... ami abból állt, hogy vasaltam, mint a güzü. xD Jó, mi? XD Meg mégasszem mosogattam is, meg varrónőhöz tekertem, emg almát hoztam piacról, meg meigyéb. De szóval, a vasalás egy csúnya dolog. Nem elég, hogy kibebaszott meleg van, a vasaló gőze még rátesz egy lapáttal... -.-" Éééén komolyan mondom, egy garnitúra ruha levasalása után már patakokban folyt rólam a veríték, és ölni tudtam volna egy pohár vízért.

Ezek után Évivel felváltva vasaltunk - én levasaltam a saját, a nagyöcsém és a kisöcsém ruháit - és még vár rám a mostan szárítón száradó ruhák kazla... Ettől eltekntive nagyobbik öcsém idegesítő, meg miegyéb - de ez egy öccsnek általános tulajdonsága. A nap eseménye közé tartozik még az, hogy levittem egy ruhácskát varrónőhöz, hogy nyisszantsa le az allját, mert mi nem ruhát akarunk belőle, hanem toppot. S miután hazatértem, megküzdöttem Christine-nel, a Füstöt Okádó, Félelmetes, Gyilkos, Forró, Vasalóval. Illetőlegesen... ő a házisárkányom lett, mert hogy a Ruhák Seregével hadakoztunk. xD (Hú, bakker, ez most ötletet adott egy elborult fichez... xD One-shot lesz, de rendkívül elmeroggyant. XDDD Már most látom! XD) 

Valamint, miközben küzdöttem, hogy egyszerre tudjak vasalni és levegőt kapni - ami a kiba melegben és a vasaló kőzében fürödve koránt sem olyan egyszerű - hívott egy olyanom, hogy Pasijelöltem. Levi a becses neve, és hívott, hogy mi újság? Hát, mondom, épp vasalok, mint a félőrült. Aha, az jó. És nem akarok pihenni öt percet? De, szeretnék, rohadtul, jeleneg is éppen ülök. De ő nem arra gondolt, hanem hogy nem akarnék-e lemenni az udvarra levegőzni. Az erkélyen is lehet levegőzni, de kint melegebb van, mint a szobában - pedig ott még Christine is besegít... Az nem baj, menjek le az udvarra levegőzni. Miért? Mert. Mert miért? Mert ő azt kéri. Bakker, ne szórakozz, kurvára nincs erre időm, mond meg, mit akarsz. Menjek le levegőzni. És azzal mire emgyek?! Majd meglátom. Miért, ott vagy a házunk előtt? Nem. Hát akkor hol vagy? Nem tudja. Jah, az jó. De menjek le levegőzni! Najó... Lemegyek.

Lementem. Körbenéztem, jobbra is, balra is, de sehol az égegyadta világon senki. Csak egy vendég jött a Nénikém kozmetikájába. Remek, akkor irány vissza vasalni. Közben keringtek a fejemben olyan gondolatok, hgoy ezért aztán rohadtul megérte, meg ilyesmik... Öt perc sem telik el, de közben Évi már átvette a vasalást, amíg lent voltam, s Levi megint hív, ezúttal arra kérve, hgoy menjek ki a kerítésen túlre. Mondom remek, ezúttal mi lesz? Csak menjek le. Jó, ismét lementem. Kerítésen kimegyek, balra nézek - semmi. Jobbra nézek - ott a Levi! 

Hű! XD Meglepődtem. Kérdeztem is, hogy ezt nem lehetett volna közölni?! Vagy legalább annyit, hogy ,,Gyere le, mert ajándékom van neked!" mert az, hgoy ,,Menj le levegőzni..." az nem valami csalogató kérés... xD Szóval, azért jött, hogy mielőtt hosszú, hosszú - 11 nap - időre elmennék, elbúcsúzzon, és szeretne adni egy ajándékot. Rózsa, csoki sehol, gondoltam, valami csók féle lesz. És milyen jól gondoltam! 

Gyerekek, ezennel állíthatom, hogy 2009. július 17-én megkaptam életem első csókját! Pontosabban hármat is. xD Jó, mi? =D

Egyébként, furcsa volt. Vagyis szokatlan. Nem soktam hozzá, hgoy valaki másnak a nyelve a számban matat... Egyébként, nagyon jó érzés, ti is csináljátok mihamarabb! xD Mondjuk, Levi azt mondta, hgoy addig nem akar megcsókolni, amíg fogszabályzóm van. Ez hülyeség. Meg is szegte. xD Csak megjegyezte, hgoy fémes ízű a szám. Mondom, jah, hogyha az ember fogaira sok-sok kicsi acéldarabka és acéldrót van erősítve, előfordulhat, hogy fémes ízű lesz a csókja. xD 

És ezek után ölelkezés után elköszöntünk. ^^ Holnap meg kettőkor indulunk, ősökkel meg Jenőékkel Görögbe. =D Már alig vááároooom! X3 Csinálni fogok egy kazal képet - csak tudnám, mivel... - és amjd felteszem őket ide. (Ha már itt tartunk, nem ártana végre felpakolni a Djarum Black-graffityket, emg úgy amblock, a többi művemet. xD NA, majd, ha egyszer nagyon belejövök a képek feltöltögetésébe...

