann Rice-függőség... xD bár, ha rajtam múlik, Ishtar helyett simán beíram volna Akashát is xD - valamint azt, hogy Geb, su és Nut a Heliopoliszi Kilences tagja. Hát... Azért a többi kérdésre tudtam válaszolni. Mondjuk azt, hogy mi az ayurvédikus gyógyítás lényege, és hogy hogyan tanultál a védákat anno indiában nem teljesen pontosan írtam körbe, de nem jutott eszembe jobb. xD 

Mindenesetre, csak Bacsó meg Somfalvi (matektanárnő) tanította meg normálisan ezt az anyagot, és csak két kérdés volt tőlük. Matekból az, hogy milyen műveleteket használtak az egyiptomiak, illetve irodalomból, hogy mit tudok a Si Kingről. Fizikából a csillagászat is remek volt, de abból sajna nem volt kérdés, pedig abból tudtam volna mit írni!! (Érdekel a csillagászat, nah. xD)

Szóval, lényegében összevetve, az a tudás, ami az elmúlt két héten keresztül világította meg elmémet, inkább elvakított, mintsem látóvá tett. És még rímelt is. xD 

És ezek után hazamentem - föci órán volt, utolsóban a Mikulás - és ettem, és mentem gitározni. És holnap konceeeeert! x3 Mármint, hogy Karácsonyi Tanszaki Hangverseny, ahol én is képviselem magamat egy száme rejéig, 21. sorszámmal. 2+1=3, harmadik hónapban születtem, 20-án. Szóval, a hármas szerencsés szám. xD Jah, és három a magyar igazság. (Plusz egy a ráadás, de nekem csak három van. xD)

Hjaaaajh, alig várom! Haláli számot fogok előadni, egy Carcassi Capriccio-t (Capriccio = előadásra írt ujjgyakorlat. A sima ujjgyakorlat pedig az etüd.) és haláli lesz! x3 Úgyhogy, holnap ezen alkalomra kínai császárfrizut fogok magamnak csinálni - csak még gőzöm se nincs, hogy miként. xD

Jah, és még amiről akartam beszélni a mai nap folyamán: elmaradt az első órám - egy német óra. -.-" Aludhattam volna egy rohadt órával tovább, de segond. Okos Tadeshi mit csinál? Lemegy a könyvtárba és művelődik. x) Így esett meg az, hgoy leemeltem egy látszatra ősöreg borítóval megáldott kötetet, a Művészet polcról, s szembe találtam magam egy Munkácsy kötettel. És! Tök véletlenül, kihúztam azzal együtt egy másik festményes és elemzős és élettörténetes könyvet, egészen pontosan egy Gustav Klimt könyvet.

Ez a Sors keze. xD Imádom Klimt képeit, s amint megtudtam - még anno ötödikben... xD - hogy az ő képeit dolgozták át az Elfen Lied OP-jában, egyszerűen visszafoghatatlan vágyat éreztem arra, hogy utána járjak a festőúrnak. (Igen, ötödikben. Igen, Elfen Lied. És igen, Gustav Klimt, és az összes képe, az erotikusakat is beleértve - melyik nem volt erotikus, most őszintén...?)

És eljutottam benne a negyvenedik oldalig, úgy, hogy előtte átnyálatztam azt a jó kétujj vastag Munkácsy-kötetet, és egyszer átnézegettem Klimt képeit. Hát, mit ne mondjak, hűűűűűk. De tényleg. xD Csak ajánlani tudom mindenkinek, már persze, ha nyitott az efféle erotikus tartalommal bíró festményekre, és nem ijed meg néhány femme fatale, Végzet Asszonya tekintetétől, valamint durva Halálábrázolásokról, és el tud ámulni néhány kép szinte fotószerű pontosságától. Valami iylesmi képei vannak. Mutatok is párat, mondjuk most. xD 

Asszem azokat, amik az Elfen Liedben is benne vannak, akkor már művelem a népet. xD (És nézzen mindenki Elfen Liedet. xD) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csók

Ez pedig az egyik Elfen Liedes átrajzolás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ölelés

Elfen Lied version.

Danae.

És asszem itt hagyom abba, a közönség elégedjen meg ennyivel. xD Talán holnap felteszem a többi Klimt-képet is. Most nincs energiám hozzá. xD De csodaszépek, nem? *.* Annyira ügyesen festette meg őket, hogy csak ámulni tudok rajta. xD

Nos, a mai bejegyzésem ennyi lenne. (És hm... Alakulgat a fejemben egy új történet... Klimt bácsi ihletdús hatással van rám... xD Éljen, éljen! XD Tényleg, Zenedobozt is kéne írni, mert annak még nincs meg a vége - leírva. Fejben már megvan. xD Csak sose jutok el oda, hogy a Zenét tegyem be az AC/DC - she's got Balls c. sázma helyett. Mert ezen utóbbi Cain történetét segít megfogalmazni - csak sose tudom leírni, de fejben alakulgat az is. xD)

Nah, mára elég ennyit belőlem. Megyek, holnap koncertezek, és ki kell aludnom magam, hogy lenyűgözzem a közönséget! x3 Bye-bye! ^w^

Címkék: zene gitár koncert ajándék napló f 9. eötvös festők kultúr megálló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr551574583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2013.08.13. 11:52:34

És igen, csaknem két évnyi blogolvasás után fogtam egy olyan kilencedikes bejegyzést, amitől nem röhögtem sírva, a fejemet a klaviatúrába veregetve XDD Node vivvet félretéve: Klimt képei tényleg gyönyörűek, éshát élőben még szebbek... X3 Ő az egyik oka annak, hogy valamikor Bécsbe akarok menni veled :)

Tadeshi 2013.08.13. 15:43:58

@Alouette: Köszönöm, ezt engedelmeddel bóknak veszem. x'D
Voltál a bécsi szecessziós kiállításon a Szépművészetiben? Mert ott aztán volt Klimt bőven - korai képei, vázlatai, kortársai... *.* Az egyszerűen mesés volt...! x3 De ettől függetlenül bármikor szívesen elmegyek veled Bécsbe. xD

Alouette 2013.08.15. 11:35:15

@Tadeshi: Igen, voltam :) Szerinted miért említettem....?! XDD De viccet félretéve, egyszer jöszöl velem Bécsbe, s ha már ott leszünk, kivillamosozunk Schönbrunnba meg a Belvedere-palotába is: előbbibe eljutni nagy álmom, utóbbiban meg az állandó Klimt-tárlat van :D

Tadeshi 2013.08.16. 18:31:23

@Alouette: Előbbiben jártam, s gyönyörű, utóbbit asszem még nem láttam, de ha Klimt van ott, akkor rossz hely nem lehet. xD
süti beállítások módosítása