Aztán, olyan négy körül elindultam a ruháért, amit lenyírtak. 1200 pénzbe fájt. -.-" Najó, végülis. Gazdasági válság van, a varrónőknek sem megy jól... De azért egy vágás... Miért nem ezer?! XDDD Az olyan szééép, kerek szám... Az 1200 is, de az 1000 kerekebb. Abban több a nulla. xD És ezért, kerekebb. =P 

És mielőtt bementem volna a varrodába, benéztem a Tökhöly úton újonnan nyílt Antikváriumba... Veszettjó, régi könyveket találtam... De komolyan! Rejtő Jenő, Ken Follet, miegyéb, ami szemszájnak ingere! 19. századi könyveket is véltem arrafele felfedezni... Illetve, abban nem vagyok biztos, de hogy I. Világháború előttiek, az tuti... Csak alkímiával foglalkozó könyv nem volt náluk... T.T Franc... xD Pedig azokat szeretem. De még egy régi kiadású, Paulo Coelho: Az alkimista könyvnek is örültem volna... Hát, ez van.

Még annyit megkérdeztem, hogy esetleg, gimnazistákat nyári munkára nem-e keresnek. Azt a bíztató választ kaptam, hogy idén még nem, mert nem tudnák megfizetni, de jövőre talán már megengedhetik maguknak, hogy alkalmazottat tartsanak... Ez szuper! Tök jó lehet antikváriumban dolgozni! =D Olvashatok, ha nincs vevő, s ha van, lehet vel társalogni, segíteni neki könyvválasztásban, tanácsot adni neki, és még fizetést is kap érte az ember! 

Jó persze, nem teljes munkaidős fizetést, de akkor is, diákmunkáért, nyáron, hogy legyen zsebpénzem, ez egy nagoyn jó lehetőség! (Főként, mert imádok olvasni... xD A Da Vinci-kód is csak három napig bírta, szóval inkább könyvtárba kéne járnom, mint vetetni a könyveket... xD) De szóval, még ha havonta csak 10.000 forintot is kapnék, nekem az is tökéletesen megfelelne. Megéri. Részemről legalább is. A fentebbi okok miatt, s mivel ugye őseim olyanok, akik azt mondják, hogy az emberr dolgozzon meg azért, ha pénzt akar kapni, ezért nem adnak zsebpénzt. xD Így viszont lenne pénzem, elkölteni. És az az enyém lenne, és nem kéne ősöktől kérni, ha új ruhát szeretnék, vagy új könyvet, vagy mangát, vagy bánom is én.

Mert az úgy rossz. Egyrészt, ők se szeretnek kiadni pénzt - ki szeret? Ja, akinek van... - másrészt meg így érezhetném, hogy önálló vagyok. Az önállóság jó dolog lehet. Az embernek nem kell engedélyt kérnie erre-arra, nem ekll az őseit a halálba idegesítenie a mániáival, meg azzal, hgoy ,,Apaaaa, szeretnék kapni egy ilyet meg egy olyaaaat!" mert arra legtöbbször az a válasz, hgoy nem. HA viszont az ember nagoyn akarja, akkor még könyörögni se rest, amit én viszont nem szeretek. xD Ha kell valami, megszerzem, és nem akarok érte könyörögni valakinek.

Hovatovább, kibővíthetném a mangácskáim polcát - ami ígyis roskadásik van, de csak azért, mert kicsi... - amit idáig csak azért nem tettem meg, mert az animék és mangák iránti vágyaimat apámék nem hajlandóak finanszírozni. (Pedig de jó lenne...) Úgyhogy, okos kisleány mit csinál? Ha pénz kell - márpedig az kell, ha venni akar valamit... - munkába áll! XD 

Félreértés ne essék, szívesen hajigálnám a szórólapokat is a postaládákba, de az olyan... Olyan személytelen munka. Csak mész, mész, mész és mész, éshajigálod a postaládákba a szórólapokat, jó persze, kell a testmozgás, de egy idő után kibebaszott unalmas... (Persze, lehet vinni zenét is, de akkor is...) Eladóként meg nem ehlyezik el egyből az embert sehol sem. Pölö, ha ruhaüzletbe jelentkezel diákmunkára, fix, hogy raktárfeltöltőnek tesznek be. Az meg megint személytelen munka.

Eladóként legalább lehet társalogni, főként, ha az ember könyveket ad el. Meg lehet osztani a tartalmát, ajánlani lehet, segíteni a nézelődőnek, és közben, ha nincs vevő, lehet olvasni. Meg írni. Meg rajzolni, meg miegyéb. Amiket én például nagyon de nagyon szeretek. xD 

Szóóóval és tettel, jövőre megyek oda dolgozni - remélem. Remélem, én leszek az első, akinek szólnak - mert kértem, hogy én legyek, akinek szólnak. xD De jövőre, haha, jövőre dolgozni fogok! xD 

De a jövőre még messze van. Egyelőre, örüljünk szépen a Holnapnak. Mert ugye az sincsen már messze. Az is hamar eljön, és én holnap már nem leszek itten, hogy írjak, és boldogítsam a npéet az agymenéseimmel, és az elmeroggyant mániáimmal (Vérimádat, kóla-maffia, etc...) 

De, majd 11 nap múlva visszatérek. xD És regélek majd az ottani eseményekről, mert azt nem lehet kihagyni. ^^ Már naaaagyon várom! x3 NAgyanyámék tegnap jöttek haza nyaralásról, és most mi is emgyünk. Autóval. xD Muris lesz, már voltunk. =D úúúgyhogy én mára asszem lépek is. Napomat leírtam, Cain drága meg még nincs kész. Mármint, az ötödik fejezet nincs kész. De már rajta vagyok. xD 

Akkor, Minna-san, jaa ne! X3 Bye-bye! ^w^

Címkék: munka napló antikvárium

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr651251829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.07.17. 19:43:14

Tudom, hogy már ritkásan olvasod ezt, max, mikor visszajöttél, de jó utat, meg jó szórakozást neked!

A kis mázlista, irigyellek ám, a csók miatt... és tényleg, mintha lett volna egy kis fogadásunk, szerintem lassan tartozol egy moziba invitálással. xD :P (látod, látod, mondtam én, Tündikém! :P) Mondjuk, tény és való, egy kicsit sután lett kivitelezve a dolog, de hát, na. ;)Örülök neki, hogy a pasijelölted ilyen jó fej, hogy adott búcsúajándékot! ;)

Igazad van a nyári munkával kapcsolatban a szórólapozás tényleg személytelen. Csak mázlistának kell lenni, hogy találj valamit, ami olyan jó, mint az antikvárium. Neked, nos, sikerült, mázlista, most már tényleg piszkosul megorroltam rád ezek miatt. xD

Tadeshi 2009.07.17. 20:15:49

@Tune-chan: ... Milyen filmet szeretnél megnézni...? *vigyorogva hullanak a könnyei*
És, a nyári munkáért igen, mázlista vagyok. ^^" De azért ne veszettül orrolj rám, oké? ^^"
Amúgy, kösz, hgoy megint írtál kommentet... xD (És most ltom, hgoy első alkalommal elfelejtettem a tovább gombot... -.-" bazz... xD)

Tune-chan 2009.07.17. 20:28:26

@Tadeshi: Első? Szerintem már volt ilyen, vagy csak a blog.hu vacakolt...:P Nincs mit, azért mutattad, hogy írjak, desu ne?
Annyira nem orrolok, nyugi. Csak még egy ok, hogy majd AZT megcsináljam egyik conon. xD
Rád bízom a döntést, Lépesmézecském! :P xD

Tadeshi 2009.07.17. 20:35:31

@Tune-chan: Oké. Akkor majd én eldöntöm, mit nézünk, Mézescsuprom. Csak azt árult el, hgoy mi az az AZ... xD

Tune-chan 2009.07.17. 21:01:10

@Tadeshi: Az előbb lelepleztem msn-en a tervem meg is lepődtél, nem? xD

Tadeshi 2009.07.17. 21:02:48

@Tune-chan: Kíváncsi voltam, hogy ide le mered-e írni. =P De ezek szeirnt... Jajj, inkább nem is írok semmit, emrt még leírod, aztán nézhetek itt... xD

Tune-chan 2009.07.17. 21:33:41

@Tadeshi: ÉS mindkettőnket megbélyegeznek. Mondjuk, és? Kit érdekel! Szóvaaaaaaal... *gonosz vagyok, vagy gonosz vagyok? xD De egyelőre nem írok semmit...xD*

Tadeshi 2009.07.17. 21:36:28

@Tune-chan: Gonoooooooooooooooooosz. xD

Malicious 2009.07.18. 16:19:42

Na ki avgyok?
Muhahahahaha

Maus02 2009.07.24. 21:13:44

Tündi örülj ez leszek!!:D
süti beállítások módosítása